Přejít na obsah

Pierre

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Pierre's Achievements

0

Popularita

  1. Hola! Bylo nebylo, jedu si jednou takhle v naší obci mezi kopci... 🙂 Bydlím na kopci cca 475 m nad mořem a jel sem něco vyřizovat do města, což znamená výškový rozdíl cca 350 m ze Středohoří k Labi. Vše jako obvykle, nic se neděje. Naložím bratra, vyjedu na jiný kopec, vyložím bratra a trochu mě zarazil závan teplého vzduchu od zadního kola.. (asi výfuk). Sjedu zas dolů a pod kopcem křižovatka, semafory, normálně dobrzím a stojím cca 2 min. na brzdě (automat). Padne zelená, projedu další světla a v očekávání červené mírně přibrzdím. Trochu mě vyděsí, že jde pedál lehce dolů, ale po chvíli brzdy zaberou, nicméně začínám být ve střehu. Padne další zelená a jedu podél Labe. Nechám si odstup, za mnou nic nejede a v očekávání další červené na semaforu sešlápnu pedál brzdy. Pedál se propadá do koberce a hned je mi jasné, že na červené nezastavím. 🙂 Ručka funguje. Odstavím auto v pneuservisu, kam sem měl namířeno s novými plášti a od levého zadního kola je dost horko. Nádobka s brzdovkou je mokrá a kapalina horká. Po výměně gum je kolo chladnější a brzda brzdí, ale jsem ve střehu a cestou domů jedu jak klobouk s vajíčky. Co mě ale zarazilo: žádná kontrolka na mě při selhání brzd neblikla. Další den si sám měním kola a zjišťuji, že levé zadní roztočím rukou ztěžka. Zkouším funkci ručky a vypadalo to, že se vrací. Po zkoušce se nic nezměnilo. Zřejmě se nevrací píst a dost ten brzdič přibrzďuje. Od něj začala asi vařit kapalina a to způsobilo selhání?? Vidím to na demontáž zadních třmenů a opravnou sadu brzd. Co myslíte, nebude to něco horšího (třeba vadný hlavní brzdový válec). Zatím sem neřešil a auto je odstavené. Díky za rady Edit: všimnul sem si, že jsem to hodil do jiné sekce. Prosím admina o přesun do Octavia II. Díky
  2. Ahoj, nesvítí/není funkční kontrolka ostřikovačů. Dá se vyměnit? Četl jsem tu, že v některých verzích nemusí být. Plně si to nevybavuji, ale když jsme ji koupili, tak mám pocit, že svítila vždy při kontrole při startování. Mám v autě jednu z nejvyšších výbav. Takže by mě absence této funkce překvapila. Ostřikovače světel dost cákaj, takže už mi několikrát došla voda, aniž by mě o tom auto informovalo. Respektive, kde najdu senzor v nádržce, jestli je vůbec vidět... jako vodítko, že tam ta funkce vůbec je. Dík
  3. Zdravím, potřeboval bych radu jak opravit přepínač vnitřního osvětlení vpředu nad hlavou. Měl jsem to vypnuté a chtěl jsem to v noci zapnout, něco tam plechově cvaklo (zřejmě nějaký pružinový plech) a následně zůstal ten přepínač v poloze zapnuto a otevření dveří viset ze stropu. V poloze vypnuto je ok. A celkově se pohybuje ten přepínač volně bez aretací... Jak to rozebrat a opravit? Díky.
  4. Zdravím...V mém autě se objevil nový zvuk - žbluňk, žbluňk.. slyšený uvnitř i venku u pravého zadního kola. Slyšel sem ho vždy po jízdě, pak to vždy přestalo. Druhý den mě napadlo otevřít nádrž. Ozval se zvuk plastu, jak se vrací do původního tvaru a syčení z hrdla nádrže. Zřejmě je to nejaký ucpaný a nejde do toho vzduch. Netuší někdo jak se toho zbavit?? Jezdím teď s povoleným víčkem nádrže, což asi není OK a je třeba to občas zkontrolovat. Shodou okolností jsem při poslední takové kontrole vezl psa, který se pak v nastartovaném autě v noci zamkl. Ale to je jiná veselá historka. Jak to opravit? Díky za nápady.
  5. Pierre

    Bateria

    Zdravím kolegové, potřebuji poradit. Mám v autě baterii s tím magickým okem. S tím autem teď v zimě moc nejezdím, jen po městě, baterie se tedy nestačí dobíjet. Budu ji brzy muset nechat nabít (v mém případě vyrvat z auta, nemám tak dlouhý.... vedení ). Mám tu ještě jednu záložní ze starého vozítka, kterou tam místo ní pro tento účel dám, aby byl stále napájen alarm a ty protichmatácký udělátka (snad se do toho šuplíku vejde). Na co sem mám připravit, co udělat (vypnout/zapnout), případně co nedělat. Je to samá elektronika, mám strach, že se tomu něco stane. Bude pak fungovat dálka? Auto je vybavený z výroby alarmem, dálkou. Zkrátka: Když tu baterii zapojím, tak to auto bude normálně fungovat? :D Můj starý vůz byl blbovzdornější, ale přeci jenom,...taková zábavná historka... když sem do něj dával poprvé dobitou baterii a připojil mínus půl baterie, tak sem skoro ohluchnul od alarmu, který se ihned spustil (páč sem nevěděl že je dobré ho před tímto úkonem fyzicky deaktivovat)... Nebo se po zapojení mínus pólu auto uzamklo :D
  6. Pierre

    Ostřik světel

    Nemůžu najít šupléru, ale ten materiál toho zámečku co se ulomil má tloušťku cca 1mm, což je m.á.l.o. ... Zespoda tam přilepím plastovou destičku na ty dva cupliky se zámky. Ten tah se pak rozloží na větší plochu a ten konec toho cupliku nebude tak namáhaný. Ale je to jen teorie.
  7. Pierre

    Ostřik světel

    Nevím, přijde mi to divný, že to samo upadne. I když... mám doma pár zbytků s plastikových stavebnic, tam sem ubastlil to co tam chybělo a ještě jsem to vyztužil (pro jistotu) protože se mi zdálo, že je tam málo materiálu. Nechal sem to 2 dny schnout a drželo to fest. Zacvaknul sem to tam a všiml jsemsi, že ten ostřikovač má docela silný tah. Nakonec to dopadlo tak, že po první jízdě to zas upadlo někde po cestě tedy definitivně. Nová krytka 156,- + lak 112,- základ na plasty sem našel doma a bezbarvý lak na metlu taky. Takže klika. Po prozkoumání té nové krytky musím říci, že soudruzi udělali někde chybu, protože je ten materiál evidentně poddimenzovaný. Nebo je otřikovač příliš hluboko v nárazníku a má snahu tu krytku stále táhnout dovnitř náraníku, takže je trvale namáhaná v tahu. Do toho se ještě přičte dynamické namáhání otřesy při jízdě a je vymalováno.. Vyfotím tu krytku. Je tam zaklesnutá za výstupky držáku v ostřikovači. Z toho snad půjde odvodit jaký je tam tvar. P.S. Tenhle týden sem viděl další OII a taky jí chyběla krytka a na stejný straně.
  8. Pierre

    Ostřik světel

    Hmmm, tak ráno koukám z okna a na kapotě mám nějakej flek... přemýšlím co to je a všímám si dalšího fleku na nárazníku. Hlavou mi proběhlo, že nějaký fetišista přes Octávky si chtěl odnést kus auta domů a ukájet se nebo co :). Nebo nějaký nešika zkoušel parkovat.. No krytka ostřikovače sama od sebe asi neupadne. Ostřikovač tam ale zůstal. Krytka má ulámaný příchytky. Co s tím? Kupovat novou, 2 plechovky s barvou a lakovat to se mi nechce. Dá se ten plast něčím slepit? Píše se tam PC-PBT.. Má někdo nějaké zkušenosti s lepením těchto plastů?
  9. Pánové, řeším takovou malou maličkost... chvíli po nastartování mi vždy hlasitě ani ne pípne, ale tůtne :) v reproduktorech (a mám pocit, že na rádiu problikne nápis "phone"). Mám tam origo handsfree sadu s držákem...bez telefonu. Zřejmě to dělá tohle, když to kontroluje přítomnost/nepřítomnost telefonu, nevím... Dá se to tůtnutí nějak jednoduše deaktivovat? :) Dík za radu.
  10. Pierre

    Zlatuška :)

    jj, objevil sem nějaký článek na internetu z té doby. Myslím, že se jim to povedlo.
  11. Pierre

    Zlatuška :)

    V techničáku má napsáno světlá béžová metalíza :D Mile mě překvapil ten Sport paket. O něm jsem vůbec nevěděl, že existuje. Už když jsem to před koupí prohlížel, tak se mi děsně líbila, že má úplně jiné nárazníky než standard. Dokonce o tom nebyla v inzerátu ani zmínka. :)
  12. Pierre

    Zlatuška :)

    Má pravdu ten chlapec! :) Je to FSI sem to splet :) Sahara to je, teď jsem to překontroloval , no, ale mě se líbí capuccino, takže tak
  13. Pierre

    Zlatuška :)

    Díky, díky, někdy to cvaknu i uvnitř. Teď je tam ten hnusnej držák telefonu, to musí pryč. :) Větší kola snad dám později, na tyhle bych přezul zimáky, originální kola ke sport paketu to už nemá, tyhle sem dokoupil extra. O těch lištách už přemýšlím. Ano, výbava je opravdu bohatá, nestěžuji si ;). Těší mě, že nemusím nic zásadního dodělávat, i když je to svým spůsobem zábava. Možná se ještě vrhnu na výměnu Audience a do technologické inovace handsfree, abych plně zprovoznil ovládání mobilu přes volant. Ale to už jsou jenom takové třešničky na dortu, bez kterých se klidně obejdu. :)
  14. Hola! :) Rád bych představil dalšího exempláře v barvě Capuccino. Jednoho dne uzrál čas na výměnu starého vozítka za řekněme... mladší zánovní vůz a rozšířit řady majitelů Škody Octavia. Po zatržení 3 položek ve vyhledávači - automat - serviska - klimatizace, vypadl bohatý seznam vozů na výběr . . . . jediný vůz a to tento 2005 2.0 FSI, výbava Elegance + něco navíc zakoupeno s 71.000 km Tiptronic 6° snil jsem o světlém interiéru a to se mi shodou náhod splnilo má to spoustu elektronických serepatiček, co jsem ani nechtěl, ale nezlobím se :D rozepisovat to nebudu, když sem zkoušel ten prográmek na rozklíčování výbavy, tak sem skončil na druhém řádku kódů a raději sem to vzdal ;) Jak vidno z exteriéru je to exot, žádný podobný sem zatím neviděl. Plány do budoucna jsou zatím následující. Renovace okousaných disků Demontáž držáku mobilu Odhlučnění interiéru - což je asi největší problém, který mě trápí. Ve srovnání s mým starým vozem, který byl o 20 let starší je Octavia z hlediska vnitřního hluku katastrofa Takže tak B)
  15. Měl jsem půjčený Rapid Spaceback. 1,2 TSI 5°. Byl ve sportovní úpravě, měl panoramatickou střechu. Designově je to uvnitř pěkný a ta střecha. Bohužel, má to i svá negativa. Je to hodně tvrdý, cítíte každý kamínek (17" kola). Motor byl neuvěřitelně otravný už od nízkých otáček, 90km/h děs a na dálnici to už byl opruz to bručení. Měl jsem ho na celý den, najel jsem 500km a pěkně z toho brněla hlava. Dost nešťastně to má řešenou loketní opěrku mezi předními sedadly. Ruční brzda je prostě kvůli ní špatně přístupná. A když tu opěrku odklopíte, tak zas musíte při zatažení brzdy tu ruku skoro vykloubit. Ale jinak exteriér v červené Rio je faaakt super :)
×
×
  • Vytvořit...