Přejít na obsah

Martin110

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 378 zobrazení profilu

Martin110's Achievements

0

Popularita

  1. Martin110

    Drnčení

    Díky, zapomněl jsem to napsat, to jsem odizoloval taky.
  2. Martin110

    Drnčení

    Zdravím pánové, už několik měsíců mám O3 1,6 TDI 81kW a od samého začátku se trápím s drnčením mezi 1700 a 2700 otáčkami, stejně jako mnozí ostatní. Máme v rodině ještě O2 a ta je i po 150k km zcela tichá. Asi to takhle my uživatelé chceme, aby tam, kde dříve byly šroubky, byly nyní jen zácvaky, aby vše bylo plastové s vůlí v uložení všemi směry... ale k věci. Nejprve jsem šel po zvuku intuitivně přes schránku před spolujezdcem, vyndal, panty odizoloval samolepícími filcíky, brzdu otevírání schránky (všude vůle) jsem vytěsnil filcíky, složil a nic. Za schránkou pod přístrojovkou jsem našel, stejně jako jiní, těleso ventilátoru jen secvaklé čtyřmi zácvaky a pouzdra pro šroubky prázdné. Doplnil jsem samořezné vruty, vzduchový filtr měl také vůli, opět po stranách vylepeno filcíky, složeno, nepomohlo. Za další potenciální zdroj drnčení jsem označil táhla ovládání klapek rozvodu vzduchu - vše namazáno vazelínou, vůle vytěsněny, nepomohlo. Pod přístrojovkou to tedy v mém případě nebylo. Dalším krokem byla demontáž krytu A sloupku vpravo, pod ním kabely jen tak, halabala položené - přilepeno - nepomohlo. U B sloupku už to začínalo vypadat slibně, demontován horní kryt, mechanismus výškového nastavování drnčel, všude vůle - vytěsněno filcíky :-) a zlepšení, jenže tam ten zvuk pořád někde byl. Pod krytem B spodním jsem jen přichytil volně visící kablík vedoucí k tělesu pásu, nepomohlo. Pak už zbývaly jen kryty pod podvozkem, je jich tam několik, mezi všemi vůle, na poklep vše drnčelo o kastli jako o závod - tady jsem použil samolepící pěnovou pásku, styčné plochy mezi jednotlivými kryty odizolovány, místa, kde se nejvíce kryty opírají o kastli také odizolováno. Další problém jsou plechy - tepelná izolace od výfuku, ledabyle vytvarované, na mnoha místech v kolizi s kastlí - vše lehce rukou natvarováno, kolize odstraněny. Poslední věcí k úpravě jsou palivové trubičky, vedoucí vnitřkem pravého nosníku pod podlahou od nádrže k motoru. Tady jsem použil pěnovou izolaci Miralon, nastříhal vhodné proužky a utěsnil trubičky uvnitř nosníku - nacpal otvory dovnitř nosníku. Kombinace těchto posledních čtyř kroků (B sloupek, kryty pod autem, tepelná izolace kolem výfuku a vedení paliva) prozatím zafungovala, žádné drnčení v celém spektru otáček :-) Jen podotýkám, že ačkoli v záruce, ani jsem nezkoušel autorizovaný servis... Ať se daří
×
×
  • Vytvořit...