Jump to content

Lukaso

Uživatelé
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Zájmy
    Dorobené do O2 FL 02/2009: LPG (2015), automatické zapnutie svetiel, druhá zadná hmlovka (2016), 5L nádržka na kvapalinu do ostrekovačov so signalizaciou prázdnej nádržky (2017), čínske 9" rádio Funrover s Android 8.1 (2018), výmena kondenzárora klimatizácie s kovovou zátkou, predné parkovacie senzory, dynamické blinkre v speťákoch (2019), vyhrievanie predných sedadiel, plynová páka prednej kapoty, "žraločia plutva" namiesto origo antény (2020), multifunkčný volant (pracuje sa na spojazdnení) ...
  • Auto
    Octavia II

Recent Profile Visitors

380 profile views
  1. No ja zatiaľ nijak, (veľa služobiek cez leto) aj keď u mňa je to závislé na teplote okolia. Vymenil som sviečky a prečistil palivový systém VIF-om. Nedobrovolne som aj vyjazdil benzín v aute do úplnej nuly. Až do takej že mi to na dialnici pri 140km/h skapalo a musel pre mňa prísť odťah 🙂. Vtedy som si uvedomil, že keď vyjazdím LPG, systém sa sám prepne na benzín, ale naopak to nefunguje a pri dokonale prázdnej benzínovej nádrži nejde ani po zastavení prepnúť na plyn. Prečo to je tak, to neviem, ale do budúcnosti dobre vedieť. Nádrž bola naozaj prázdna, pri tých 140km/h som nechal zaradené, pr
  2. Aha, ok, skúsim aj to, ale až o týždeň (garáž). Zatial som si narýchlo zbehol diagnostiku a výsledky sú na obrázku. V "Group 004" sú 2 teploty. Prvá by mala byť teplota chladiacej kvapaliny (96°C). Zopár minút som ju sledoval, dá sa povedať že kopírovala vývoj ručičky na palubke, lenže ručička zastavila na 90°C a tuna cez diagnostiku šla až na tých 96°C. Vedľa nej je teplota nasávaného vzduchu (43°C). Je to dobre? Vonku je ani nie 20°C (aj keď som predtým auto používal). Neviem kde je to čidlo, ak je niekde hlboko a vzduch musí naprv prejsť cez kus motora tak chápem že teplota bude asi trošku
  3. Tiež by som sa rád pridal ku tejto téme. V zime pri mínusových teplotách je štart v pohode (chvalabohu), ale ako sa oteplí a auto zopár dní stojí tak točí motorom ako o život aj zo 5s a až potom nabehne. Ak auto stojí len 1-2 dni tak je to ok, ale ak dlhšie už je zle. Prvé čo, vymenil som sviečky. Žiadna zmena. Teraz, kedže šípim možnú závislosť na teplote by som sa asi pozrel na vyššie spomínané čidlá teploty. Ako ich vyskúšať, či sú dobré?
  4. RJ senzorov mi prišla 1Z0 919 475 F, čakal som C ale tak obchodu som dal aj win a podla neho mi poslali túto.. hádam dobrá.. vyvedené vodiče: 1 +12V od kľúča napojiť na svorku 15a (poistka 6 v poistkovej skrinke v palubce) (čierny) - na obrázku 2 predný repráčik - na polarite nazáleží- modrý a modrý/hnedý 6 CAN H RJ PA (J446) (B383 - Connection -1- (CAN H, drive), in interior wiring harness) (na pin 16 GW CAN H) - oranžovo/čierny - na obrázku 8 svorka 30 - kostra 10 zadný repráčik (na polarite nazáleží) (zelený a zeleno/hnedý) 15 CAN L
  5. Ok diky, cez wíkend som dorábal snímač hladiny vody v ostrekovačoch, takže prechodku nad spojkovým pedálom som našiel a budem tadiaľ viesť aj kabeláž ku senzorom, aj ked prístup za baterkou je hrozný, no ale: 1) keďže je tam aj tlačítko, ktoré je v stredovom paneli dolu, kabeláž si zozadu viedol až k nemu a potom naspäť do prechodky nad spojkovým pedálom? Je tá kabeláž dostatočne dlhá? 2) máš popis tých cca 7 drátov, ktoré a kam treba pájkovať? (v tomto reťazci vpredu síce sú spomenuté viackrát, ale asi všetky sú len na pred FL)
  6. No asi tam to čidlo ani nemáš.. rovnako ako ja.. :)
  7. Ok ďakujem za rady... nakoniec som kúpil nový chladič za 110€ z cc, strávil pod dňa v garáži s dielenskou príručkou no a mám to spravené.. zopár foto nižšie. nepáči sa mi ale stav starého chladiča, konkrétne jeho spodok. vypadá to že asi hlavne kamienky z protiidúcich áut robia svoje. rozmýšlam nad nejakým čiernym ťahokovom dolu dovnútra nárazníku... btw nech je to v kope návod na pokus ako to zatesniť: https://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-unik-chladiva-pod-bilou-zatkou-octavia-2-1057.html téma sa rieši napr. aj tu:
  8. Zdárek, pomaly sa chystám dorobiť predné parkovacie senzory do mojej O2 po FL, 02/2009, CDAA, liftback, autorádio Bolero, no ale predtým by som rád zhrnul zopár vecí, ktoré som sa tu dočítal atď. a doplnil zopár otázok, čo mi nieje uplne jasné. Bol by som rád, keby ste sa na to pozreli a prípadné nepresnosti vyvrátili. Ak som správne pochopil, tak: A - Treba kúpiť predné parkovacie senzory (prvý odkaz čo som našiel napr. http://www.skodateile.cz/index.php?pg=products&menu=Škoda|Octavia II(A5) facelift|Parkovací asistent). B - Ku týmto senzorom (O2f-218 podľa vyššie uvedeného linku)
  9. Ahojte, tiež by som potreboval poradiť v tejto téme. Auto: O2 po FL r.v. 2009 CDAA... Klíma netesní, cca 2 roky dozadu postupne slabla, tak som ju bol dať doplniť. Spravili podtlakový test, systém tesní, doplnili, všetko ok. Po roku klíma vyfučala. Znova som ju šiel dať doplniť ale inde. Spravili znova podtlakový test, všetko ok, klímu doplnili.. Cez leto som zistil že klíma slabne tak som vedel že je zasa zle. Keďže dali do klímy farbivo hladal som úniky ale nikde nič. Raz v lete som umýval auto a ošpliechal som chladič. Auto som dal do garáže že idem meniť žiarovky atď. V garáži bolo ticho a
  10. No ako, aj si si to dal urobiť? Mohli by sme sa tuna podeliť o skúsenosti tí, čo máme takúto prestavbu za sebou. Ja som si dával cca rok dozadu na 1,8 TSi po FL (2009) a maximálna spokojnosť. Samozrejme som si dával Prins, keď už, tak to najlepšie.. Áno, stálo to.. cca 3000€.. po prepočtoch vtedajších priemerných cien LPG a benzínu som sa dostal na číslo návratnosti po odjazdení 25000km. tzn, že po odjazdení toľkého počtu km ušetrím na rozdiele ceny za benzín a plyn toľko, koľko stála prestavba... musím povedať že v reále sa to vráti o niečo skorej, pretože som vtedy počítal s cenou plynu my
×
×
  • Create New...