Přejít na obsah

bryanek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

372 zobrazení profilu

bryanek's Achievements

0

Popularita

  1. bryanek

    Dojezdy oken

    Musi to jit, ja mam rv 1999 AHF,(nevim s jakou jednotkou, ale na opravu teplych startu se musi vyndat RJ a prepajet...) Ale okna nekdo nejak udelal, nez sem to koupil.Zamknu DO central, jen zmacknutim tlacitka(nemusim ho drzet) a okna vyjedou nahoru.sjezd oken mi nejde, a zamky mam bez klicu...
  2. 7tis. Ale mivaj i akce, ze je treba o litr levnejsi...
  3. Vyreseno, vyndany turbo a vyreklamovano v pardubicich.Zasekla geometrie lopatek,opravili :)
  4. Diody davany mezi 4 a 5 pin, cernym prouzkem na 5,dle sledovani ve vagu,aktual hodnota s diodou 1250 porad......Dnes zkouseno s dobrou vahou vzduchu,malinko se to zlepsilo...Takze neco s turbem...Pristi tyden dam k mechanikovi, at se s tim sere uz nekdo jinej :D Auto projde a uvidi, pripadne tedy vynda turbo a ja ho vyreklamuju...Brano z Pardubic,tam pry sou dobry repasy,ale znate to... Diky za rady,aspon je clovek chytrejsi :)
  5. Banka jde volne Diody jsem zkousel, na jednu to jede jako s vypojenou vahou bez diody - liny na dve - auto zivejsi v nizkych,od 3k otacek liny na tri - liny celkove. bohuzel logy s diodami nemam. Ok, projdu kabelaz jeste,a kolem vahy, pripadne muzu pujcit vahu od kluka z prace, tomu auto nekravi. Jinak EGR zaslepen,odpojen,ve ventilu N18 hadicka se sroubkem... Prvni logy jsou delany jak sem myslel, ze se ma...treti hodnoty v sobouru je z dneska, ot tech 1200ot jak psal rassat... Zitra jsem objednan k panovi, co dela diagnostiky a pry dokaze rict rovnou, co tomu je.Sem na nej zvedavej, ve finale je ze stejny vesnice, ale uhnat ho, to je problem :D Dik chlapi moc PS: zitra napisu, co mi rekl.Pro zajimavost
  6. Ahoj, tak log jak si psal mam tu http://leteckaposta.cz/968638884 log cislo 3, takto mi to ten prefuk o 1000 neudelalo, tak nevim, zda z toho neco vyctes... Auto jelo, docela strmej kopec vzhuru, nouzak se nekonal... Diky
  7. Aha, to sem nevedel, diky, zitra udelam teda snad spravnej :)
  8. Asi :( Vubec se mi ho nechce vyndavat a vracet ho do pardubic...A mechanici se moc netvarej, ze jim tam bude stat auto, nez se turbo vyresi...
  9. Tak, hadicky prepojeny dle schematu jen na N75,nic vic, zmena zadna...V jednu chvily turbo prefukuje o 1000mbar, pak se auto chytne a jede furt,nouzak se nekona, nikdy...viz log, druha cast, z dvojky na trojku prefuk, pak na trojku az 4500 ot/min do kopce.... :D http://leteckaposta.cz/622143354 Zitra mi snad udela diagnostiku nejakej manik,pry hned rekne co s tim je, byl mi dnes doporucen znamym, to sem na to zvedavej...
  10. Tak u vyvevy ventil je, hadicka mela volny spony na obouch koncich,vymenil sem je, natrubek pro hadicku se vyklal, okolo sem to poklepal, uz se nehne, mozna malinko to pomohlo...Du hledat dal :D Pak zkusim teda to schema jen s n75
  11. Dle dilenske prirucky je zapojeni takto, tak to mam co jsem auto koupil... Uz se v tom krasne ztracim :D
  12. to uz je lepsi odpoved :) log je do kopce, ale kde sem to testoval, tak je celkem malej, respektive kratkej, za chvily davas 4st. I pri toceni na trojku do 4500 otacek se nouzak nekona, nikdy :( hadicky sem zkoumal odpoledne trosku, a mozna nejsou uplne dle schematu, ale tak byly tam origo hadice, tak sem to jen podle toho vymenil za silikonovy... jestli se v tom vrtal nekdo pred koupi mnou, netusim :( jinak v logu je kousek, kde mam 4tis otacek. Zkusim se zamerit tedy kolem hadicek apod.Je mi prave divny, ze to dela celou dobu co je dany repas turbo. pri koupi auto jezdilo suprove, zadnej nouzak nic, pak zacalo vypadavat, ale bez nouzaku, stacilo ubrat plyn, mechanik rek vycistit, dal sem mu to, a rikal turbo nic moc, radsi repas, a od te doby toto :D Jinak diky za trpelivost se mnou, autum moc nehovim, zlaty svareni :D hadicky jsem pouze vymenoval po jedne kus za kus z originalnich na silikonove.
  13. Vem to podle schematu :) ja kupoval tady : http://www.speedpro.eu/samco-silikonova-hadice-podtlakova-cervena-prumer-p-15217.html na cely auto i s postou za 330,- K turbu by to mela byt 1m dlouha, dle schematu prumer 3,5 .takze bud 3,nebo 4mm prumer.
  14. Podtlaky sou novy, to samy n75 (dela to uplne to samy se starym, i s novym ),psano v prispevku.....Ale dik...Zejtra snad zkusim vahu z jinyho auta, co nema problem.
  15. Mohl by se prosim nekdo podivat na tento log, ja v tom trochu tapu... ? 1,9tdi 81kw turbo po repasi, meneny podtlakovky za silikonovy, novy n75,zavareny IC,byl proklepany, ted z nej nic nelita/neutika.EGR vycisten, zaslepen,odpojena hadicka a v ni sroubek,pretesnen. Kdyz jedete napr v klidu na dvojku ,a seslapnete plyn,(cca 2k otacek) auto je liny, vic hlasitejsi, a trva to, pak je citit zatah(nekde kolem 3k otacek) a auto jede jak ma...je to v logu i videt, ze v tu chvili tlaci treba i o 500 min...blbnou prvni tri rychlosti, zbyly ne.Do nouzaku nikdy nespadlo,diagnostika neukazuje zadne chyby. Dle auto mechanika a jeho sledovani za jizdy je turbo v poradku, vaha vzduchu taky... Ale to by to potom tohle nedelalo ne ? Vedel by nekdo, co s tim je ? Dekuji :) Odkaz na log http://leteckaposta.cz/207158278 sem mi nejde vlozit soubor, pry nemam opravneni...
×
×
  • Vytvořit...