Přejít na obsah

Mattiass

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Mattiass's Achievements

0

Popularita

  1. Díky, zítra koupím a jdu na to, teda ještě musím sehnat 17 mm imbus :-)
  2. Věděl by někdo rozměr toho těsnícího kroužku ložiskového čepu přes který se vypouští olej? Hledám, zatím marně https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90362001-krouzek-14x2-skoda-2635.html že by to byl tenhle??? 14x2?
  3. Ale zkusím to tedy, koupím ho asi nejlépe přímo ve škodovce že? Mám tu sklonenou variantu, čili ten plnící otvor je k ničemu. Kudy nejlépe vypustit a nalít nový olej? Minule jsme odsavali zkrs onen otvor a nalevali přes odvětrání převodovky. Nyní to ale budu dělat u baráku
  4. No parametrově by měl být stejný, ikdyz tedy nejsem vůbec zastánce castrolu. Nemyslím ale že by to vyřešil olej, spíš si myslím že nějaké ložisko to bude mít zasebou
  5. Zdravím, mě začala převodovka jakoby bzučet, je to slyšitelné na 3, 4, a 5 rychlostní stupeň. Bzučí to podobně jako elektromotor, ale pouze když je v tahu, pustím-li plyn, je ticho. Ve 300 000 km měněn olej v převodovce Castrol, nepomohlo, teď když je venku teplo tak bych řekl že bzučení je intenzivnější. Nyní najeto 312 000 km O2 1.9 tdi. Vypadá to na opravu nebo výměnu převodovky že???
  6. Tak je pravda že hrany jsem nebrousil, kotouče a destičky jsou tam nějakých 30 tisíc km. Až se zlepší počasí, udělám to.
  7. Dělá to stále, nechal jsem vyměnit celý vnitřek třmenu a píská to pořád. Mám v plánu ještě vyměnit náboj
  8. mě popískává po cca 10km zadní kolo na mojí O2 pístek jsem rorhýbal a stříknul pod prachovku nějakej sprejík, čepy chodí krásně, destičky se taky mohou pohybovat, zkrátka všechno jsem vyčistil a namazal. Dva dny jsem měl klid ale je to tu zase. Myslím si že bude špatný ten mechanismus ručky. Parkuji na ručku a jestli se správně neodbrzdí tak to přibrďuje a popískává. Mohlo by to tak být???
  9. Tak menší změna, píská mi zadní kolo - levé - za řidičem. Po rozhýbání pístků (na obou stranách) to bylo dva dny dobré, dnes opět po 10km jízdě znovu píská. Např pri jízdě po kulaťáku. Myslím si že nechodí správně mechanismus ruční brzdy. Co vy na to? Ještě doplním že čepy chodí krásně, namazal jsem je preventivně, destičky jdou volně atd. Napadá mě už jen ten mechanismus ručky. Má s tím někdo zkušenost? PLS
  10. Ahoj dost jsem toho přečetl ale nějaký závěr z toho vyvodit nelze. Po výměně kotoučů a destiček na přední nápravě mi po cca 500km začalo pískat od předního kola na straně řidiče ale jen když nebrzdim a většinou jen když zatacim a vždy po zahřátí. Řekněme po deseti kilometrech. Kotouče zvlněné nejsou, vše je čisté, brzdy se nehrejou. Vím co vše to může způsobovat ale rád bych se dozvěděl jak to někdo vyřešil protože po vyřešení to málokdo napíše. . . 1.9 tdi 2005 240000 km. Díky za Váš čas
  11. Ahoj, koupil jsem údajně dobré kotouče maxgear + destičky asi ate. Po cca 3000km se zvlnily. Nechal jsem je stocit, vyčistil a namazal čepy vydrbal dosedaci plochy vyzkoušel chod pistků - ok. Po dalších 3000km zvlněné znova. Píská to i když nebrzdim, vibruje atd. Koupím tedy asi brembo + textar jen mám strach aby se neopakovalo zvlnění. Co třeba TRW? Teď jsou na cc za hodně slušný peníz. Bez chipu, nezavodim, normálka do práce atd. PS. Na adrenalin mám motorku :-) děkuji
×
×
  • Vytvořit...