Přejít na obsah

lampatoje

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

260 zobrazení profilu

lampatoje's Achievements

0

Popularita

  1. Prodávám vůz Škoda Octavia Combi III FL, 2,0 TDI 110 kW 4x4 ve velmi dobré výbavě (FullLED světla, tempomat, KESSY, automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, čelní sklo i volant, ambientní osvětlení, SmartLink, tažné zařízení...). Důvod prodeje: pravidelná dvouletá obměna vozového parku ve firmě. Auto je naprosto v pořádku. Kilometry jsou doložitelné, autorizovaný servis samozřejmostí. Auto bylo ježděné především po dálnici. Spotřeba se dlouhodobě pohybuje kolem 5,6 l/100km. K vozu dám kompletní dokumentaci a přidám sadu letních i zimních koberců, sadu letních i zimních pneumatik a sadu sportovních pedálů. Cena: 380 000 Kč s DPH (možnost odpočtu DPH) Rok výroby: 3/2017 Tachometr: 114 500 km Palivo: nafta Objem: 1 968 ccm Výkon: 110 kW (150 koní) Převodovka: manuální (6 stupňová) Servisní knížka: ano Země původu: Česká republika Barva: černá metalíza
  2. Ahoj, rád bych se zeptal, jak je to se zárukou, pokud si nechám některé věci dokódovat (viz seznam)? Cornering (Aktivace mlhových světel (NSW) a v zatáčkách / i pro model RS), včetně nastavení rychlostního prahu Aktivace osvětlení LED na SPZ pohasnutí LED denních světel při blinkru obě zadní mlhovky XDS+ změna režimů ESC položka "Dotankovat" Protočení ukazatelů po zapnutí zapalování Sklopení bočního zrcátka při couvání Zobrazování otáček ventilátoru v režimu AUTO Také přemýšlím nad doděláním couv. kamery, jak je to i zde se zárukou? Mám záruku ještě ca. rok, tak bych pak o ni nerad přišel...
  3. Tak ještě jednou všem děkuji, uvidíme, jak to dopadne. Budu teď zvažovat možnosti, nejvíc se ztotožňuji asi s tesnou. Určitě ještě napíšu, až zbydou dvě-tři definitivní varianty. Tak zatím! ;)
  4. Díky za všechny vaše názory, moc si jich vážím. Jsou to právě dvě věci, který mě odrazujou od nového auta: padání na ceně a vázání se k leasingu, když "začínám kariéru". Zase ale nevím, jestli bych vydržel takovej nájezd v prdítku typu Citigo. Po městě bych se toho vůbec nebál, ale na každodenní dálnici?!? Asi se v něm půjdu projet a uvidíme. Přemýšlím, jestli budu vrážet 200000,- do Citigo, jestli nebude lepší za samé peníze vymyslet něco většího, a staršího. Nějaké tipy? Co se tak koukám pohybuju se kolem roku 2010 u naftových Fabií, Focusů, C4, 308, i30... Ale teda popravdě francouze a hjondé bych hned vyškrtl! A Fordy neznám.
  5. Ještě mě pak tedy napadlo porovnání Octavia vs. Golf vs. Leon. Nejvíc se mi z nich líbí Leon ST, ale ten v CNG nedělají. Variant není ošklivý a předpokládám, že zpracování bude lepší, než u Octavie a asi mají i větší zkušenosti s CNG. To Citigo mě láká, ale trochu se bojím té nudy - že by mě to po čase omrzelo. Ale "funcar" je to dobrej. Zvlášť když z něho vylezu já, dvoumetrové bidlo.
  6. No jo, tak mě pomalu lámeš k CNG... Ono zrovna to Citigo je autíčko, do kterého se kupodivu při svých dvou metrech v pohodě vejdu. Akorát zábavy si s ním asi člověk moc neužije, že? To je přesně ta otázka rozumu a srdce - rozum říká, ber Citigo, které je levnější a bude mít ještě nižší provozní náklady, ale srdce říká, že Octavia je větší, hezčí, pohodlnější a nabízí víc prostoru k dynamičtější jízdě (pro info, jsem zvyklý na toho našeho Supa, 1.9 TDi 96kW a jeho výkon mi bohatě stačí).
  7. No v Benešově je teď nově postavená a ta na Praze 4 je hned vedle mojí práce... Takže v tomhle ohledu nemám co řešit. Pak je další věc ten úvěr. Nějak se nemohu rozhodnout, jestli v rámci mého rozpočtu cpát peníze do oprav staršího auta (ca. 2500 / měs. by na to bylo), nebo do leasingu / úvěru (v tomto ohledu se přikláním spíš k úvěru) za nové (v případě CNG asi 6500,-) a pak být v pytli, když za 3-5 let přijdou nečekané opravy... ...vymazána citace, dík za upomínku!
  8. Jo, taky to tak vnímám... Co mi přijde odporný je, že za 100000,- člověk sežene 10-12 let starou Octavii, pravděpodobně stočenou. Existujou i hezký kousky - třeba od souseda 1,8T 4x4 za to kilo, 200000 najeto, ale z hlediska provozních nákladů bych do toho zas musel montovat LPG. Zase na druhou stranu se bojím und CNG na leasing toho, že se budu vázat na min. 5 let na leasing. Nevím, jestli to není moc na to, že mi je 22. Ale zas auto mě bude živit - budu s ním jezdit do práce. Máte v tomhle ohledu někdo zkušenosti? Už z toho mám zamotanou hlavu, jak je tolik možností.
  9. Ahojte! Potřebuji poradit s výběrem auta. V rámci životních okolností se budu stěhovat k Benešovu, ale za prací budu jezdit do Prahy. Tzn. roční nájezd kolem 30000 km. Tudíž bude ideální nafta, ale benzínu bych se asi tak moc nevyhýbal, vzhledem k mému max. budgetu - 130000,- Kč. Žel jsem stále dost mladý, a tak budu rád, když dám dohromady alespoň tuto částku. Měřím dva metry, a tak se nevejdu do ledasčeho. Potřebuji tedy auto, které bude do jisté míry spolehlivé, prostorné (ale třeba do FabieII se ještě docela vejdu), a také hlavně úsporné. Níže uvedu jednu variantu, která by se mohla naskytnout s výhodnými podmínkami. Přesto spíše počítám s tím, že budu muset kupovat vlastní, a tak budu vděčný za jakoukoli radu. Můj otec má Superba, 2002, 96kW, naj. 290000. Ale motor je naprosto v pořádku (prokazatelně dálnice), nežere nic, tlumiče, brzdy, rozvody - vše servisováno tak, jak má. Toho bych mohl mít za nějakých 60000,-. Zrovna za něj bych byl rád, protože mám rád koncernová auta, a konkrétně tohoto jsem si v rodině oblíbil. Ale právě protože je tak v pořádku, nechce ho tatínek dát z ruky. Což chápu, vzhledem k jeho stavu. Tady se naskýtá jeden dotaz - mělo by v mé cenové relaci smysl hledat podobného Šuplíka, popř. Octavii? Na autoforu poradili, ať hledám Octu II 1,9 TDi. Tak jsem zkoumal dál... A napadla mě další varianta (jen doplním, že ve svém rozpočtu jsem si na nájezd 3000 km/měsíc stanovil 10000,- Kč): 1) Buď tedy koupím za 130000,- auto ca. 8-10 let staré, najeto kolem 200000 km, naftu a tzn. že při nájezdu 3000 km/měs. zaplatím za provoz auta ca. 6000,- Kč + počítám 4000,- Kč za pojištění (havarijní), opravy (přeci jen staré auto) a ostatní výdaje kolem toho. 2) Začal jsem číst články o Octavii s CNG. Pokud dobře počítám, max. 3500,- Kč dám za plyn na 3000 km. A tak zbytek by mohl jít do 5-letého leasingu s počáteční splátkou 130000,- Kč. Prosím o radu, protože úplně nevím, jestli má smysl takhle uvažovat, jestli se pak neobjeví další náklady s tím spojené atp. EDIT 13.8.2015: Informace o systému CNG ve vozech ŠKODA: 102 System CNG pro vozy Škoda Octavia III a Citigo.pdf
×
×
  • Vytvořit...