-
Content Count
95 -
Joined
-
Last visited
-
Tak už mám taky nahozeno vzadu 310, bylo to fakt easy, plechy sedly z Golfa, jak psal Petr. 282 brzdy v 19" kolech vypadaly fakt blbě 😁
-
Díky za super info, brzdy mi leží ve sklepě a pomalu se chystám nahodit, nad těma plechama jsem zrovna přemýšlel.
-
Zadní třmeny jsem pro sichr kupoval nové TRW, nechtělo se mi s tím jebat, když jeden vyšel na 1 300 kč.
-
Myšleno tak, že u Columba mi tvuk jde, s MIB2 nejde. Prostějov mám kousek, zkusím v týdnu vytočit Vašu
-
Musí se rádio nějakým způsobem dokódovat? V autě mám sound systém a columbus, všechno ok, ale nejde mi zvuk. O2 2011, zkoušel jsem i getway 7N0907530BG ale pořád nejde zvuk. Díky
-
Jo, to jsem přesně myslel, ty hadice už mám na autě, dával jsem 282 z předfaceliftu a tam je to taky tímto způsobem udělané (viz fotka ve tvém vlákně), u 272 jde hadice přímo na třmen. Pořídím ještě ty trubičky z třmenu k hadici, nevím, jsou stejné jak u 282.
-
Mohl bys prosím hodit odkaz na ty hadice, redukce a případně i foto? Taky jsem pořídil, dostal jsem k tomu i hadice, ale ty mi do třmenů nesedí. Díky
-
Za mě foliatec dobrý, nedrží se na tom bordel
-
Neviděl bych to tak dramaticky, vyměnil jsem 225/40/19 za 235/35/19 rozdíl jsem nezaznamenal žádný. Taťka na fábii vyměnil 185/60/14 za 165/70/40 a rozdíl taky veškerý žádný. Zkus a uvidíš.
-
Hliníkové těhlice pasují bez úprav z Passata B6, předek i zadek. Akorát zadek je o něco širší, měl jsem na O2 RS, tam ten rozdíl byl cca 15mm, u normální Octávky je to o něco míň. Mám kola 8J ET45 a už mi to trochu lezlo, na sériová kola je to úplně akorát, nejsou utopená a nikde to nechytá. Mám snížený podvozek a při větším zatížení mi to občas chytalo, proto jsem dal zpátky původní těhlice, předek je bez problémů. Zadní jsou lehčí o cca 2,5kg jedna strana, předek tak 1,5k-2kg, ale ty jsem nevážil. Jinak 312mm brzdy můžeš samozřejmě použít i z dvojkové RS.
-
Mě se to chová relativně podobně, klasicky kolem 14,1V-14,3V kolem 13,8 nebo 13,9V jsem taky kdysi zaznamenal, ale mám pocit, že to byla delší trasa nebo nějaký neobvyklý režim, k tomu co jezdím. Doporučuju míň sledovat Polar, vadnoucí altík poznáš bezpečně i bez něj.
-
Kolísavý volnoběh, u těchto motorů, nejčastěj způsobuje odlučovač oleje aka PCV ventil, tím bych začal.
-
U RS není problém s kroužkama jako u 1.8 TSI, něco si to samozřejmě vezme, záleží to i na stylu jízdy. Někdo dolije litr na 10tkm, někdo na 5tkm. Osobně dělám olej na jaře a před zimou, nájezd 6-8tkm mezi výměnou, dolévám jen vyjímečně. Petro Canada C3-X 5W40.