Přejít na obsah

Jakub - Škodík

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    121
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

471 zobrazení profilu

Jakub - Škodík's Achievements

0

Popularita

  1. Brzdy pouze komplet - brzdiče, kotouče - najeto okolo 3 tis km - absolutně bez hrany, desky, středící kroužky kotoučů, šrouby na přidělání. Komplet za 15 tis. Aktuální foto kdyžtak mailem.
  2. ROZPRODÁVÁM NA DÍLY Inzeráty jsou na Bzoši a na Dieselpoweru Pokudy by měl někdo zájem o cokoliv z vozu tak na : 724270593
  3. NA PRODEJ. Pokud by měl někdo zájem. Prodám tak jak je. STK do 4/2019, servis olej atd byl ve 4/17. Najeto 75 tis km. Serviska. Vše plně funkční. 3 roky provozu bez závady. Spotřeba 9,5 l. Byla několikrát s celou rodinou v Itálii a v Chorvatsku - 100% spolehlivé. Má i tažné. Cena k jednání 310 tis. Jinak pujde na díly. 724/270593
  4. Tak jsem se nedávno zas trochu posunul. Motor byl původně v GV s DSG a já ho samozřejmě mám s manuálem. Super práce od Motorpower - přehrál mi jednotku na verzi s manuálem což za 2 roky nikdo nedokázal a tím pádem již na autě maká naprosto vše a je absolutně bez chyby. Jinak jen jezdí a jezdí a fakt super.
  5. Zatím nic. Jezdí to dobře, je to spolehlivý a jezdí to téměř každej den. Jezdí s tim hlavně žena s prckama - proto ta spotřeba. Jak do toho sednu já - hned jí těžce zvedám průměr.
  6. Jinak ke spotřebě - zatím jsem za ten rok najel cca 8 tis km a průměr je těsně pod 9 l. Což je bomba.
  7. RSIII v benzínu - to bych si taky nechal líbit. I bych měnil. ( pokud dám odpovědět - tak po odeslání veškerej text je pryč ????? )
  8. Já taky jen benzíny - ale spotřeba v kombinaci s nájezdem km mě donutila do TDi. Takže nová 1,9, 77 kW, teď už je 6 let stará a tacho už přes 240 tis se spotřebou 5,5 a jednou dělané rozvody - jinak bez závady. ALE není to ono. Béňo je béňo. Takže když sednu do 3,2 - to je jiná liga - mám to pojízdné už rok a ještě jsem nezapnul rádio - bomba zvuk a jede to jak čert. Todle ropák prostě nikdy nenahradí.
  9. Neni žádnej problém. Jen na sluníčku jsou šíleně rozpálené, ale po zapnutí klimy se rychle schladí. Jsem na kůži zvyklej - mám jí ve všech autech už tak 15 let.
  10. Tak jsem se konečně pohnul o kousek dál. S autem jezdim každej den a naprosto super. Dnes jsem konečně nasadil přední brzdy a namontoval ten správnej vzduchovej filtr CTS od bráchy z Hothatchshopu. Pár mobilovek. Už jen zadní brzdy - 310tky jsou v garáži a udělat pořádné odclonění toho filtru.
  11. Tak jsem to po zimě konečně pořádně umyl. Pár mobilovek. Příští týden tam už možná dám i brzdy.
  12. Je to hlavně o jiných materiálech a tedy i cenách. A u tohoto výkonu v OI platilo pravidlo málo muziky za hodně peněz. Aby to vydrželo, tak to stálo ranec. Prostě to byla studna na peníze. A ve výsledku to bylo neprodejné. Nakonec to šlo na díly. Fabka 1,8T už taky nejezdí dobrý 2 roky - rozebraná a postupně rozprodávaná na díly. Brácha měl O III RS benzín - minulej tejden jí prodal. Co koupí teď nemám tušení.
  13. JJJ, ale v té OI na předku to bylo k ničemu. Pak to šlo do Leona 4x4 a taky to nebylo ono. Už to bylo moc, nedalo se s tím pořádně jezdit. Odbržděno bylo 386 PS a 530Nm a žralo to jak tank. Tak jsem se na to vykašlal.
  14. Zatím ne, mám hotové vedení sání, ale ještě musím koupit správnej filtr, pak komplet výfuk a na léto čip. Zatím nic jiného neplánuju. Jezdí to super, zvuk je naprosto famózní, prostě mě to zatím baví.
×
×
  • Vytvořit...