Jump to content

sateram

Uživatelé
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. Ještě jsem editoval příspěvek nahoře. Ve škodovce jsem byl (po koupi) a záznamy projížděl, ale říkal něco o tom že ten systém je společnej pro všechny země až od nějaký doby, takže to tam asi není (co si matně pamatuju). Nicméně vyplatí se dát auto do servisu jen na to, aby ty rozvody zkontrolovali? Kolik je to práce, rozdělat to? EDIT prikladam video, projede tam auto, ale je tam slyšet zvuk po startu i ten potom. EDIT2: tohle je úplně přesně ten zvuk, jen tady je slyšet mnohem lépe :) pod videem píšou o té vysokotlaké benzínové pumpě, že se musí natlakovat když to stojí a ještě je zim
  2. Co jsem koukal na videa se zvukem vadných rozvodů, tak k tomu bych to nepřirovnal. Jestli jsou měněny nevím, kupoval jsem to úplně čerstvě dotažené z Německa od chlapa, co to měl pro manželku se kterou se pak rozvedl, takže on na tom určitě nic nedělal. A jestli předtím, nevím. Serviska k tomu je, nicméně o rozvodech v ní nic není. Najeto teď asi 184k. EDIT: A kdyby to byla pumpa, tak co je ten zvuk? Je to problém? Auto normálně jede, není nic poznat, jen je slyšet zvuk. U rozvodů jsem si říkal (i ve škodovce mi to říkal), že až bude ten chrastivý zvuk po startu delší než 5 vteřin, tak to chc
  3. Zdravím, mám O2 1.4 TSI CAXA 2009, mám ho poměrně krátce (první zimu), takže nevím, jak se ten motor v zimě běžně chová. Prvně jsem si všiml po startu silnějšího cvakání pár vteřin - to předpokládám než se natlakují hydroštely, pak to přestane. Teď jsem si všiml další věci - při teplotách pod nulou prvně ustane silnější cvakání, ale ještě tam zůstane slabší cvakání. Je to spojený s trochu vyššíma otáčkama a spotřebou asi 1.9 l/h na volnoběh. Po pár minutách jízdy (max 5) to přestane a všechno je normální. Otázka je, jestli to jsou taky hydroštely? Zvuk je jako pomalejší šicí stroj, za jízdy m
  4. Čau všichni, chystám se k nákupu ojeté O2 s tímto 1.6 MPI motorem. Jaký typ motoru je nejlepší? A hlavně na co si dát pozor před a pří zkušební jízdě? Co by to mělo, respektive nemělo dělat? Trpí motory nebo podvozek na něco konkrétního? Díky za každou odpověď :)
  5. Popravdě jsem se chtěl zbavit turba a nafty celkově, proto taky přemýšlím o koupi, jinak bych si mohl nechat to, co mám :/ hlavně je mi té nafty při studených krátkých opakovaných startech fakt líto :D když jsem doma potřeboval vyjet z garáže na příjezdovou cestu, tak jsem byl schopnej to radši vytlačit než abych startoval na půl minuty :D
  6. Čau borci, přemýšlím o koupi 2.0 FSI ve Scoutovi 4x4. Na co si mám dávat pozor, když to budu zkoušet a projíždět? Jak to mám "otestovat". Zatím co jsem se tady dočetl tak to určitě nechat běžet na volnoběh nějakou dobu, jestli nezačnou lítat otáčky, potom zkusit třeba na čtyřku zpomalit a prudce přišlápnout, jestli se to nezadusí a nerozsvítí se nějaká kontrolka? Asi se můžu prodejce zkusit zeptat, co do toho lil za benzín, otázka je, jestli nebude vychcanej a neřekne Vervu 100 i když tam lil 95 z ONO že.. budu rád za každou radu :) Nebo mi klidně řekněte, ať to nekupuju, že do toho budu jen s
  7. Zdravím všechny, momentálně mám Mondeo mk3 2.0 96 kw s chipem v kombi, takže svezení pěkný, ale už jsem z toho udelal dost pokladničku a chci benzin. Jezdím nejčastěji 30 km do práce a 30 z práce, pak občas delší cesta, ale nájezd 100% do 20tis ročně, spis míň. Takže se mi nafta nevyplatí a je to spíš trápení. Pak občas jezdím jen takový pocukavani po městečku a na to je mi nafty líto. Budget mám cca 150000,- možná něco málo víc. Stačí mi bohatě před fl a aby to nebyla úplná holota. Vím že 1.6 mpi by byla jistota, ale v tom bych zas asi umřel nudou. Takže jsem objevil 4x4 Scouta s 2.0 FSI. Čet
×
×
  • Create New...