Přejít na obsah

joe1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

joe1's Achievements

0

Popularita

  1. V tyhle výbavě bych se toho nebál a zvlášť když to nebylo bouraný + rok záruka. Že je to jedna dvojka není žádný problém, svezeš se s tím a sám uvidíš. Nedej na na řeči že to má malý objem. Kdo to nevyzkoušel má většinou zkreslený představy a kalí vodu. Jestli potřebuješ závodit na přecpanejch silnicích samo - je to slabý, to už pak nějaký dvoulitr
  2. joe1

    porucha světel

    Tak hláška ani kontrolky již nesvítí - závada odstraněna parametrizací.........
  3. dobrý večer, (OCTIII 1.2/77) včera se mi rozsvítila hláška "závada osvětlení vozidla" a k tomu dvě kontrolky viz foto. Takovouhle hlášku jsem v manuálu nenašel,nezjistil jsem ani že by nějaké světlo nesvítilo, pouze PZ mlhové. je tam halogenová která normálně svítí na málo a při přepnutí na mlhové svítí více. Tedy mě svítí jenom na málo. Vím že budu muset do servisu ale kdyby to byla prkotina a někdo mě poradil, byl bych moc rád. Předem děkuji
  4. Taky jsem chtěl koupit rámeček, ale provizorně jsem ho oblepil před 2 měsíci a stále drží. Uvidím co s tím udělá slunce a teplo - až bude......
  5. Ahoj. 1.2 TSI 77KW 6 kvalt, najeto mám cca 20 tis. taky ťuky ťuk :). S tímhle autem se člověk musí naučit, protože motor zabírá od spoda, není nutné ho vytáčet. Brzdou provozu rozhodně není! Spotřeba je opravdu hodně závislá na tom jak šlapeš na plyn. Když s rozvahou dá se jezdit za 5litrů průměr. Není to na závodění ale při normálním provozu velice postačující. Naložený do kopce po dálnici v pohodě. Cukačky po městě průměr 5.8 litrů, dalo by se i za míň když bych se víc hlídal ale neřeším to. Předtím jsem měl c-maxe 1.6 v naftě a akcelerace byla podobná a po městě do 7 litrů.
  6. joe1

    Hluk

    Aha, někde tady si kolega stěžuje, že mu to vevnitř nesnesitelně rezonuje a když pootevře kufr je to pryč, tak nevím. Já takový problém nemám. Jestli máš porovnání v jiných autech pak s ušima asi nic nemáš. A co reklamace?
  7. joe1

    Hluk

    Mě osobně tyto veličiny nic neříkají. Více vypovídající by byla informace že je v autě 1 při jízdě větší rámus než v autě 2, protože je hlučný motor, nebo je slyšet hluk od kol apod. Dokud si to nezkusím sám v různých režimech jízdy je to stále jen něčí subjektivní informace. Mé vnímání hluku může být rozdílné protože subjektivní vnímání hluku je u každého člověka podstatně rozdílné. A to neberu v úvahu nahluchlé. Mé předchozí auto bylo F C-MAX a musím konstatovat že OIII je podstatně tišší auto ve všech zdrojích hluku. Hluk z okolí „skrz skla“ je menší, aerodinamický hluk ve vyšších rychlostech je podstatně nižší a hluk od motoru také výrazně nižší ale to jsem měl naftu, nyní benzín. Od kol hluk nehodnotím neb významným faktorem jsou pneumatiky. Tak tedy z „hlukového“ hlediska jsem navýsost s OIII spokojený – (a i z jiných hledisek)
  8. A nebo nejezdit večer :D
  9. Jo ono to tak vypadá když to po sobě nyní čtu. Myslel jsem to tak že na odmlžení předního skla je nejvhodnější použít tlačítko pro odmlžení protože v tom případě dochází zároveň se vším tím foukáním a ohříváním i k odvlhčování vzduchu a to tak že se zapne klima. To všechno uvede v činnost jedno tlačítko. Takhle se odmlží poměrně rychle. Pakliže ne, nezbývá servis. Foukat na zamlžené sklo studeným vlhkým vzduchem z venku je málo účinné - někdy vůbec.
  10. Ahoj, z toho co píšeš vyplývá že máš klimu při 18 stup. vypnutou a mlží se ti čelní sklo. Nevidím v tom teda žádnou závadu, protože když máš klimu vypnutou nic ti do auta vzduch nehrne, nic nefouká a když nefouká sklo se musí mlžit. Aby se nemlžilo musíš klimou foukat.
×
×
  • Vytvořit...