Přejít na obsah

phenoo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

phenoo's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravim, v poslednich dnech jsem si na aute vsiml, ze pri zamykani se tak nedeje jednim cvaknutim. Je tam slyset jakoby zamknuti na dve faze, nejspis nektere dvere se zamknou pozdeji. Dnes jsem si navic vsiml, ze pri rozjezdu se auto snazi zamknout, ale nepovede se to. Dalkovym se auto zamkne, ale kdyz jsem ho obchazel, tak se zadni leve dvere daly otevrit. Po opetovnem odemceni/zamceni uz ok. Cim by to mohlo byt, nejake drhnouci tahlo nebo nektery z kabelu poskozeny? Prekvapuje me hlavne ta nemoznost zamknout to za jizdy, ale klickem to jeste jde. Nez bych s tim jel do servisu tak v pripade moznost nejake procisteni nebo profouknuti neceho bych na to prvni mrknul sam. 🙂
  2. Dojizdim starou jednickovou Octavii a dnes chvili pred prijezdem do prace mi zacal triskat vyfuk do podvozku. V garazi jsem se mrkl a zjistil jsem, ze koncova cast visi ve vzduchu a vsechno drzi za predek. Na fotkach je to pekne videt. Potrebuju s tim dojet domu (cca 40km) a odvest to servisu, ktery prave minuly mesic neco s drzaky na vyfuku delal, takze nejspis reklamace. Budu to muset nejspis necim privazat, az se udrzi, co ale nevim je. Jak ma byt spravne ten drzak s vyfukem spojen, je to svarene nebo se to nekde jen zahakne, nebo jsem cestou ztratil nejakou objimku?
  3. Cidlo je objednano, uvidime jak to dopadne. Topeni v interieru je teda asi separatni zavada, jak jsem psal, hadice k nemu jsou ohrate. Dle meho je to nejaka mechanicka zavada uvnitr palubovky, tahlo nebo neco s klapkou... nevim ale presne jak to tam funguje. Nevite jak se do toho co nejelegantneji pustit, at nemusim rozebirat celou palubovku zbytecne?
  4. Tak chladic byl po kratke jizde zahraty nahore i dole.
  5. Je to rocnik 98, 1.6 55kW. Bez klimatizace. Za jizdy se auto nijak moc nehreje, zda se, ze jen v techto horkach a pri nizke rychlosti nebo kopci se rucicka obcas zvedne. Pri vetsi rychlosti a nizsich otazkach jde zase na 90. Nejakou dobu po zahrati na 90 se ani nehne, do 90 v pohode, pak stop a pak po zahrati obcas pres. Timhle jsem dosel k tomu, ze to bude asi cidlo, nebot vetrak se nespina ani pri teplote pres 90. Dojel jsem takto nekolikrat cestu cca 40km a prehralo se to vyznamne fakt az pri zastaveni pred garazi. Behem jizdy to kolisa nekde u 90 s tim, ze to jde obcas trochu nahoru. Ty horka ted jsou fakt extremni, mozna, ze ani vzduch pri vyssi rychlosti moc efektivne nechladi chladic? Na chladic jsem bohuzel nesahal, zkusim to jak budu moct, ale beru, ze 40km bych na maly okruh chlazeni nedal... EDIT: Hadice do topeni interieru jsou po dojeti zahrate...
  6. Ventilator po spojeni kontaktu funguje. Zkusim jeste ten chladic. Diky ;) Jestli je to cidlo tak potom vnitrni topeni je zcela separatni zavada, jest tak? EDIT: Je bezpecne zkusit spojit ty kontakty konektoru spinace napevno a poradne s autem vyjet, nehrozi spaleni ventilatoru? Zjistil bych tak zda je problem skutecne pouze cidlo...
  7. Diky, Auto zrovna nemam u sebe, ale co nejdriv to zkontroluju. U vetrani: cvaknuti si nevybavuju, ale zkousel jsem prave kvuli vypadlemu tahlu tocit potenciometrem na obe strany a jasne si pamatuju, ze ke studene to slo s vetsim odporem (a cim bliz konci tim vetsi odpor) a k teple naopak s mensim odporem, tak jsem bral, ze tahlo bude ok a klapka se posouva tam a zpet. Ale podivam se i na to cvakani. Co se tyce ventilatoru, kde najdu konektor respektive spinac? Dival jsem se na pojistky, ty jsou ok. Diagnostiku nemam. Prohlizel jsem jen kabel k ventilatoru, zdalo se mi, ze je obal lehce nastiply, ale to pravdepodobne nema zadny efekt... Jinak termostat uz menen byl, ale uz tomu bude par let.
  8. Zdravim, Par tydnu zpet jsem si v aute vsiml nefunkcni regulace teploty vzduchu do interieru. Pres noc se "zasekla" teplota nekde napul, nefouka ani chladny ani horky vzduch a toceni ovladacem nezpusobuje zadnou zmenu. Nedavno jsem si pak vsiml prehrivani motoru pri stani. V momente, kdy uz ma chladici kapalina 90 tak se pri stani motor zacne zahrivat nad tuto hranici, ventilator za chladicem se netoci ani pri teplote vyssi nez 90°. A v posledni dobe se pri jizde na delsi vzdalenost zvysuje teplota chladici kapaliny i za jizdy. Vetsinou ji lze dostat zpet na 90 plynulou jizdou na nizke otacky. Pod 90 nejde. Nevim v cem je presne problem, ale mam pocit, ze teplota vzduchu bude nejakym zpusobem souviset i s problemem chlazeni. Tusite, kde je problem, pripadne jak elegantne odskouset ruzne moznosti (termostat, cidlo, zasekla klapka)? Diky, p.
×
×
  • Vytvořit...