Přejít na obsah

CorkaCZ

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

CorkaCZ's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, jsem tu nový, a potřeboval bych poradit. Bude to trochu delší a moc rád bych prosil o radu. Před měsícem jsem koupil oktávku 1.9 BKC. Po 14 dnech mi poprvé spadla nafta. Začal jsem hledat příčinu, byla mokrá hadička přívodu do tandemu. Tu jsem nahradil jinou hadičkou a tímto krokem mi začala nafta padat každých 5 hodin stání. Něco jsem o tom zjišťoval, že je potřeba mít nejlépe origo hadičku včetně těch utahovacího elementů. Po pár dnech a s velkým úsilím jsem sehnal novou hadičku, vyměnila se a čekal jsem že by se to mohlo vrátit do starých kolejí. Ale ne. Nafta padá stále po 5 hodinách stání. Tzn každé ráno startuju jak ocas 😂 Padá mi ta nafta stylem, že nechám nažhavit, nebo párkrát protocim klíček (třeba 15x) aby to natlacilo naftu a nastartuju. Chytne to na 1 vteřinu a hned chcípne. Potom tocim v kuse tak 20 až 30 vteřin, než to konečně chytne. Koukal jsem se ještě po závadách, jednou takhle ráno jsem rozebral palivový filtr, to bylo plné nafty. Říkám fajn, jdu dál. Od filtru do tandemu v hadici bylo jen trochu nafty, ale asi to držel podtlak v palivovém filtru. Ukáplo pár kapek z hadičky i z nátrubku v tandemu.. to nevím, jestli je chyba nebo ne. Každopádně při vyndávání ty hadičky z tandemu jsem přišel na to, že v tandemu je podtlak a při vytahování ty hadičky se mi samovolně vrací po tom nátrubku. Podltak byl sice malý, ale byl. Možná chyba? Mám nějaké fotky z vagu, z měřených hodnot. Byl bych moc rád kdyby mi někdo dokázal posoudit, jestli to jsou už gumičky nebo ne.. dnes jsem jel do Prahy, tam to dvě hodiny stalo, chytlo to v pohodě ale zamnou úplně bílý kouř a smrděl, hulilo to na volnoběh a když jsem se rozjel, tak to strašně hulilo. Pak se to zahralo a bylo to dobrý.
  2. Čau, řešil jsem nedávno problém, že po výměně rozvodů, turba a hydrostelu se mi někde ztrácí podtlak a nasává to někde vzduch. Už jsme zoufalý a nemůžeme nikdo přijít na co, co s tím je. Dneska jsem namontoval fungl nový N75 ventil, prošel znovu podtlaky, které už jsem dvakrát prakticky měnil a auto stále nejede. Padá do nouzaku s chybou viz obrázek. Měnil jsem už 3x váhu vzduchu z toho jedna nová a nic. EGR nový a zaslepeny, vše se zdá být v pořádku. Turbo mám vyloučené, to to není, podtlak od turba krásné drží podtlak když nasaju pusou a hýbe se jak má. Vývěva v pořádku a ta tahá jak blázen. Již jsem minule zmiňoval, že když nasaju od zásobníku podtlaku pusou hadičku, tak se regulace nehýbe, protože to někde přisává vzduch. Mám ale zjištění, které mi nehraje do karet a nikdo už neví. Když dám místo váhy vzduchu diodu, auto jede jak střelený ale občas spadne do nouzaku na chybu na obrázku. Prakticky mi to třeba 15 km na to jede, pak už to háže do nouzaku skoro každé šlápnutí plynu, dokud auto zase nevychladne. Potom jsem zkusil na radu někoho propojit ty dvě podtlakové hadičky co jsou pod sebou z n75 spojkou. Auto jede opět nádherně, nehulí, táhne krásně od spodu. Odhadoval jsem že je teda v loji nedávno již.meneny n75 ventil. Ale jak se zdá tak není. Koupen opět fungl nový pierburg a nic. Už nás nic nenapadá. Staré turbo bylo měněno jen z důvodu že bralo olej a prorezla podtlaková baňka. Motorizace 1.9 tdi 1 oktávka 81 kW ASV. Už nikdo neví na co se podívat, kde hledat problém. Prakticky vše vyměněno. A už mě to nebaví. Takže kdo to dočetl statečně až sem, děkuji za trpělivost a žádám o radu místní odborníky. Případně jsem ochoten auto přistavit na nezbytně nutnou dobu do servisu, když mi někdo zjistí, kde mi to ten vzduch přisává a jsem ochoten to dovézt po celé ČR. Děkuji
  3. CorkaCZ

    Emisní normy atd.

    Ahoj, dnes jsem zkusil dojít do škodovky, nejdříve nevěřícně koukali, jak je to možné a pak přišli s tím, že od roku 2001 vyráběli motory typu ALH. U AGR není žádná možnost, jak přejít na lepší EURO. Takže mám smolíka. I tak všem děkuji už jsem se s tím trochu smířil, ale nevadí. Hezký den.
  4. CorkaCZ

    Emisní normy atd.

    Tak jsem našel fotku, když jsem si to fotil a je to teda opravdu AGR. Jenže, našel jsem i tabulky, např. zde, A od 1.1.2001 mají mít EURO 3, já mám 4.1.2001 a EURO 2. Tak tomu nerozumím. To znamená, že když se ty zóny udělají, opravdu dostanu jen nálepku EURO 2 a i když udělám kdesicosi, fakt mi třeba při měření emisí podle hodnot nedají tu EURO 3? Jde o to, že s tím nemůžu jet ani do Rajchu, ani do Německa. Vím, je to moje chyba, ale ten člověk byl fakt šmejd. Taky už nikdy nekoupím auto přes inzerát.
  5. CorkaCZ

    Emisní normy atd.

    No, jako obecné informace vím, ale přesné ccm z techničáku nevím, ani kód motoru :) Je to 1.9 tdi 66kw 4x4. Absolutně to nechápu, že kdyby tu měli být ty barevné jakoby nálepky na sklo, tak bych dostal červenou. Je fakt možný, že znám člověka, co má stejný motor, rok 1997 a 1999 a má euro 3? Nedá se to nějak napadnout?
  6. CorkaCZ

    Emisní normy atd.

    Ahoj, kód motoru nevím, protože mi sebrali techničák kvůli přihlášení, ale modelový rok je to 2001 po fl už a dovoz Rakousko. Taky mě to naprosto zaskočilo a nechápal jsem, jak je to možný.
  7. CorkaCZ

    Emisní normy atd.

    Nemyslím si, že to bude trvat dlouho. Řeší se to už od roku 2013, poté v roce 2015 byla velká aféra, že to bude od roku 2017 a teď je chvíli klid po pěšině. Četl jsem teď články a chystají to na začátek roku 2018, určitě se to začne hrotit po volbách. Předělat to na jinou emisní normu to nelze, abych měl klidné svědomí?
  8. Ahoj všem, klubáci. Jsem nový, koupil jsem si oktávku v kombíku v naftě se 4x4 a dnes jsem si to šel přihlásit na magoš do Prahy. Platil jsem samozřejmě ekodaň, jelikož auto splňuje pouze EURO 2. Auto jsem kupoval od člověka, co to přitáhnul na dovozkách z AU, pěknej hajzlík to je, napálil mě jako malý dítě, ale co už, chybama se člověk učí. Bohužel mi ani neřekl, že není placené eko a ani se nedalo nikde vyčíst, že je to pouze EURO 2. Jsem od Prahy a mám teď docela bobky, co bude dál, protože se hodně řeší neustále ty emisní normy a emise a zóny a bůh ví jaký lejna z EU, tak mám doma teď vlastně auto, které nemá absolutní hodnotu a až bude obrovský boom, že budou emisní zóny v ČR a s EURAMA 2 tam bude zákaz vjezdu, tak se budou oktávie rozdávat za odvoz. A teď by mě zajímal Váš názor, jelikož já opravdu nevím, co teď. Stálo mě to nemalé peníze a nerad bych to auto likvidoval, nebo fakt nevím co. Koupil jsem to domlácené, strašně moc kosmetiky a auto je vskutku i neprodejné. Říkal jsem si, jak to udělám, jaká to bude leštěnka a dneska se mi udělalo naprosto zle, když jsem si promítnul v hlavě, co to bude za průser a že se mi udělá z auta za X desítek tisíc jen hromada šrotu, která nemůže ani jezdit, ani být zlikvidována, no prostě jen na to, udělat drahé havarijko a prostě to někde rozklepnout. Tak začnu konečně psát dotaz.. Dá se s tím něco ještě udělat? Koupit třeba nový, lepší katalizátor, nebo provést nějaké úpravy? Četl jsem, že od ekologie si oddechnou veteráni, tak mě napadlo to přihlásit jako veterána a vesele si s tím štrádovat po ČR. Nemůže přece ČR jen tak diskriminovat chudší lidi, co nemají na nová auta tím, že jim znemožní dojíždět do vzdálené práce, nebo nedej bože chudá rodina s nemocnými dětmi či rodiči musí jezdit denně do nemocnice a nemá na nové auto. Rád bych věděl celkem Vaše názory, co si o tom myslíte a jak jste na to připraveni? Celkem mi už dává smysl, proč se to sem dováží jak vietnamský zboží, jelikož se toho každej v DE a AU zbavuje za pár korun a tady to koupí hlupák viz já za několik desítek tisíc. Je mi k breku, jak jsou čecháčci vychcaný a nechají každého napálit. Díky a mějte hezký večer.
  9. Ahoj, mnohokrát děkuji za odpověď. Ptám se právě proto, že zboží budu prát na IČ a tam ze sebe prostě blbce udělat nemohu. Musím tam jít slušně s číslem objednávky, říct jméno, na koho a přednést IČ. Nemohu tam být za hlupáka a ptát se za jméno nejmenovaného autoservisu, jaké destičky potřebuju :) Snad mě chápete, prostě to nelze. Zeptám se, já osobně vůbec nevím, co tam má za kotouče, ale budeme je měnit, má nějaký nový, koupený asi před 6 lety. Nikde jsem nenašel výrobce, jen nějaká čísla. Tak snad se trefim na správné destičky. Co říkáte na destičky od ATE? Přesně tyto? Když vezmu tyto, budou pasovat? Díky ! http://prntscr.com/9w35fz
  10. Dobrý večer, Jsem tu nový. Budeme zítra s kamarádem nakupovat brzdové destičky a kotouče na nepojízdnou oktu, která stojí až v Ostravě, ale my jsme z Prahy. Vím přesně, jaký typ oktávky má, včetně motorizace, ale za boha si kámoš (vlastník) nemůže vzpomenout, jaký destičky tam patří. Na netu a v kelly jsou dva druhy. Prosím o radu, abychom nekoupily něco špatně. http://prntscr.com/9w0708 Tyto destičky mají zahnuté "plochy" nebo jak to nazvat dolu a druhé nahoru. http://prntscr.com/9w0781 Jedná se o první Oktávku r.v. 1997 motor 1.9. TDI 66 kW. Ani nevíme, zda má ABS, nebo ne. Prosím o odpověď, děkuji. Tak jsme se dozvěděl, že ABS oktávie má. Koukal jsem, že některé destičky mají i nějaké senzory sjetí.. Je potřeba to mít? Popřípadně, jak se to zapojuje atd?
  11. Dobrý den, Nechci moc otravovat s tímto otravným tématem, ale sháníme nové auto - nejlépe oktávku. Momentálně máme Nissana Almeru N16 v Hatchbacku a 72 kw motor v benzínu. Jelikož se jedná o rok výroby 2002 (ještě poctivý japonec) i přes to potřebujeme auto, které je větší a trošku silnější. Jsme z vesnice, jezdíme s tím do lesa na dříví a potřebujeme něco, co vydrží. S nissanem jsme spokojení, kor s tímto typem, co máme, opravy nejsou taky moc drahé, ale chceme s tím jezdit větší dálky a prostě tomu nějak moc nevěříme. Co jsem kkoukal z laického pohledu, tak nám nemálo hnije konstrukce vozidla na podvozku a při 150 po dálnici se auto rozklepe, že je to normálně nebezpečné. Dále nám chybí nějaká výbava. Další věc je spotřeba benzínu. Nehorázně auto žere jak benzin, tak také olej. PROTO sháníme něco jiného, poctivého, jenže nejsme automechanik a nevím, čemu se vyhnout obloukem a co je jakžtakž neporuchové a normální. Představovali bychom si nějakou Octavii II třeba i po FCL do 150 000. Jde o to, že nemáme žádnou akontaci a nezbylo by nám nic jiného, než zvolit autobazar, kde nám za Almeru dají do 30000 na protiúčet. Autobazarům bych se chtěl sice vyvarovat co největším obloukem, ale zase nevěřím tomu, že je každé auto stočené, bourané nebo tak něco. Auto bychom financovali na úvěr a jako nejlepší možnost vidím asi auto ESA. Slyšel jsem již mnoho stížností, ale většinou na AAA.. No a já bych od Vás potřeboval poradit, jaké dvojkové oktávky jsou dobré a jaké špatné, jaké motorizaci se vyhnout a co naopak vyhledávat. Nejvíc nabízejí oktávky verze 1.9 TDI ve výbavě ambiente či tak podobně. Je mi jedno, zda se bude jednat o benzin, či naftu. Díky za rady.
×
×
  • Vytvořit...