Přejít na obsah

oct97

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

671 zobrazení profilu

oct97's Achievements

0

Popularita

  1. Všechno je O.K. Aspoň to nerachtá. Někdy ve 170 tis. km se vyměnily lágry a kroužky (bez výbrusu), protože byla velká spotřeba oleje. Od té doby spotřeba oleje v pohodě a motor běží skoro jako nový. Snad ještě nějaké km vydrží a až auto doslouží, tak půjde na zasloužený odpočinek.Ještě jednou díky. oct97
  2. Děkuji. Mám tam provedení tohle. Dopátral jsem se, že je to stejné jako u Felicie 1.6. Podařilo se mi čerpadlo sundat i s řetězem.Musel jsem ještě vytáhnou vedení měrky oleje a potom šlo čerpadlo vyklonit a sundat řetěz.Nasadit nový řetěz (Felicia) společně s čerpadlem šlo už bez bez problémů. Až jsem se divil.
  3. Prosím o radu ohledně řetězu pohonu olejového čerpadla. Zjisti jsem, že na mém motoru není napínák řetězu olejového čerpadla. Řetěz je vytahaný a chci jej vyměnit. Dle obrázku v knížce "Jak na to?" je sice vyobrazení mazání motoru, ale je to tam v provedení s napínákem. Rovněž ozubené kolo olejového čerpadla je vyobrazeno s upevněním šroubem. Já mám kolo nalisované na hřídeli čerpadla. Nevím jak mám provést demontáž, jestli stáhnout kolo z olej.čerpadla, nebo kolo z klikovky. Nový řetěz má 50 článků a na mém řetězu je jen 48 článků a ten jsem v náhradních dílech nenašel. Děkuji všem kteří mi dovedou poradit. 0ct97
  4. Prosím o radu.Postupně přestávají fungovat zámky ovládané DO nebo i při odemykání klíčem.Jako první přestaly zamykat i odemykat levé zadní dveře.Teď jsou zamčené. Střídavě neodemknou ani pravé zadní dveře a k tomu se přidal i zámek kufru, který nejde zacvaknout do západky. Někdy za jízdy zhasne kontrolka otevření dveří a to zámek kufru samovolně zacvakne. Když západku ručně při otevřených dveřích kufru chci zacvaknout na zavřeno, tak musím 2x zmáčknout mikrospínač na otevírání. Ale při dovření dveří to nejde. Při otočení vypínačem světel začne motorek zámku nepřetržitě cvakat jako na otevřeno-zavřeno. Po vypnutí světel se motorek vypne a opětovném zapnutí světel je už klid ale západka zajištěná není a jak jsem dříve napsal, tak se někdy během jízdy zámek zajistí. Děkuji za jakoukoliv radu, případně tip na výměnu "něčeho" co může způsobovat ten zmatek v centrálu. oct97
  5. Konny: Ano, už jsem to porovnal a je to tak jak píšeš. Dík! Martin ASV: Taky díky za info. Všechno už je OK. oct97
  6. Konny: Díky.Taky doufám, že to bude pasovat. Vymontuju ho a přeměřím. oct97
  7. Lze vyměnit náboj zadního kola s ložiskem u Octavie1 z roku 1997, bez ABS za náboj s kroužkem pro ABS? Zadřelo se mi ložisko a nikde jsem nenašel vhodnou náhradu za původní. Děkuji předem za radu.
  8. Díky všem za odpovědi.Ještě se tím budu zabývat a zkusím i další doporučené varianty. Základní nastavení - ANO 1.Snímač otáček nebyl měněn - vyměním ho 2. Potom zkusím ještě ten zapalovací modul 3.Čidlo teploty ukazuje správně 4.Lambda sonda byla vyměněna letos v květnu.Na TK ji diagnostikovali jako vadnou. 5.Palivové čerpadlo jsem už vyměňoval, to původní uplně zkolabovalo - je fakt, že jsem namontoval starší použité 6.Palivový filtr je taky nový Ve 170 tis. byla udělaná menší SO - výměna lágrů, kroužků,kontrola hlavy a všechno co s tím souvisí. Spotřeba oleje je od té doby v normálu. Ještě jednou moc všem děkuji !!!
  9. Zdravím majitele Octávek a prosím o radu zkušenější, než jsem já. Už delší dobu jsem pozoroval u mojí Octy r.97 (jedna z prvních) 1.6/55 kW, motor AEE,(najeto cca 250 tisíc km), občasné cuknutí za jízdy v různých režimech jízdy.Začalo se to zhoršovat na dlouhých štrekách i na krátkých. Připadalo mi to jako voda v benzínu. Cuknutí bylo ve zlomku sekundy. Nepomohly přísady do benzínu, ani změna pumpy u které jsem tankoval. Od listopadu letošního roku se cukání projevovalo čím dál tím víc. Motor začal vynechávat na trase třeba 10 km i několikrát za sebou.Na diagnostice to nic moc neukázalo, zřejmě ty řídící jednotky nebyly před 20 lety tak detailně naprogramované. U vstřikovacích trysek se číselné hodnoty pohybovaly nahoru a dolů. Nic to nepsalo, jen čísla se pohybovala jednou v plusu a zase v mínusu. Nevím jaké hodnoty to zobrazovalo a ani technik nevěděl o co jde. Celková diagnostika motoru byla BEZ ZÁVAD. Vzhledem k rozdílným hodnotám, které u vstřikovacích trysek ukazovala diagnostika, jsem všechny čtyři trysky vyměnil. Nové trysky by měly mít odpor 12 Ohmů. Moje staré trysky měly odpor 15 Ohmů. Prý by mohly mít až 17 Ohmů. Motor šel pravidelně , ale po chvíli občas vylítly otáčky na cca 1200 ot/min a v zápětí klesly otáčky na předepsanou hodnotu. Jízda se ale zlepšila o 100%. Škrtící klapka je nastavená správně a rovněž předstih je v pořádku.Občas to sice cukne jako před výměnou vstřikovacích trysek, ale to je minimální. Podotýkám, že jsem také vyměnil zapalovací kabely, svíčky a rozdělovač.(Vše nové) Ale největší problém je, že mi stoupla spotřeba o více než 2 litry/100km. Dříve jsem jezdil v průměru za 6,3 (dálkové jízdy) a maximálně za 7,5 litru (couračky a v zimě) a teď se průměr blíží k 9,7 l/100 km. Může mi někdo poradit? Že by auto chtělo taky do důchodu jako já? Děkuji moc za podnětné příspěvky. oct97
  10. oct97

    zablokované brzdy

    pro: pavel71 Jak uvádím výše v dotazu: ........ po výměně předních brzd.hadic........ Opětovná zkouška - odvzdušnění prřibrždujícího kola - žádné bublinky, odtéká jen kapalina. Kolo se točí lehce. Zkušební jízda po pravé krajnici, několikeré intenzivní brždění - ABS funguje. Kontrola zahřátí kol cca po 2 km. Evidentně pravé přední - přibržďující je pochopitelně teplejší než ostatní. Dále už jen rychle domů cca 2 km. Kolo je už tak horké,že se s ním nedá ručně otočit. Jdu hledat ten správný brzdič.
  11. oct97

    zablokované brzdy

    Pro: skalickyd HONZAV1 Děkuji za příspěvky. Taky hlavní brzdový válec je vyměněný. Po dalším odvzdušnění všech kol, při zvednutém autě, jde ztuha (úplně neodbrzdí) už jenom PRAVÉ PŘEDNÍ KOLO - jde poznat,že destičky nejsou úplně uvolněné. Povolením odvzduš.šroubku a poklesu tlaku jde kolo volně jako ostatní. Teď už snad je jen možnost přidírání ventilku v hydraulické jednotce. Musím sehnat na vrakáči správný typ hydraulické jednotky a zkusím ji také vyměnit. To už je snad poslední možná závada. Ještě jednou díky za pokec. OCT97
  12. U OCTAVIE 1.8 s ABS, po výměně brzdových segmentů na všech kolech,po výměně zadních brzdových kotoučů a jednoho zadního brzdiče a brzdového lanka, po výměně předních brzdových hadic dochází PO UJETÍ cca 20 km k totálnímu zablokování brzd. Lanka ruční brzdy jsou seřízena a brzda je funkční=zabrzdí i odbrzdí. Brzdy byly odvzdušněny, ale problém trvá stále. Brzdy byly odvzdušněny také pomocí V.A.G. podle postupu kvůli možnému zavzdušnění jednotky ABS. PROBLÉM TRVÁ ! Při zablikovaných kolech, po povolení trubek z hlavního brzdového válce a poklesu tlaku auto zase normálme brzdí, včetně ruč. brzdy. Auto brzdí, kontrolka ABS nesvítí, diagnostika nic nepíše. Po ujetí cca dalších 20 km = ten stejný problém=zablokované brzdy Auto byla zvednuto, kola se po odvzdušnění volně otáčela. Odvzdušnění brzd se uskutečnilo všemi možnými způsoby při spotřebě asi 2 litrů brzdové kapaliny . To už snad není ani možné,aby byla v systému jediná vzduchová bublinka,nehledě na to, že pedál brzdy jde po poklesu tlaku normálně a brzdy fungují , ale jen po ujetí těch asi 20-ti kilometrů,kdy dojde k zablokování. DĚKUJI za jakýkoliv podnětný příspěvek.
×
×
  • Vytvořit...