Jump to content

Tomas F

Uživatelé
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

602 profile views
  1. No při dvou desetinách na 1000 km už docela papá.. A co se teploty týká - pod motorem máš velký kryt, anebo normální? Osobně jsem olej rozpálil nad cca 110°C jen jednou a to bylo na D1 v kopci nad Brnem právě s tím velkým krytem, ale to bylo venku 30+.
  2. Servis do kterého jezdím dělá u těchto motorů rozvody preventivně asi tak po 60-80 kkm. Takže ano, pokud nechcete mít třetí hlavu, bylo by to záhodno. Mimochodem firmě nevadilo, že se 2x po sobě měnila hlava? Rozvody tam nikdy nikdo neřešil?
  3. Může být, řešil jsem to stejné. https://forum.octaviaclub.cz/topic/213-spotřeba/?do=findComment&comment=1772585
  4. Tak nakonec opravdu vadná lambda. Po výměně ( + pořízení nových pneu) spotřeba poměrně citelně klesla - dálniční dálky v rozmezí 7-7,5 l/100km. Trochu mě zaráží, že si samo auto toto nediagnostikuje (případně ne trochu víc citlivě) a nerozsvítí MILL dřív - ten by asi přišel až se smrtí sondy, pokud vůbec.
  5. Jo jo právě ta "minulost" tomu moc nenapomáhá. Tyhle testy se mají dělat za studena, anebo za tepla? A co vstřiky, může toto zlobit a dá se zkontrolovat?
  6. Oživuji téma s odkazem na poslední příspěvek - přijde mi, že se trochu zvyšuje spotřeba. Za poslední půlrok jsem z průměrných 7+ na 9l/100 km. Pravda, zimní Barumky s indexem spotřeby F a do toho moje dálniční ježdění start-cíl ve 140 km/h.. Možná normální, možná ne. Ale lambdu mám stále původní, najeto cca 250 kkm. Jak moc reálná je ta výše uvedená životnost 160 kkm? Lze případně samo-domo přes VCDS zkontrolovat její kondici?
  7. Problém na kompresi nevím, taky nevím co je sportovnější jízda (4-7 tis rpm?), ale ta spotřeba nic moc, pokud je pravidelná, nebo se rovnou zhoršuje.
  8. Chápu chápu, taky jsem nebyl nadšenej, když jsem vydával vyšší desetitisíce za opravu. Ale počítej, že až se pak zmrší blok, anebo hlava, tak z toho může být účet za 100k.. je třeba promyslet, pokud chceš s autem i dál jezdit, tak.
  9. Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit. A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt.
  10. Já kdysi řešil chcíplé turbo taky. Modrý dým jsem úplně neviděl, ale přijde mi, že kouřivost na volnoběh byla horší. Ale je to spíš dojem, byla zima. Mimochodem jak ubývá ten olej, ztrácí se průběžně, anebo furt nic a najednou poskočí hladina? A jak vypadá třetí svíčka, je nějak výrazně víc špinavá, utavená.. ?
  11. A jak vypadají 3. a 4. svíčka - elektrody ok, anebo jsou utavené?
  12. Olej pod autem nemíváš? Jednou jsem měl únik oleje a teklo to přímo na svody, taky pěknej smrad...
  13. Nejspíš.. měl jsem stejný problém, od aktualizace (skoro 3 roky dozadu) se to neobjevilo.
×
×
  • Create New...