Přejít na obsah

rychlysaze

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCtW8FYnjC8YbVTf1nEkfVyg

Návštěvy profilu

466 zobrazení profilu

rychlysaze's Achievements

0

Popularita

  1. A tam se dostanu nějak z podsedacky kdyz vyndam čerpadlo? Jako nevim jestli je mozny ze by tam montovali treba 45litrove nadrze... predfaceliftem... kolikrat sem na rezervu najel i 40km... ale stejně sem tam nikdy nedostal vic jak 40litru... jako trochu sem ji trapil startovanim... ale v ty hadice od palivaku se bublina a palivo objevovalo až po tom naliti kanystru... pak je mi divny ze kdyby byla vyjeta do sucha.... ze se tam vejde jen 39litru...
  2. Nevim no... Přeci jen Koktě bylo letos 17let... A zdechla takhle po druhe cca před rokem a pul stejným způsobem ale pak při startování nesvítilo žhavení... v servisu samozrejmě chytlo na poprvé... takže pouze platba za odtah... to jsem to připisoval tomu rele 109... Jako nějaká prasklá stahovačka idealně v sobotu po půlnoci při parkování okýnko dole... to mi nerozhodí... stejně tak spojka na podlaze auto cuká jak kdyby se chtělo rozjet a pet minut nejde vyřadit jak s vypnutým tak zapnutým motorem... po opetovném nastartování vše ok... další 2000km bez problému... kam zmizela spojka turba k sani? je mi taky záhadou... jednou sem vzal výmol... a auto netáhne... spodek zadeklovanej takže propadnout nemohla... 250 000 poctivejch... ale tohle mi překvapilo... řídit přítelkyně a být to někde u karlštejna na okresce asi by to dobrý nebylo... Napadlo mě jestli to nemohla na chvilku někde ucpat nějaká usazenina ale nevim nevim... moc tomu nerozumim... ale začíná to být záhada za záhadou která se vždy sama opraví :-/
  3. Zdravím, snad mi někdo pomůže rozlousknout můj dnešní příběh. Nedělní ráno tak sem si řekl že cestu do práce vezmu trošku svižněji. Ručička palivoměru byla kousíček nad rezervou takže kontrolka nesvítila. Po cca 10 kilometrové jízdě po průjezdu zatáčkou v cca 110km/h auto chcíplo rozsvítila se rezerva a nešlo nastartovat. Po otevření kapoty jsem zjistil že v hadičce od palivového filtru není žádná nafta. Nalil jsem tam tedy 5litrů z kanystru a po marrném boji 15minutového startování v krátkých intervalech auto stejně nechytilo. Dotáhli jsme ho tedy na laně k nejbližšímu servisu cca dva kilometry. Po zbalení všech věcí jsem si řekl že to ještě zkusím no a asi po 20 sekundovém točení motor chytil a dále vše bez problémů... 70km 3x startování vše v normálu... Nic méně po dotankování plné nádrže i po odvzdušnění tím ventilem v hrdle nádrže jsem tam po okraj dostal 39litrů... + těch pěl z kanystru... tankování po 30kilometrech... takže cca 42 litrů... auto má nádrž na 55.... Přijde mi blbost aby mi tedy došla po cestě nafta a měl sem vadnej plovák... Relé 109 jsem nedávno měnil a při startování žhavení normálně svítilo takže to jsem odepsal... Mohl se tam nějak nasát ten vzduch při ostřejším průjezdu zatáčkou? Nebo jak se tam mohl dostat? Většinou tankuju z plné nádrže až když se rozsvítí rezerva ale ta nesvítila... najeto na nádrž cca 720km... Neví někdo čím bych to mohlo být? Další zážitek v odstavném pruhu na tříproudovce bych radši vynechal...
  4. Zdravím, dnes jsem si všimnul při vypínání tlačítka na výhřev zadního okna... že pod tlačítkem v pravém rohu jakoby přeskakovala jiskra (jednorázově při vypnutí)... je nějaká možnost že je tam nějaký zkrat? tlačítko neni horké při vyplém ani při zaplém stavu... jedná se o tento vypinac http://www.skoda-dily.cz/data/items/86/529dc26ad9b34.jpg ... a jestli jsem dobre pochopil vyndava se zmacknutim tech pacicek na boku podobne jak radio nebo je nato nejaky zvlastni postup? Díky za názory
  5. zdravim... nedavno sem vymetl diru a auto prestalo tahnout...na 5ku do kopce max 80... diagnostika ukazala že je špatnej měnič tlaku vzduchu... pri zapnutém klíčku tak nějak cvakal... při výměně sem zjistil že byla děravá i podtlaková hadička od turba... po výměně je to lepší... ale kdybych chtěl při rozjezdu zahrabat tak se nic nestane.... od 3000 otáček rychlost sotva leze... a je jedno jestli na 4ku nebo na 5ku.... tahne v mensich otackach vic nez ve vyšších... dalnice tachometrovejch 155 max.... mírnej kopeček 50na ctyrku plnej plyn... minimalni zrychlení... na plnej plyn bych řekl že se auto tak nějak trochu klepe... váha vzduchu stará cca 3roky... jinak diagnostika čistá... krom nefunkčního vyhřívání zrcátek.:-) ale to asi vliv mít nebude:-/ co hledat dál?
  6. joojo vyměnil sem za originál a problém je vyřešen:-) při zapnutý klimě nebo jen ventilátoru na plno to dělalo i při zahřátym motoru... tak šla pryč aby byl o dovolene klid
  7. zdravim... podobna vec me potkala pred pul rokem tenkrat jsem myslel ze jsem dojel k benzine tak tak a myslel jsem že budu muset odvzdusnovat... po dalsim mesici mi auto chciplo za jizdy a neslo natocit az sem vymlatil baterku... po odtahu do dilny vymene baterky doliti nafty+aditiv auto chytlo normalne... dnes po dalsim pul roce prijdu do garaze bez problemu dojedu cc 500 metru zastavim vypnu... pri dalsim startu nesvitilo zhaveni 3x... po ctvrte jsem nastartoval... muze byt problem ve vypinaci klapce vzduchu k valci nebo pripadne i jina zavada co by primo souvysela ?
  8. http://echo24.cz/a/iq3ka/praha-uzavre-vjezd-starsim-autum-omezeni-bude-sirsi-nez-se-cekalo Co budeme delat? Docet sem se ze agr 1.9 66kw 1999 plni euro 2 coz je za chvilku naprosto nepouzitelny auto po praze kdyz budou vyzadovat 4 a po roce vyssi je nejaka moznost nejake upravy alespon na euro 4 ? Mam najeto 210000 auto top stav garazovany... prvni majitel pravidelnej servis... zadna zavazna porucha... SRCOVKA prakticky k nerozeznani od tourky co sjela z linky pred dvouma rokama nerad bych ho menil za nejakej vylitanej srot jenom proto ze plni nakou nesmyslnoueuro normu!
  9. mám stejný problém dnes měněna volnoběžka altiku... problem přetrval...
  10. Tak dnes vyměněna volnoběžka alternátoru... problém přetrval... dělá to jen po delším stání tudíš když dojedu někam do servisu vše je v normálu a druhej mechanik už si neví rady :-/
  11. Ve 180000 meneny rozvody... pri 200000 reklamace z duvodu hlucnosti kladek... vse vymeneno plus napinak remene... od te doby najeto cca 10000... za studena par minut po nastartovani jsou slyset divne zvuky a napinak remene se tak nejak podivne klepe... nevi nekdo kde.muze byt pricina? Viz video... http://m.youtube.com/watch?v=Kx-Nq5QKuXE
×
×
  • Vytvořit...