Přejít na obsah

Dawoo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

662 zobrazení profilu

Dawoo's Achievements

0

Popularita

  1. Chci poděkovat Rusty333 za jeho příspěvek, který mi pomohl vyřešit dlouhodobý problém s cuknutím při puštění plynu za jízdy. Nechtěl jsem tomu uvěřit, ale ano po výměně baterie za novou auto jede bez cuknutí, ačkoli nechápu co má s tím baterie společného, když původní baterie ještě je schopná nastartovat.
  2. Ahoj, chci se zeptat, stalo se tohle někomu co popisuje Rusty333? Případně nápovědu po čem jít? Dříve se mi to stávalo 2-3x do měsíce. Teď mi to dělá téměř každé nastartování. Cukne mi to s autem okamžitě při každém úplném puštění plynového pedálu. Jakmile vypnu motor a hned nastartuju problém s cuknutím zmizí a můžu šlapat a pouštět plyn jak chci a s autem to neškubne. Měněno mám lambdu, váhu vzduchu, senzor pedálu spojky a vyčištěná škrtící klapa. Najeto 260tis. rok2007. Rozvody dělané před 70tis. Tak me napadá nemůže to dělat špatně napnutý rozvodový řetěz a při opětovném nastartování to dopne?
  3. Dobry den, potrebuju poradit. Kdyz pri jizde sundam nohu z plynu (uplne), tak to skubne celym autem jako bych slapl prudce po brzde, nekdy vice nekdy mene a je jedno jaky rychlostni stupen je zarazen. Deje se to od startu az po vypnuti motoru a resim to tak ze vypnu a zapnu motor, nekdy musim i dvakrat. Dela to u studeneho i zahrateho motoru, ale ne vzdy, treba obden, nebo behem dne kdyz vicekrat startuju. Minulou zimu to delalo casto a ted pres leto temer vubec, ale posledni tyden zase. Napr. Nastartuju a v klidu jedu bez jakehokoli cukani, pak zastavim na benzince, vypnu zapnu motor rozjedu se a zase to skubne celym autem po pusteni plynu, to uz jsem nauceny ze staci zastavit vypnout a nastartovat, pak je to zase v klidu bez cuknuti. Na jinem foru jsem se docetl ze to delalo u starsich peugeotu a jednickovych octavii a ze pomohlo vymena spinace spojkoveho pedalu, ktery upravuje smes pri zmacknuti spojky a taky ovlivnuje funkci tempomatu, ale tempomat nemam, takze to nemam jak vyzkouset. Taky jsem nenasel ze by se prodaval tento spinac prodaval na dvojkovou octavii ani jsem se nedopatral v prirucce jestli tam ten spinac mam.
  4. Stalo se to někomu? Ráno nastartuju motor rozjedu se a když pustím plyn auto škubne a při každém dalším puštění plynu při jízdě auto nepříjemně škubne dokud motor nezhasnu a opět nastartuju jede uz bez škubání. Nevite co by to mohlo byt?
  5. Jestli to dobře chápu,pokud není ulomené tahlo co ovládá klapky a neni díra někde v hadici nebo prasklina, tak to vypadá na ten snímač a klapky jinak fungují? Ja měl za to, že klapky se postupně otevírají s navyšováním otáček. Takže díky za vysvětlení. Jezdim tak uz 3.rokem vlastně od doby co jsem auto koupil. Do nouzaku to nepadá a kontrolka motoru nesviti... Spíš mě napadá jestli to dlouhodobým provozem nemůže něčemu ublížit. Jinak bych to neřešil, pokud to nijak neovlivňuje chod motoru
  6. Díky za odpovědi. Zajímavé řešení ten delete kit a asi lepší než měnit celé sání za nové. Pořád ale nechápu k čemu je dobré aby sání pracovalo správně (kromě lepších emisí) a jestli nějak poznám když sání funguje špatně? Někdo tady na foru psal že to zvyšuje spotřebu. Kdyby to tak bylo tak bych do výměny investoval. Sání ale na moje BZB stojí téměř 15000kc, což za kus plastu mi přijde přehnané. našel jsem ale na Aliexpress komplet sání za necelé 4000kc, otázkou ale je jestli by to z Číny do ČR v dnešní době došlo. Jsem z Moravskoslezska a neznám tu nikoho kdo by s opravou měl zkušenost. Servisy mění kus za kus kdyz na diag. vidi tuto chybu (zkusenost z autorizaku). Sám se do demontáže a zjišťování závady sání pouštět nechci ptz jsem zjistil ze to neni úplně sranda a nerad bych neco pokazil.
  7. Zdravím. Snažím se vyřešit chybu z diagnostiky 12600. Vím že to má spojitost s vířivými klapkami. Zajímalo by mě co je příčinou a co tato chyba může zpusobit - dopad na spotřebu paliva či výkonové ztráty nebo jiné problémy. Žádná kontrolka nesvítí auto jezdí jen pozoruju rozdílnou spotřebu a jakoby ztrátu výkonu na stejné trase a to 0.5-1l /100km když je vlhko nebo chladno okolo 0°C nebo sucho a teplo, ve prospěch suchého a teplého počasí. Je nutné měnit celé sání s klapkami nebo je chyba jinde? A hlavně ma smyls se tim zabyvat?
  8. Ta kontrolka znamená x věcí okolo motoru, u mě to bylo doprovázeno vyššími otáčkami (cca1000-1200) a vyšší spotřebou na volnoběh. Ještě třeba podotknout ze mi to psalo na diagnostice neco se sanim vzduchu ktere je asi špatné, potažmo čidlo sani, ale neřeším to už, a v autorizaku mi chteli vyměnit celé sani ( cena 14000 + prace). Nakonec se vyměnilo jen PCV a ejhle kontroloka nesviti a na volnobeh 800ot.
  9. Chci se svěřit s problémy, které mě dříve potkaly. Vyšší otáčky volnoběhu cca 1000-1200, vyšší spotřeba volnoběhu a kotrolka motoru - vyřešeno výměnou pcv. Po výměně pcv netrvalo dlouho a opět problem, vyšší otáčky volnoběhu, kontrolka motoru a taky si auto pod 2000 otáček, ne vždy, při sundání nohy z plynu samo přidávalo plyn, prostě začlo mírně tahat. Otáčky někdy vyletěly na 1500 při čekání na volnobeh - vyřešeno, ve vedení vzduchu díra v gumovém dílu spojující plastovou trubku k turbu. Třeba někdo bude mít stejný problém a pomůže mu to..
  10. Taky mam obavy abych neodpalil katalyzator. Spotreba u me okamzite po nastartovani za studena ukazuje 4,5-5l/h, samozrejme pomalu to zacne klesat, ale docela me to desi. Jinak rano kdyz jsem nastartoval auto se jakoby dusilo a vynechavalo ale jak uz se rozjedu tak je to v klidu a posledni tyden mam pocit ze motorem temer nebrzdi coz drive nedelalo a pri dojizdeni na krizovatku si samo pridava plyn-je to okolo1700 otacek a mene. Kdyz p2p rika ze je to sani na cdaa i bzb stejne, objednam sani na cdda hlavne kvuli cene a budu doufat ze to bude pasovat a komunikovat s ridici jednotkou a modlit se ze to vyresi dosavadni problemy.
  11. Petrbungee, nevim jestli je to pouzitelne, nesel jsem tohle: B2AAA by mela byt P0420 -spatne slozeni vyfukovych plynu nebo vadna lambda sonda ,pokud jsi to startoval a motor ti blbnul mohlo se stat ze chviiy sly spatne plyny do vyfuku a nacetlo to jako chybu Nasel jsem to zde https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=56&t=31102
  12. P2p pro jistotu se zeptam jeste jednou muhu pouzit tohle sani https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06j133201g-trubka-saci-1-8tsi-2-0tsi-de-32646.html na BZB?
  13. Na kolik Vas nakonec vyslo to sani? Je to citelna zmena po vymene? Me se k spatnemu sani pridalo to ze mi auto samo od sebe pridava plyn za jizdy a na volnobeh to vyleti i na 1400 otacek ale to asi nema souvislost se sanim. V pondeli se musim domluvit na servise. Porad jen starosti..
  14. Dawoo

    Sání

    Jestli jste nasel sani za 7000,- mohl byste sem hodit odkaz? Ja nenasel nikde jinde nez na skodadily
  15. Dawoo

    Sání

    Jeste dotaz projevovalo se nejak u vas vadne sani? Ja mel naposledy problem s vyssima volnobeznyma otackama a rozsvicenim kontrolky motoru. Na nejakou dobu se to vyresilo vymenou odlucovace oleje a asi 3 mesice byl klid a ted znova to same.
×
×
  • Vytvořit...