Přejít na obsah

Jandysss

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

672 zobrazení profilu

Jandysss's Achievements

0

Popularita

  1. VCP má ještě jednodušší kódování výbavy, než VCDS. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Zdravím lidi. Je zde někdo, kdo ví co znamená chyba “funkce nepodporována TP20” při čtení eeprom? Mám originální VCP a na podpoře mi nejsou schopni odpovědět co s tím. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Z venku nic nepoznáš. Musíš dovnitř, tak shodit vanu a shodit ojniční oka. Podle klikovky uvidíš jak na tom motor je. Pak baterkou posvítit na válce, musí být lesklé a bez vrypů. Pokud bude spodek bez poškození, šály nebudou zapečené, tak rozházet hlavu a mrknout na vačku. Podle ucha nikdo neodhadne rozsah poškození. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Využij možnosti hledání a zjistíš naprosto vše. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=326800 Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Stejný problém. Úplně stejný... Gumička na vstřiku 3 válce. Mě to dělá první a chová se to po nastartování stejně. Hodnota letí přes 2.0, pak se zasekne a pak postupně padá. Abych to odůvodnil. Motor chcípneš a je tlak nafty v hlavě. Po vychladnutí začne nafta díky tlaku prosakovat ven a při tom se tam cpe vzduch. Když to stojí déle, tak nafta zmizí a startuje to "na sucho". Ufouknutý vstřik = dým z ventilového výka. Když budeš zasazovat vstřiky, tak si pohlídej jak dosednou. Pokud půjde blbě a najednou skočí, tak je vymáčklé sedlo a to je buď na vyvložkování, nebo na novou hlavu. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Ten MIB1 je Bolero. Bavil jsem se s tím klučinou jak to udělal a jediné co mi řekl bylo "hledej a najdeš". Jinak to rádio je z yeti, konkrétně jeden model z roku 2014 (rádio bylo upraveno pro A6/MQB platformu)! Ten byl v jednom kusu, ostarní jsou již naporcovaný. Ty naporcovaný již nejdou do starších aut. Nemají žádnou podporu CAN ani BAP. Jen UDS+. Volil bych buď origo columbus (a zbytek dokoupit), nebo čínu. Pokud finance nejsou překážkou, tak sehnat americké verze JVC nebo Kenwood s převodníkem. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Jandysss

    nejde palubovka

    Mokro v autě. Vysušit budíky a bude to fungovat [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Nebudu dávat link, ale kód pro Bolero. Na Google ti vyběhne plno odkazů, kde se dá koupit jako nové, nebo použité. 5L0035200D cena v etce je 309€, ale nejde jen tak vzít a vrazit tam. Potřebuje u kompatibilního vozu aktivovat, podmínkou je souhlasné vin vozu s databází výsledků. Ale zde se jednalo o komponent security, které jsem neprolomil kvůli několikanásobnému zašifrování algoritmu co vypočítává povolení funkce. Výsledky sice mám, výpočet ne. Prostě jsem se zarazil na vícenásobném šifrování, pro rozkrytí SW je kód v samotné instalaci. Pro rozkrytí toho algoritmu je zapotřebí jiného hesla. A to se posílá on-line do auta při aktivaci, rádio to vypočítá, vyhodí výsledek a ten se použije k dalšímu kódování auta. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Zdravím kluci. Mám dotaz, předělával někdo prefl čumák na fl se zachováním elektriky? Budu to předělávat na fl a jde mi o corner žárovky. Můj nápad je předělání konektorů z mlhovky na corner kvůli DRL a přisvěcování. A na mlhovky udělat samostatný obvod s napojením na ovladač světel. Samozřejmě bych to řešil buď přes relé, nebo klopným obvodem s napojením na centrální rozvod a pojistkou. Časem bych celou elektriku předělal na fl, ale zatím bych to řešil asi takto. Nebo má někdo lepší návrh? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Nejprv nastav motor na přípravky. Vačky postavíš fyzicky na 0 a pak zkontroluj nastavení časování. Pokud bude synchronizace vačka/klika jiná než 0, tak je špatně nalisovaný kroužek na klikovce. Pamatuj že PD je citlivé na nastavení vačky a jakákoliv nesrovnalost má dopad na průběh výkonu, spotřebu a zobrazení hodnot stabilizace volnoběhu se stavem vstřiků. K té stabilizaci volnoběhu, jakákoliv hodnota větší než +/- 1.00 je závada, k tomu musíš kontrolovat stav vstřikovačů. Z hlavy nevím kde to je v měřených hodnotách, ale když je 0, tak je časování rozvodu správné. Pokud tam bude cokoliv jiného, šel bych po rozvodech. Poté zase stabilizace volnoběhu a koukat na hodnoty. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Již nějakou dobu nad tím bádám, ale nemám rádio na pokusy. Zatím se mi podařilo zjistit jedinou věc. Systém z nových aut si hlídá vin, nějakým způsobem z vinka vypočítá hodnotu, kterou porovná s databází. Pokud výsledek souhlasí, tak se odblokuje a tato databáze se smaže. Danou sadu výsledků mám, ale zatím jsem nepřišel (resp se mi nepodařilo rozlousknout šifrování) na ten daný algoritmus, který se postará o lock jednotky. Ale viděl jsem to už v pre fl oktě, takže mám 100% jistotu, že to maká i na neUDS autě [emoji6]Jinak ten týpek to rádio prodává za nesmyslných 14 000,- (cena ve škodovce je 8000,- ). Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Vytvořit...