Přejít na obsah

OCTAVIA I 2.0 85kw

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    89
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 311 zobrazení profilu

OCTAVIA I 2.0 85kw's Achievements

0

Popularita

  1. Měl bych takový dotaz, doteď sem v tomto motoru používal polosyntetický olej elf 10w-40 a teď sem chtěl dopřát motoru a zakoupil plně syntetický olej Valvoline maxlife 5w-40, uškodím motoru když tam naleju tento olej ? vadí přechod z polosyntetiky na plnou syntetiku? (Někde se píše že rozpustí úsady v motoru a ucpe mazací kanálky a jinde zase se píše že v dnešní době olejů už v motoru žádné úsady nejsou i když se používá polosyntetika) Tak tedy nevím jestli motoru prospěju nebo naopak uškodím ?
  2. Dobrý den, už delší dobu mám problém s dálkovým ovládáním origo co je zabudovaný v klíči, jedná se o Octavii I před fecelift, při stisknutí tlačítka odemknout nebo zamknout má správně bliknout kontrolka, a mě se stává že kliknu a kontrolka v klíči už zůstane svítit, samozdřejmě než se dostanu k nějakému nářadí abych vymontoval baterii tak je baterie vybitá, koupím novou vše funguje jak má a zas někdy odemknu nebo zamknu a zas zůstane svítit někdy se zas stane že zůstane pořád blikat a tak pořád dokola kupuji nové beterie, nevíte někdo jestli to nějak lze opravit, nebo já něco dělám blbě? vždy při této závadě pomůže vyndat a zandat baterii a vše funguje tak jak má, ale pořád se to opakuje donekonečna.
  3. Měl bych dotaz, používám do motoru 2.0 85kw AQY motorový olej Elf Evolution 700 STI 10W-40 který má specifikace API SL/CF, ACEA A3/B4, VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1 je to vhodný olej pro tento motor? http://www.oleje.cz/p/elf-evolution-700-sti-10w-40-1-l--17922 a druhý dotaz, na tachu mám natočeno 195 tis. km a v převodovce je pravděpodobně původní olej od výroby je nutné ho vyměnit? nebo je celoživotní?
  4. Mám problém, dnes sem zatáhl ruční brzdu a po odbrždění zůstalo zabržděné pravé zadní kolo, lanka jsou nezarezlé a mám i namontované pomocné pružinky na brzdičích, páčka na brzdiči je normálně na dorazu odbržděná a přesto skoro nejde otočit kolem, co to může způsobovat? Myslíte že pomůže zašroubovat a zamáčknout váleček brzdiče? (kolo je zabržděné, páčka na dorazu uvolněná a nejde ani zmačknout jako kdybych chtěl zatáhnout ručku)
  5. Najeto má 180 tis, a před zimou byla v servise na kontrole podvozku + geometrie a našli jeden spodní čep špatnej, ten vyměnily a vše bylo v pohodě a teď po zimě to takto zlobí. Chtěl bych to zkusit nejprve svépomocí opravit a kdyby se nedařilo zadám to do servisu. Jak zkontroluji kosti stabilizátoru? jak horní uložení tlumiče?
  6. Dobrý den, mám problém s vůlema v přední nápravě na Octavii I Combi, při jízdě cítím jako by volant měl vůly v řízení, auto lehce plave a při průjezdu nerovnostmi cejtím takový bouchání v přední nápravě. A potřeboval bych poradit co to může způsobovat a jak jednotlivý součástky zkontrolovat v amatérských podmínkách. Po vizuální prohlídce vše ok, zvednul jsem heverem obě přední kola a zkoušel hýbat kolem do stran nahoru i dolu a žádnou vůli jsem nenašel. Napadá mě třeba stabilizátor, kosti stabilizátoru atd. ale nevím jak jej zkontrolovat. Poraďte Děkuji.
  7. Dobrý den, chtěl bych se optat na vaše zkušenosti s pneumatikami Maxxis na vozech Octavia, mám teď vyhlédnuté za slušnou cenu letní pneumatiky Maxxis MA-Z4S Victra 205/55 R 16 , a zajímalo by mě jaké s nimy máte zkušenosti. jsou to dobré pneu? A druhý dotaz jaký je rozdíl když přejdu z 15" kol na 16" ( zlepší se jízdní vlastnosti? zvýší se spotřeba? bude auto lépe držet v zatáčkách? atd?) A jaký rozměr je pro Octavii Combi lepší 15" nebo 16" Děkuji za rady.
  8. Já mám takovej pocit že je to naopak, že to druhé číslo udává hustotu.Na jiných fórech jsem četl o vyšších spotřebách olejů a píšou použít 10w-50 , a u prvního čísla čím menší tím líp maže za studena, ale nejsem si v tom jistej, píši jen co jsem četl jinde, rád se poučím.
  9. Na opravu momentálně není dostatek financí a brzy mě čeká výměna oleje, myslíte že bych při výměně měl použít jiný hustší olej např. 10W-50 ? nebo mám použít nějaké přísady do oleje pro nižší spotřebu oleje? Máte něco odzkoušené abych snížil spotřebu oleje, bohužel oprava kroužků musí nějaký čas počkat.
  10. Motor má najeto 180 000 km, někde jsem četl že na některé série motorů 2.0 AQY montovaly obráceně stírací pístní kroužky a tím ten motor hodně žere olej, pak na to při výrobě přišly a začaly od nějakýho data opět dávat kroužky jak mají být, možná mám zrovna tu špatnou sérii motoru. Když bych zadal výměnu kroužků do servisu tak na kolik to asi tak vyjde? ptám se proto jestli má do 15 let starého auta smysl investovat nebo raději ho dojezdit s doléváním motorového oleje.
  11. Tak problém ještě nevyřešen ale už jsem odhalil závadu, stočená kola na to pískání nemají vliv, způsobuje to nedostatečné odbrždění páky ruční brzdy na zadních kotoučových brzdách a vydává to různé vrzavé zvuky při couvání. Někde jsem četl že tento problém lze snadno vyřešit montáží pomocných zpětných pružin ruční brzdy které se běžně prodávají např. pro Octavii III např. zde na levou stranu http://www.skoda-dily.cz/eshop/1k0615295-pruzina-leva.html A chtěl bych se zeptat, budou mi opravdu tyto pružiny bezproblému pasovat na mojí jedničkovou Octavii nebo je lepší např. koupit pružiny z jinýho typu vozidla? Poraďte Děkuji.
  12. Taky mám problém s vysokou spotřebou motorového oleje na motoru 2.0 AQY, olej používám Total Quartz 10W-40 a dolévám asi tak 0,5L na 1000 km což si myslím že už je fakt moc, co u tohoto motoru bývá závadou? Mám začít výměnnou gufer ventilů nebo stírací pístní kroužky nebo i něco jiného? (netěsnost motoru zvenčí mám minimální) A na kolik by asi tak vyšla oprava v neautorizovaném servisu? Děkuji za rady.
  13. Líný je na to že je to dvoulitr, je to způsobeno tím že je jen 8 ventil a bez turba, např. když jedu do kopce v autě čtyři lidy a potřebuju zrychlit tak to trvá strašně dlouho než se to rozjede a celkově když to porovná s jinými auty s podobným obsahem tak je to líný. chtěl bych vyměnit jen hlavu protože si myslím že je zbytečný měnit celý motor a navíc takhle bych měl dvoulitr s turbem.
  14. Častým důvodem proč odchází lambda sonda je např. tankování nekvalitního paliva které pak dohořívá ve výfuku a většinou zničí nejen lambda sondu ale i katalyzátor, nebo další důvod bývá špatnou montáží např. použití silikonu a podobných přípravků k utěsnění, tím se zaručeně lambda sonda zničí a nebo nekvalitní lambda sonda, nejlepší je asi original Bosch. Já mám ve své Octavii stejnou motorizaci a lambda sondy mám ještě původní od výroby (15 let staré) a zatím nehlásí žádnou chybu ale nejspíš je taky budu měnit protože se mi zdá že mám vysokou spotřebu, když už jsme u toho tak bych se zeptal jakou jste měl spotřebu po výměně lambda sond abych to porovnal se svojí spotřebou, měl jste menší spotřebu po výměně lambda sond oproti tomu než to bylo před výměnou? popř. o kolik?
  15. Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně ůpravy motoru 2.0 85kw AQY, chtěl bych na tento motor namontovat kompletní hlavu i s turbem z motoru 1.8T 20V, někde tady na fóru jsem se dočetl že ta hlava tam přesně pasuje a teď by mě zajímalo co vše by to obnášelo? co vše musím sehnat a vyměnit aby to fungovalo tak jak má a jak to bude snášet klikovka, ojnice, písty atd.? Je vůbec možná tato ůprava ohledně životnosti motoru. Tuto ůpravu chci uskutečnit z důvodu že motor 2.0 8V je velice líný na to jaký to má obsah a spotřebu, tato ůprava je asi tak nejjednoduší způsob jak ten motor oživit, nebo existuje i jiná možnost jak tomuto motoru přidat nějaký ty koníky který mu schází? Poraďte kdo s tím máte zkušenosti. Děkuji.
×
×
  • Vytvořit...