Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Tomas F

Uživatelé
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

497 profile views
  1. A jak vypadají 3. a 4. svíčka - elektrody ok, anebo jsou utavené?
  2. Olej pod autem nemíváš? Jednou jsem měl únik oleje a teklo to přímo na svody, taky pěknej smrad...
  3. Nejspíš.. měl jsem stejný problém, od aktualizace (skoro 3 roky dozadu) se to neobjevilo.
  4. Kdy se to obvykle rozsvěcelo, normálnê za jízdy, anebo po vyřazení a dojetí na křižovatku?
  5. Ano, podle Škodovky je to ok. U novějších modelů uvádí snad 0.7l nebo dokonce 1l na 1000 km jako normál. Ale osobně mi to přijde jako nesmysl. Sám po opravě jezdím asi tak za 0 (respektive nevidím pohyb na měrce) a tak by to mělo být.
  6. Ta spotřeba je dost blbá, skoro jako před smrtí.. Turbo dost možná ano, měl jsem stejný případ - teklo to do sání a olej ubýval. Bonusem bylo, že olej karbonoval na sacích ventilech a ty doslova vybrousily vodící pouzdra v hlavě, takže renovovaná hlava se musela dělat znova... raději neotálej.
  7. Jestli koukal na stav napínáku, tak asi sundaval tu za turbem, že? A taky je otázka, co považuje za olej v sání - pouze mastnota, anebo to z toho vyloženě teklo?
  8. Nechci říkat kopanec, ale někde u 3000 rpm je cítit, že motor tak nějak ožívá a víc to tlačí do sedačky. Je-li to normální, nevím, ale jinak to auto neznám.
  9. Zaujala mě na tom jedna věc - ta zamaštěná trubka na vstupu do turba. Z komentáře moc moudrý nejsem: "Mlhovitá horní turbínová trubka, stejně jako přítomnost oleje v mezichladiči, vůbec nenaznačuje výměnu potrubí a ještě více samotného turbodmychadla. Spíše nemůže standardní odlučovač oleje zvládnout množství oleje přítomného v plynech klikové skříně." Sice to nemám tak oslizlé, ale jemná mastnota tam je, i po přetěsnění. Je v prostoru klikové skříně moc výparů? Kde se tam berou v takové míře? A je to škodlivé? Olej přitom nijak nemizí, vše funguje normálně, PCV ventil je nový..
  10. Trochu s křížkem po funusu, ale je ještě k mání?
  11. Nepřetenkováváš přes vycvaknutou pistoli?
  12. Koukám na auto a koukám, že máme skoro stejnou výbavu. Nebo aspoň já mám dle tehdejších ceníků Active s téměř maximální příplatkovou výbavou krom vyhřívaných sedadel. Moc mi nejde na mysl, proč to původní majitel navolil právě takhle, proč rovnou nešel třeba do vyššího stupně. Byl tady nějaký důvod, proč zrovna taková výbava (cena, absence chromů..)?
  13. Asi tak, patrně už ti tam plavou ventily a válec se nezavírá. Čímž nechci nějak strašit, ale asi tě čeká oprava. Co dlouhodobá spotřeba, nezvýšila se znatelně? Jinak viděl jsem motor se stejnými příznaky - mělo to upálený píst a podřený blok. Jestli to neplánuješ vrátit prodejci, tak to nech rozebrat co nejdřív.
  14. Ty svíčky jsou nafocené tak, jak jdou v motoru za sebou (vedle sebe)? Pokud ne, v jakém stavu byla třetí svíčka?
×
×
  • Create New...