Přejít na obsah

Sweden

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

617 zobrazení profilu

Sweden's Achievements

0

Popularita

  1. Ještě jednou velké díky Jurovi a Fidovi za GO CDAA, zatím vše šlape jak má, ale že to byly nervy ze začátku. Roman TSI> jdi do opravy, odepsat auto které máš od začátku jenom kvůli problému s kruhy je nesmysl, hlavně to dej klukům dokud není pozdě, já to taky odkládal a byla to totální blbost. Předejdeš mnoha útrapám i výdajům. Jinak u mě to byl taky manželčin Seat.
  2. Díky moc za informace, uvidíme jak dopadnou kluci u Pavlíčka a pak budu řešit dál, ale věřím že se u něj blok upraví a bude vše ok.
  3. Jasný, ale já nečekám že je to nový motor, pokud by trpěl výrobními vadami i kdyby byl nový tak je to tak nějak k prdu. Petr s Jurou je jasná volba v případě repase, ale pokud mám v hajzlu blok a měl bych za něj dát 20tis.Kč tak toto je myslím jednodušší volba, ale možná se taky pletu, proto se tady ptám.
  4. Nechci zakládat nové téma tak to s prominutím hodím sem a zeptám se zda nemáte někdo zkušenosti, díky moc. M. https://auto.bazos.sk/inzerat/91763120/MOTOR-CDAA-18-TFSI-MODIFIKOVANY.php
  5. Takže tedy blok je oficiálně na výměnu? :(
  6. Svíčku mám doma myslím ještě. Odpálená pouze elektroda, konec závitu a jiskřiště bez poskvrny. Začíná to být celkem napínavé, každopádně na klasický problém cdaa to až tak moc nevypadá, ale rozhřešení nechám na vás kluci. Díky moc.
  7. Ok Petře, už tomu rozumím, ale i tak mi to nedá a zeptám se, co myslíš že bylo prvně v háji, odpálená elektroda na svíci nebo propálený píst?
  8. Tak teď nevím jestli mám mít radost nebo se bát jak vypadá ten můj motor, myslel že že tento je můj
  9. A do háje, pokud tvoji teorii potvrdí Petr tak vlastně svým motorem zbortím veškerý mýtus o BZB? :) Pro mne je zatím prví bod úspěchu to, že nebude vydřený blok a tím pádem na odpis, Petr říkal, že něco na něm je, ale není to tak strašidelný jak by se mohlo na první pohled zdát, víc hlav víc ví, takže věřím že to rozřeší a dají nám všem vědět. Hmmm ... cíleně popravit?! Zajímavá otázka. I když to tak nevypadá o všechna svá auta se starám s láskou, většinou BMW s V8, teď na dopravu svého zadku a jízdě v zimně jsem si koupil jedničkového Supa 96kw, manželce taktéž náhradní pédéčkovou Fábii, hned jak byla chvilka postaral jsem se o vše nutné i pouze preventivní věci, oleje, filtry, brzdy, čepy, ramena, co bylo potřeba jsem si udělal, protože ty auta ač je mám chvilku mám i přesto rád a vím že budou při troše péče fungovat dokud nepůjdou zase z domu. U TSI jsem věděl že to fungovat prostě nebude dokud se nedostane klukům do Brna pod ruce, ano přiznávám se dobrovolně, chtěl jsem ho popravit a myslím že se mi to (nám) i podařilo. Co se svíce týče tak myslím že elektrodu odpálil až benzín ze vstřiku jelikož nebyl spalován na druhém válci jak by měl? Už jsem z toho blbý a zeptám se zkušených, ztráta výkonu na druhém válci byla prvně způsobena odpálenou svící nebo propáleným pístem? Nebo tomu bylo naopak?
  10. Prosím s tím množstvím oleje to ber s malou rezervou, fakt je to hrubý odhad. Nějak přesněji jsem to nepočítal, prostě než jsem třeba odjížděl pracovně na tři dny mimo republiku tak jsem kouknul na měrku, když bylo na spodu něco jsem dolil, když to bylo mezi nechal jsem to být. Tenhle motor sloužil víceméně jako městský, takže nákupy, školka, návštěvy, 5km tam, 2km tam a zase zpátky. Čas od času nějaká delší cesta pokud byla možnost, aby se to prostě projelo. Na delších trasách jsem nepozoroval rapidní úbytek oleje, při městském provozu se to tam ztrácelo podstatně více, ale toto vše je již dávno známo a věděl jsem o tom. Chtěl jsem to podchytit dříve, ale to toho všeho jsem začal stavět barák, starosti kolem práce apod., prostě to jezdilo tak jsem to stále odkládal až to došlo až sem. Manželce jsem koupil fábku v PD a jsem spokojený, na rozdíl od ní teda :). Ano, zadní část auta chtělo čas od času omýt přípravkem na alu kola, pak to bylo zase hezky čisté bez kapiček nespáleného oleje. Motor šlapal do poslední chvilky jako by nic, tah, výkon nebo jeho propad, nikde nic, tam byla spokojenost. Popravdě jsem čekal že bude spíše odpálený výfukový ventil, při pohledu otvorem pro svíci nebylo po takto velké destrukci pístu ani náznakem nic poznat. Svíce na druhém válci měla odpálenou "pouze" elektrodu, jinak byla celá. Ty co jsou teď natočené v hlavě jsou všechny nové, prvně jsem si totiž myslel, že vypadnutí zapalování na druhém válci způsobila právě odpálená svíce. Být to tím tak věřím že manželka jezdí dál a já čekám až dojde k destrukci tohoto povedeného motoru který mi tak nějak pije krev, ale věděl jsem asi co kupuji, nebo byl jsem spíše donucen to koupit, ale to už je jiná historka víceméně úsměvná, Petr mě taky přes telefon vícekrát varoval abych TSI nekupoval, holt nedal jsem si říct, tak má teď Petr s Jurou práci :). Moc tuto problematiku nastudovanou do dokonalosti nemám, ale ten stírák ti připadá jako po modernizaci? Chápu to tak správně? Díky moc.
  11. Ahoj, nn, bohužel jsem to nechal manželku dojezdit až sem do tohoto stavu. O prodeji jsem snad ani neuvažoval, prodat to v tomto stavu a čekat kdo mě bude kde žalovat, na to nemám náturu, a hlavně manželka má tohle auto ráda a vyhovuje jí, holt to nesponzoruje no. Ale věřím že se s tím kluci nějak poperou. Největší problém byl asi ten že na 3 válce jela domu asi 85km z Prahy, tam jsem jel s ní, auto jelo normálně, když nebudu řešit spotřebu oleje která nás trápí už od začátku. Jen jsem vystoupil, ona odjela a za 10min mi volá že na palubce oranžový motor a že to nechce jet a že cítí vetší vibrace když tomu přidá plyn. Neměl jsem náladu to řešit odtahem apod., manželka je těhotná takže stresu měla i tak dost, tak jí říkám jeď dokud to pojede, buď to lehne nebo se dostaneš domu, no a tak jela :). No a s reklamací jsem to nedotáhnul, hned první týden jsem podal dopis se skrytou vadou a požadavkem na vrácení peněz nebo spolufinancování opravy, to byl nějaký konec října 2016 a stav tacho 90tis.km, následně proběhlo se zástupcem prodávajícího výměna x emailů s tím že to vypadalo že jsme na dobré cestě, od nich byla závada uznána, měl jsem vyjádření ze škoda servisu o nadměrné spotřebě oleje, váhová zkouška. No a začátkem listopadu se u manželky objevilo závažné onemocnění, rentgeny, rezonance, a podezření na nádor v kosti. Nějaký posraný TSI šel stranou, nebyla nálada, chuť, prostě nic, však jde " jenom " o peníze. Když se ukázalo, že jde u manželky o planý poplach, asi po 2měsících nervů, tak jsem se znovu pokusil navázat na to kde jsem skončili se škoda auto salonem, chtěl jsem v tom pokračovat, 14dnů na to přestala pomalu chodit dcerka, a s doktory, nervy a časem to jelo na novo, diagnóza artritida, léčíme to dodnes, po tomto zjištění a všemožných patáliích kolem doktorů jsem rezignoval a motor nechal motorem. Takže takhle asi ve zkratce jak se věci bohužel měli. Vrátím se k motoru, popiš mi přesně co vidíš a z čeho máš obavy? Motor nebyl na 90% dělaný, spotřeba oleje na 20tis.km co jsme s tím za 2 roky najeli asi takových 50litrů? M. Nové písty, případně nový blok a bude si ševelit jako za mlada, neházej hned flintu do žita :) Jinak díra do pístu moc pěkná, se nedivím, že jsem na 2válci nemohl naměřit kompresi :)
  12. Ahoj Petře, tak to je ten můj respektive TSI mé drahé polovičky která mu koukám celkem naložila? Spalovací komory jsou nějak očištěné nebo byly takto "čisté" po sundání makovice?? Jsem čekal trochu více karbonu při té astronomické spotřebě oleje co to bralo.
  13. Tak ten pojem o celozivotnosti retezu je zavedena uz snad u vsech automobilek. Otazka je co je pro automobilku zivotnost auta, 100tis.km? Ale jako beru fakt ne kazdy ma auta jako konicek tudiz nemusi mit prehled.
  14. Co mate vsichni s tema napinakama?Copak jste nikdy nekupovali starsi auto u ktereho jako samozrejmost beru to ze po koupi se dela zakladni servis u ktereho beru jako samozrejmost vymenu rozvodove sady? To jako koupite 6 let stary auto a chcete jenom jezdit?Rozvodova sada zase nestoji tolik abych resil jestli je napinak nacnuty nebo ne, pouze bezna kontrola aby to nelehlo behem par prvnich km po koupi a pak co nejdriv poresit servis.
  15. p2p: Ahoj, zítra dopo zavolám, teď dva dny létám po nemocnicích a nemám čas a asi ani náladu to řešit, diky moc za pochopení.
×
×
  • Vytvořit...