Přejít na obsah

Kisak

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

469 zobrazení profilu

Kisak's Achievements

0

Popularita

  1. Krycí plech je v pořádku, třmeny taky... auto má asi tři týdny po technické, která byla bez problémů. Jde o to, že mě to pískání, respektive dalo by se říct vyloženě skřípání děsně vadí (jakmile někoho vezu a parkuju, tak se na mě každý kouká, co to je za šílený zvuky). Auto jinak brzdí hezky včetně ruční brzdy, ale ty zvuky jsou vážně šílený...😖Asi půjdu cestou výměny destiček. Kotouče jsou Brembo, tak k nim dám i desky stejné značky a uvidíme...
  2. Ahoj všichni, potřeboval bych radu. Od ledna jsou vzadu na autě (2.0 TDI, 110 KW) nové brzdy (desky Bosch + kotouče Brembo) - nechával měnit ještě původní majitel auta (bohužel operák tlačil na cenu před prodejem auta, takže tam nacpali takovouto kombinaci). Při pomalém couvání od brzd bylo slyšet takové pískání/skřípání jakoby kov na kov. Nechal jsem v servise udělat údržbu brzd, bohužel se celá věc ještě zhoršila a nedělá to už jen při couvání, ale i při pomalém popojíždění dopředu. V servise mi řekli, že dle nich to dělají destičky, ale možná bude nutné vyměnit i kotouče. Vzhledem k tomu, že desky i kotouče mají najeto asi 10.000 km, a navíc jsou zadní, se mi takovýto zásah za docela hodně peněz nepozdává. Neřešil jste někdo podobný problém? Děje se to pouze při pomalém popojíždění, aniž bych šlapal na brzdu. Jakmile začnu brzdit, zvuk přestane. Předem velmi děkuju za reakce
  3. Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda někdo neřešil podobný problém. Přes těsnění mi kape na zadní sedačky. Těsnění nevypadá jakkoliv poškozené, v servise se pokusili trochu seřídit dveře s tím, že by to mohlo pomoct, nicméně problém nevyřešen, panoramu auto nemá. Problém je u pravých i levých zadních dveří. Moc díky za případné informace.
  4. Dobrý den, potřeboval bych poradit. Rozsvítila se mi kontrolka motoru, napojeno na diagnostiku - závada 4. žhavičky. V servise jsem nechal vyměnit žhavičky 1,2, a 4, třetí jsem nenechával z důvodu ceny této žhavičky se snímačem, jelikož žádnou chybu na diagnostice nevykazovala. Po odjetí ze servisu se mi asi po třech startech rozsvítila opět kontrolka motoru, navštíven servis znovu, kdy diagnostika píše chybu P13D400 - snímač vnitřního tlaku válce 3 - elektrika. Servis zkontroloval všechnu kabeláž, tato prý v pořádku. Chyba smazána, nicméně po cca třetím startu opět kontrolka motoru svítí. Navštívil jsem tedy jiný servis, tentokrát autorizovaný. Diagnostika - opět chyba P13D400. V autorizáku mi řekli, že jednoznačně špatná žhavička a že ji vymění včetně slevy 15 %. Cena mi nepřišla nijak přemrštěná oproti klasickému servisu, tudíž jsem svolil. Žhavička tedy vyměněna, při předání zaměstnanec autorizáku ještě přede mnou nastartoval, vše se jevilo v pořádku. Auto jsem na parkovišti musel kvůli pracovním povinnostem nechat, večer přijdu k vozu, nastartuji a opět kontrolka motoru. Neřešil někdo něco obdobného? Děkuji za každou radu.
  5. Je mi to jasný, lambda 2 je KO taky. Jen mě překvapilo, že v autorizovaným servise Škoda mi tvrdí, že ta lambda 1 pracuje špatně, jelikož má vysoké napětí (1,42V) a přitom to je hodnota správná. Nicméně moc díky za upřesnění!
  6. Zdravím, VAG vypisoval chybu u sondy 1 (chyba v el.obvodu), a chybu u sondy 2 (neaktivní). V servisu mi řekli, že je první KO a druhá bud taky KO a nebo že háže chybu v závislosti na té první. První sondu jsem nechal vyměnit, chybu vymazat a za dva dny opět začala svítit kontrolka motoru. Jedu do servisu, kde to napíchli a vyjela chyba, že sonda 2 je neaktivní. Servisák ovšem říkal, že to může mít souvislost s vyměněnou lambdou 1, která má napětí 1,42 - 1,47V, přitom by měla mít napětí do 1V. neví někdo, čím to může být, že ta vyměněná lambda má tak vysoké napětí? Díky
×
×
  • Vytvořit...