Přejít na obsah

popoCZ

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

popoCZ's Achievements

0

Popularita

  1. Po výmene reostatu sa zdá byť všetko ok. Super díky za radu.
  2. Ahojte, obnovím staršie téma. Mám rovnaký problém, preblikáva mi komplet podsvietenie (climatronik, ovladanie okien, budiky atd.) Svetlá na aute svietia a všetko ide (okrem podsvietenia). V aute mám základnú hudbu. Neviete kde by mohol byť problém, poprípade riešil to už niekto?
  3. Zdar, kde by som v aute našiel čidlo výparníku? Diagnostika mi hádže chybu 00818, ale nikde som ho nenašiel. Tak keby som aspoň vedel kde cca je, nech viem na ktoré miesto sa zamerať.O1 03/2001, 1.6 75kw
  4. popoCZ

    climatronik

    Nikto nevie kde by to čidlo mohlo byť?
  5. popoCZ

    climatronik

    Zdar borci, nechcem zakladať nové téma, tak obnovím staré. Mám O1, 03/2001 1.6 75kw a vo VAG mi hádže chybu "00818 - Snímač výstupní teploty z výparníku, P033200_Snímač klepání 2 - G66: signál příliš malý". Chcel by som sa Vás spýtať, či mi viete poradiť kde by som to čidlo našiel. Jediné čidlo ktoré som našiel, tak je 1H0907543A a počítam, že to asi nie je to čo hladám.
  6. popoCZ

    Klíč na O1

    Díky, tiež som našiel tento návod, len na inakších stránkach a je to jediný spôsob ktorý som ešte nevyskúšal, lebo som sa nemohol vo VAGu dostať k tej komfortke, to som ešte nevedel že 35 nič nerobí a má sa to robiť v 46. No už som múdrejší, ale musím ešte čakať na financie aby som mohol zohnať funkčnú dialku, tak dúfam že už potom to bude fungovať.
  7. popoCZ

    Klíč na O1

    No znie to jednoducho, ale "Druhym klicem jsem zamknul a drzel jsem klic v pozici zamceno" - zamykal si dialkou alebo si klúč dal do zámku a tak si zamykal? Lebo ja mám zaslepené zámky, tak klúč do zámku nedám a na kufri mi zámok nefunguje. Počítam, že "Zbyva jen prendat planzetu ze stareho klice na nove" znamená že do starého klúča nacvaknem novú dialku.
  8. popoCZ

    Klíč na O1

    Tak borci, máte pravdu. VAG číslo v 46-ke končí 799 AH, takže tam bude tých 433mhz ako píšete. Je možné že mám asi zlý obal na klúčoch keď tam mám inakší údaj (bohvie čo všetko majitelia predomnou s tým robili). Tak to by sme vyriešili problém s mhz. Ešte jeden dotaz a to či sa dá nový klúč nakódovať vo VCDS?
  9. popoCZ

    Klíč na O1

    No práve keď som dal vo VCDS "35-Centr. Locks", tak mi to nič nenačitalo. Ale VCDS ide, lebo Engine, AutoHVAC, Airbags mi načítalo v pohode.
  10. popoCZ

    Klíč na O1

    Kľuče som rozobral a v žiadnom papierik nebol. Bohužial neviem akú mám komfortku a či nejakú vôbec mám, je to moja prvá octavia a mám ju len chvíľu, takže ak by ste mi poradili kde to dokážem zistiť, tak by som bol rád. Mám VCDS, v tom sa to nejak dá zistiť?
  11. popoCZ

    Klíč na O1

    No nemám vystrelovák, ale 2 klasické klúče a ako som písal vyššie, oba sú 434mhz s tým, že jeden je asi KO, tak som hladal na internete druhý klúč, aby som mal 2 funkčné, ale keď som na internete hladal podla VIN, tak mi našlo že na moje vozidlo by mali byť 433mhz.
  12. Ahojte som tu nový a pri prezeraní fóra som nenarazil na problém aký mám. Pred niekolkymi týždňami som kúpil O1, 03/2001 1.6 75kw. Mám k nej 2 klúče 434mhz, s tým že u jedného nefunguje dialkové. Vymenil som baterku a stále nešlo, tak som išiel do origo servisu, kde mi povedali že môže byť vadný samotný ovladač dialky, lebo pri stlačení akéhokoľvek tlačítka zablikol len raz a potom už neblikal. Po rozobraní a zložení to isté, dialkové zabliklo len raz. Keď som hladal druhý klúč, tak podla VIN som zistil, že na moje vozidlo pasuje klúč ale 433mhz. Jak si to vysvetlujete? Naviac po pripojení na VAG mi vôbec nenačíta Centr. lock, je možné že dialkové je dorábané dodatočne a nie je prepojené cez riadiacu jednotku? Ale ako potom nakodovať nový klúč a hlavne 433 alebo 434mhz? Díky
×
×
  • Vytvořit...