Přejít na obsah

Michal_0077

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Michal_0077's Achievements

0

Popularita

  1. nevim me ten sportmotor ani nejak nevadi. mam to v aute uz pet let stalo to 6500. V te dobe jsem ani jinou volbu nemel nebo mel ale cimbu za to chtelo 18000Kc. Nevim auto me prijde zive az dost jestli to toci pres 6 000 nevim nikdy jsem nezkousel. Je pravda ze clovek zvyklej z atmosfery si mysli ze ve vyssich otackach motor nepredvadi to co v nizsich slibi... po presedlani z japonskeho 2,0i na 1,8T jsem byl hodne sklamanej. To jsou proste male nafoukana motory.... Ktere kdyz se nacipuji tak se k dieselu jeste vic priblizi... Navic 1,8T utesnit je docela problem. Po natlakovani kompresorem to foukalo skoro vsude. Spoj hadice a palacinky kolem benzinovych vstrikovacu plus standart podtlak a odvetrani.... ja uz rozhodne cipovat nikdy zadne auto nebudu.
  2. tak jsem si precetl tuhle diskuzi a koukam ze chiptuneri jsou pekna sebranka :) Nevim ale ujistujete tu asi vetsinu lidi aby zustala u odzkouseneho origo softwaru.
  3. zdravím,sem rozhodnut pro chip od sportmotor,můžeš napsat stručně postup a dobu trvání?díky

  4. moje octavka 1,8T byla u sportmotoru nacipovana pred 4-5 lety najeto tak zhruba 100 000 km. Bylo nas tenkrat asi 15-20, hromadna akce na skodahome. Ze by nekdo mel nejake problemy si nepamatuju. Jinak ve vagu normalne mam cislo jednotky(zadny napis sportmotor) pajeni jsem videl a provedeno kvalitne. Jednu jednotku jsem si delal sam a opticky se mi to tak nepovedlo. Narust vykonu znatelny, zadne houpani jak tu popisujete neznam. Jedine problem bylo kolem 220 000km s tesnosti celeho systemu... natlakovani kompresorem ukazalo vsechny netesna mista(pohled nestaci)... hadice odvetrani, hadice turbo, hadice podtlak, sedla vstrikovacu. Pak jsem menil skoro vsechny cidla a na jare me ceka lambda, ktera uz taky tak rychle nereaguje. Tenhle motor je strasne slozitej, takovej gulas z hadic se jen tak nevidi... No a kdyz si sve 10let stare auto ktere ma najeto stovky tisic km nechate ocipovat tak vylezou problemy na povrch... proto neco houpe Ti co ted Sportmotor tady verejne zatracuji pred 5 lety chip na 1,8T nabidnout ani neumeli...
  5. ted jsem menil svicky, dal jsem tam zase original NGK... i na LPG vydrzi 60 000km tak neni duvod experimentovat s necim jinym
  6. tady seznam mych oprav auto ma 200 000km 1) zapalovaci civky (po vymene uz neodchazeji- ale v aute mam porad jednu nahradni) 2) hadice na odvetrani... vsechny 3 3) BOV deceleracni ventil (tlak jeste drzel takze jsem ho spis preventivne vymenil pro jistotu) 4) Regulator tlaku toho odvetrani klikovky a vika ventilu, nejsem si jistej jak to odzkouset ale byl celej od oleje takze asi membrana byla spatna ted jsem objevil dalsi konstrukcni problem...takze do budoucna pridube jeste za 5) 5) kabely k zapalovacim civkam... popraskana izolace protoze lezi primo na viku ventilu bez tepelne izolace (otazka casu kdy se zacnou impulzy mezi kabelama ztracet nebo ruzne predavat....Doporucuju dovybavit auto dilem VW/Audi 8L9121659 a zatim jen z doslechu od ostatnich 6) napinak retezu na stelovani vacky sacich ventilu (u me zatim ticho)
  7. necekam vykon jsem zvednul cipem... jinak rozdil mezi K&N a normalnim filtrem poznam podle nabehu turba.... auto je takove vybusnejsi se seriovym filtrem je takove lineranejsi.... tzn. na brzde urcite potnas rychlejsi nabeh turba, myslim si ze tam okolo tech 2500 ot bude nejakej konik navic. Proste u me byl K&N filtr filtr na jedno pouziti... do cisteni se poustet nebudu ikdyz hejblatka na to mam, ale na auto musi nova vaha vzduchu tak ji nechci hned oddelat...
  8. tak najel jsem s KN 30 000km a ted tam radsi dal normalni MANN. Rozdil tam je, s KN bych rekl ze citelneji nabihalo turbo a taky to melo trosku jinej zvuk... jinak max vykon stejny.... Kdyby nekdo KN chtel tak se domluvime dam k tomu i original cistici sadu...
  9. ja jsem osobne mel KN, mel jsem ho asi 30tis km a dal ho ven. Sadu na cisteni KN mam koupenou ale nejak se mi to nechce cistit...
  10. Ahoj Jirko, ja mam Stag 300+. Uvazoval jsem mezi nim a BRC nakonec rozhodla cena o 5 tis nizsi. Bat se nemusis ani jednoho systemu funguji oba. Spis je to o volbe sikovneho plynare. do auta jsem to dal v 175tis, ted se blizim k 200tis
  11. u 1,9TDi jsem uz videl ze byla zarezla membrana v tej plechovej bance, ale to si nemyslim ze je pravdepodobne spis bych typoval na prodrenou podtlakovou hadicku.
  12. Ja mam na KN... no doufam ze to opravdu dobre filtruje. Abych pravdu rekl uplne nejlepsi pocit z ucinosti toho nemam. jo reklama je pekna vec a papir snese vsechno... Zadne oficialni mereni ucinosti bavlnenych vs. papirovych filtru jsem nenasel...
  13. Myslim ze hlavni je vymenovat olej po 15tis km spolecne s olejovym a vzduchovym filtrem. zadne Long life blbosti. Uz jsem slysel o par 1,8T co se jim rozvecovala cervena olejnicka tzn. malej tlak oleje pricina byla ucpanej saci kos ve vane a ty auta vetsinou provozovany v longlife rezimu. Sice jsem slysel na castrol hodne spatneho a tezko rict jestli jsou to jen pomluvy nebo ne, ale moje auto na to taky 150 000 km najelo. Ja osobne davam ted Mobil 1 0W-40 auto ma u me tezkou sluzbu tak mu to vracim takhle... v aute travim bohuzel docela hodne casu tak menim tak 3x do roka
×
×
  • Vytvořit...