Přejít na obsah

OIKroutibrk

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    69
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 528 zobrazení profilu

OIKroutibrk's Achievements

3

Popularita

  1. Tak pánové, už i já jsem se střetl se zvěří. Jsem zvědavý, jak se vyjádří likvidátor. V podstatě je kaput blatník, nárazník,ostřikovač, maska, blinkr a světlo sice svítí ale držáky jsou uražený, takže taky kaput a možná to odnesl i chladič klimy, to musím vyzkoušet. A nejspíš je hnutá i výztuha, protože je nárazník navalenej na kolo. Troufnete si odhadnout cca cenu opravy? Samozřejmě vím, že se to blbě odhaduje, že pod nárazníkem může být další skrytá závada atd. Jde mi o to, abych byl alespoň trochu připravenej ne odhad likvidátora. Děkuji.
  2. Děkuji za osvětu. Jestli to tedy chápu dobře. Dodělával jsem si parkovací senzory a měl jsem možnost zapojit je na diagnostiku nebo ne. Pokud bych jejich ŘJ chtěl připojit k diagnostice, musím ji připojit k tomuto uzlu? Diky
  3. Zdravím. Měnil jsem si žárovku osvětlení popelníku a narazil jsem na toto. Ze zvědavosti, ví někdo k čemu to má být?
  4. Zdravím klub. Konečně jsem se dostal na výměnu pátých dveří. Zatím bez křídla, to se musí nastříkat.Hodně se mi líbí odstranění stěrače a rámečku SPZ 🤩. Nařadě je odstranění tažného a opět zatmavení zadního okna, bez toho se mi to vůbec nezdá, ostatně i bez toho křídla 🤔. Včera proběhla návštěva u lakýrníka a cca za měsíc se začne pracovat na zbytku auta. Po laku je v plánu ošetření podvozku a dutin ať mi to hned nezačne zase reznout. 😀. Případné foto z práce budu postupně dodávat. No a to bude letos snad vše.
  5. Moc pěkný. Jen tak dál 😉
  6. Díky. Inspiraci pro mě bylo samozřejmě toto fórum. Ten nápoják pod loketkou je prostě nepoužitelnej.
  7. Dnes jsem si pohrál s interiérem. Proběhlo napasování nápojáku z golfa.
  8. Zdravím místní klub. RS slouží k plné spokojenosti. Aktuálně najeto 316K+, nějaké závady se v poslední době objevily, vadné čidlo otáček na klice před měsícem a tento týden se zadřel ventilátor na chladiči. Bohužel šrouby byly tak zarezlý, že musela jít ven celá chladičová stěna s chladičem. Stav hrůza, šrouby které se neutrhly by se musely odřezat jak byly zarezlý a chladič po 20 letech měl už svoje dobré období za sebou, takže se dal nový komplet chladič s uložením i saharama. Teď si Octa chladí zase jako zamlada😀😉. Snad mě letos čeká servis už jen kvůli oleji s filtrama.
  9. Ty nálepky na světla jsem viděl na bazoši 😉 : https://auto.bazos.cz/inzerat/141053061/tuningove-mrizky-zadnich-svetel-octavia-1-combi.php
  10. Koupím výše zmíněnou výztuhu. Za nabídky děkuji.
  11. Ano, Octa slouží k plné spokojenosti. Chci ji zachovat co nejdéle, její život ukončí jen omotání kolem stromu, nebo že mi celá shnije 🤣. Dokud to půjde smysluplně opravovat, tak octa bude žít😉.
  12. Zdravím klubáky. Dlouho jsem nic nepřidal tak to shrnu. Kilometry Rs neustále připisuje, takže je potřeba i nějaký ten servis. minuli jsme hranici 300 000km tak se trochu do vozidla zainvestovalo. Rozvody(řemen,pumpa,napínací a vodící kladka,chladící kapalina), zadní kotouče brembo + destičky ferodo + brzdová kapalina, výměna všech filtrů + olej, svíčky, výměna snímače teploty. Co se týká vzhledu, odstranil jsem dení svícení a dal nové mřížky nárazníku, lehce mi kolega rozleštil světlomety, za mě super, ale hlavně jsem sehnal jiné páte dveře, které tento týden dostal do rukou lakýrník. Moje dveře už na tom byly tak zle, že by se nevyplatilo je zachraňovat no a začátkem příštího měsíce dostane lakýrník celé auto do parády, protože se nějaký ten puchýřek a koroze objevila i na jiných částech vozu. Hlavně teda blatníky. Potom už je v plánu nechat vystříkat dutiny a podvozek a snad to letos budou poslední investice. 🙂 Mějte se a jezdite opatrně 😉
  13. Už 2, v podstatě stejný příspěvek. Myslím si, že tady RS nekoupíš. Chápu, že to zkoušíš. Ti co ji tady mají, si ji nejspíš plánují nechat, na bazarech je nicméně inzerátů na prodej RS spoustu. Hledal bych tam.
  14. Asi mi nic jiného než to píchnout na VAG nezbyde. Únik tlaku pokud myslíš někde nějaká dírka ve vedení, to si nemyslím vzhledem k tomu že to třeba hodinu tlakuje normálně a pak zničeho nic tlakuje polovinu a stačí znovu nastartovat nebo promazat "chyby" a opět to nějakej čas tlakuje dobře. Kdyby byla někde nějaká dírka nebo prasklá spona nebude tam tlak nikdy.
  15. Zdravím. Nesetkal se prosím někdo z vás s následujícím problémem? Nebo nějaké tipy co by to mohlo způsobovat, na co se mám zaměřit. Je to 1.8t RS (AUQ) Během jízdy přestane tlačit turbo, respektive tlačí jen cca polovinu toho co má. Místo 0.9 začne tlačit 0.4.... až na ten tlak auto jede "normálně". Žádná kontrolka nesvítí, všimnu si toho jenom díky tomu, že to přestane mít ten správný zátah. Stačí zastavit, chcípnout motor a opět nastartovat, nebo vymazat chyby v ECU, ikdyž žádné nevypisuje (aspoň ne přes BT modul a aplikaci Torq/Dashcommand) a opět tlačí správně, teda cca 0.9 Děkuji za každou radu.
×
×
  • Vytvořit...