moje octavka 1,8T byla u sportmotoru nacipovana pred 4-5 lety najeto tak zhruba 100 000 km. Bylo nas tenkrat asi 15-20, hromadna akce na skodahome. Ze by nekdo mel nejake problemy si nepamatuju. Jinak ve vagu normalne mam cislo jednotky(zadny napis sportmotor) pajeni jsem videl a provedeno kvalitne. Jednu jednotku jsem si delal sam a opticky se mi to tak nepovedlo.
Narust vykonu znatelny, zadne houpani jak tu popisujete neznam. Jedine problem bylo kolem 220 000km s tesnosti celeho systemu... natlakovani kompresorem ukazalo vsechny netesna mista(pohled nestaci)... hadice odvetrani, hadice turbo, hadice podtlak, sedla vstrikovacu. Pak jsem menil skoro vsechny cidla a na jare me ceka lambda, ktera uz taky tak rychle nereaguje.
Tenhle motor je strasne slozitej, takovej gulas z hadic se jen tak nevidi... No a kdyz si sve 10let stare auto ktere ma najeto stovky tisic km nechate ocipovat tak vylezou problemy na povrch... proto neco houpe
Ti co ted Sportmotor tady verejne zatracuji pred 5 lety chip na 1,8T nabidnout ani neumeli...