Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Tommy23

Uživatelé
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

712 profile views
  1. Zkoušel jsem u sebe vyndat blow off jestli funguje správně. Našel jsem tady test od LadikRS - zatlačit pístek a ucpat podtlakový vývod. Pístek sjel dolu, ale ne úplně, řekněme, že sjel o 2/3 a po uvolnění podtlaku dojel. Co mě jěště zarazilo je, že občas když jsem ho rukou zatlačil byl potom na křivo zaseklý a musel jsem ho narovnat. Neměl by mít nějakou svoji dráhu ve které má fungovat nahoru a dolu? Myslím si ,že by mohl být klidně problém v něm.
  2. Můžu mít Magnetti Marelli za 1025,- kompletní včetně senzoru. Píšou, že je to 4 BARové to by vadit ničemu nemělo, ne? A dodávané množství 80L/hod.
  3. Plánuji výměnu palivového čerpadla, jen nevím jaké vzít, vezmu asi kompletní, protože se mi to nechce rozdělávat. Jen je toho na výběr nějak moc, chápu, že stačí 3 BARové, ale nevím jakou značku vzít. Od jedné značky mají jedno za 3 000,- a druhé za 1500,- rozdíl nevím. Udělám chybu, když vezmu třeba MAGNETI MARELLI? Díky
  4. Přišlo mi, ze jsem to měl stejně i před chipem.. mate FB nebo whatsapp, natočil jsem schválně jedno krátké video, tak jen pro zajímavost se mrknout. Kdyžtak do SZ kontakt. Tomas
  5. Rezignoval jsem, nehodlám cpát peníze do starého auta, když je výsledek nejistý. Být jistý výsledek, jsem ochoten zaplatit klidne za nové turbo.. někdo tvrdí ze to je normální, že to je turbo benzin a ne nafta, která bere od spoda. Netuším, základní věci jsem vyměnil a stále beze změny, někdy lepší někdy horší. vymeneno: N75 origo, váha vzduchu, tlakovani okruhu, svíčky origo NGK apod.
  6. Co muže teda být příčnou pomalého náběhu?
  7. Tak jsem se chvíli nudil a udělal po dlouhé době LOG turba... v zimě se moc nejezdilo tak teprve teď. Takže?
  8. Zdravím, sháním přední tlumiče Bilstein B6 na Octavii 1. Za případnou nabídku budu rád. Předem díky.
  9. Dělám to i na doporučení Motorpowera. Už jsem si na vykon stěžoval před chipem ze to auto ve vedrech jede jak nějaká 1.6 bez turba, takže proste asi je potřeba chladnější a hlavně dostatek vzduchu. Auto mechanik procházel tudíž svody by měly být v pořádku, nikde nic podezřelého nevidím. A turbo jinak než ze se vynda zkontrolovat ani nejde. Hlavně teď řeším ten kolísajici tlak.
  10. U mě to asi začíná být víceméně jasné. Je zima vykon tam je, to znamená ze budu muset vyřešit případně Intercooler vstup vzduchu a odchod vzduchu prorezanim podbehu. Jediné co furt nefunguje tak jak ma je to, že se neudrží staly tlak a jsou tam výkyvy při plném plynu na podlaze. To tedy znamená asi špatný westgate, když je n75 nová nebo praskle turbo. Nezbývá asi nic jiného než turbo vyndat..
  11. Mám na 1.8 Turbo koncový tlumič laityng a prostřední dil nahrazen trubkou a přijde mi zvuk celkem hlasitý, zvláště z venku. Při jízdě nijak neobtěžuje. Kat zachován. Když bude chvilka hodím nějaké video pro predstavu, ale v reálu to je lepší.
  12. To sice mám ale vidím ze tlak leti z 1 baru na 1,4 a znovu a je to hlavně i citelne.
  13. Pokud bude větší odchylka (jako ze je, protože mechanik auto projížděl a říkal ze spodek proste není, je to opozdene) obzvlášť do těch 3000 ot. kde to poté nejede, tak by to mohlo znamenat ze turbo nebo litina muže být praskla a nenatlakuje to, ze? Před chipem to bylo také, ale v mensi míře a taky občas lítá tlak turba ( podle budiku) takže se nekam musí ztratit. Mrknu na to a uvidím. Diky
  14. Podtlakove hadice by měly bytV pořádku, měnil jsem ty 2 klasické co rady praskaji, tuším odvetravani klikovky.ventil jsem z jiného auta bohužel nezkoušel, protože nemám možnost. Ale je nový a originál žádná náhrada. Svíčky tam jsou asi 10 tis originál NGK a podle vagu žádné vynechání nebylo. Tudíž to vidím taky na ten chip jiná možnost už není, jen me zarazí ze za chladná to jede.
×
×
  • Create New...