Přejít na obsah

lifman

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

lifman's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, jen bych chtěl poskytnout nějaké zkušenosti ohledně zahřívání motoru 1,4 TSI 90kW. Dle mého názoru tento motor není dělaný na kratší vzdálenosti. Dlouho se zahřívá a při těchto mrazech zahřívání trvá ještě déle. Jezdím denně do práce 30km tam a 30km zpět. Motor je pořádně prohřátý až po cca 15km, což ve tvém případě by se ani pořádně nezahřál. Jak je na tom 1,8 TSI, vím jen odsud z fóra a co tak čtu tady, vyhnul bych se mu velkým obloukem.
  2. Ahoj Jardo, chtěl jsem se zeptat, kolik dní trvalo, než ti tam to nezávislé topení udělali?
  3. Rád bych se také podělil o zkušenosti. O2 1,4 TSI mám od června 2016, za tu dobu jsem najezdil 13tis km, celkově má najeto 166000km a nějaké drobné. V červnu při 156tis km jsem nechal vyměnit rozvody bez přestavovače vačkové hřídele, protože je podle kódu v poslední modifikaci. Zároveň jsem nechal vyměnit olej v převodovce, abych měl klid. Za dobu, co auto vlastním, se mi na autě objevily dvě závady, přičemž se jedna vyřešila sama, prostě zmizela. Šlo o závadu, kterou jsem tady na fóru popisoval, při prudkém zrychlení v rozmezí 1800 - 2000 otáček mi vypadl na cca 1 vteřinu výkon a na maxidotu zhasla zařazená rychlost. Tak tato závada mi sama odezněla. Druhou závadu jsem nechal řešit minulý týden, bylo vadné ložisko na vodní pumpě, bylo hodně hlučné. Zároveň jsem nechal vyměnit napínací kladku a vodící kladku, abych měl klid. Řemen byl prý hodně v dobrém stavu, tak se ponechal. Myslím si, že na ten nájezd, co auto má za sebou, je to v pohodě. Jen co mi vadí, ale to se tu taky hodně řešilo, ale je to vlastnost, je ohřev vody. Teď v mrazu musím ujet i 15km, než se dostanu na provozní teplotu. Toť jsou mé zkušenosti :)
  4. Mám stejný problém jako zaja.cz co se týče toho zrychlování. Mám teda motor 1,4 TSI CAXA, ale nejmarkantnější to je při prudkém zrychlení. Diag mám bez chyb. V servisu mi řekli, že by to mohla dělat regulace turba. Zatím to neřeším, protože se nemám čeho chytit a měnit díly jen tak namátkou se mi nechce. Na klapku se podívám zítra, jestli se otevírá úplně. Na Diagnostice se mi totiž ukázalo, že je v zátahu otevřená jen na 90%, tak nevím, jestli to není chyba nebo vlastnost.
  5. Včera jsem vyměnil zapalovací svíčky, bohužel se stav nezměnil.
  6. A ještě divnější je, že to dělá jen při zrychlování a ještě divnější, že ne pořád. Ty svíčky mě nenapadly, mám cca 10tis km do výměny, tak je zkusím. Vzducháč má nalítáno cca 8000km. Blbý je, že autorizák mám od sebe cca 40km, což je blbý. Jako dojet tam není problém, ale problém by byl jim auto už nechat. Asi mi nezbyde nic jiného, než čekat, až se to pokazí úplně.
  7. Musím ještě poopravit informaci o rozvodech, nebyly měněny ve 158tis ale ve 156tis. Jinak jima to nebude. Nebyly dělány v autorizáku, ale dělal je jeden schopný motorista. Nezabývá se skoro ničím jiným než motory. Každopádně jsem teď byl na diagnostice a žádné chyby. A ještě další upřesnění, cestou do servisu už mi to udělalo na kvaltech 3, 4, 5, 6, takže se to spíš zhoršuje. Ale cestou ze servisu ani jednou. To je chyba na dvě věci :(
  8. Zdravím pánové, omlouvám se předem, že zmiňuji podobný problém, který je tu již popsán, ale s takovým specifickými vlastnostmi jsem jej tu nenašel. Mám O2 s CAXA motorem. Rok výroby 2012. ve 158tis km preventivně měněny rozvody kromě přestavovače vaček, ten tam zůstal. Najeto mám 162tis km. Jde o to, že pokud mám zahřátý motor, mám zařazenou 6ku a zrychluji, tak v rozmezí 1500 - 2100 otáček mi začne padat velmi nepatrně výkon, auto cuká a na Maxidotu mi zařazená 6 zhasíná, jako bych vyřadil rychlost, ale mám stále zařazeno. Pokud mám zapnutý tempomat a začnu pomocí tempomatu zrychlovat v rozmezí 1500 - 2100 otáček, tak se mi tempomat vypne. Tento problém mám pouze u zařazené rychlosti 6. Na ostatních není problém. A aby to nebylo tak jednoduchý, udělá mi to třeba jen 2x za 30km trasu. Na VAGu jsem ještě nebyl, nemám ho. Nemáte někdo ponětí, čím by to mohlo být?
×
×
  • Vytvořit...