Jump to content

Tomas F

Uživatelé
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

787 profile views
  1. Nevím nevím, dá se to takhle paušalizovat? Pokud chce člověk jet ve vyšších otáčkách, tak leda na nižší stupeň - za to ale s nižší zátěží a menším teplem. Nejspíš nula od nuly pojde.. obávám se, že aby spálil karbon, tak by to znamenalo jet s plnou zátěží - někde poblíž maximálky, nebo v nějakém brutálním stoupání, na brzdě..
  2. Ahoj, jak moc se osvědčily ty hadičky z prvního příspěvku? Na pohled vypadají stejně jako 20 let starý originál v autě partnerky.. nic barevného tam dávat nechci.
  3. Nemohl by ti to na víkend půjčit, že by si s tím najel pár set km a pak kouknul na olej? Snad i někde tady se zmiňovalo, že první CDAA měly ještě kroužky z BZB, takže třeba se to toho auta netýká. Čímž ale nelze vyloučit kopec dalších problémú...
  4. Cože, to jako 5l oleje na 1000 km?
  5. Která je která číselně? Jinak takto vypadaly moje svíčky s "mírnou" spotřebou oleje - nižší deci na 1000 km. Tzn jestli je viditelná spotřeba oleje, tak svíčky nebudou nic moc..
  6. Kde přibližně to kape? Na pravé straně hlavy je našroubované čerpadlo - 3 malé šrouby se závitem přímo do hliníku. Pokud to někdo přežene a serve závit, časem selže i zbytek a začne tudy odkapávat olej - teče po svodech, na převodovku a okolo vypouštěcího ventilu vany na zem. Kapička je cca přesně vprostřed motoru.
  7. Ono taky záleží kdy byl měněn.. ty nejspíš opravdu bezproblémové skládané kroužky se začaly používat až snad s koncem produkce této generace (ne-li až po ní). A jestli opravovat - jak je na tom zbytek auta? Nerezne, nevrže má aspoň nějakou výbavu..?
  8. Dobrý a co ten 1. válec - bude se kupovat nový bloky anebo nějaká vložka?
  9. Jestli to bude opravitelné a hlavně se povede opravit, tak sem pak napiš. Minimálně ty závady, co byly uvedené výše by mě zajímaly.
  10. Pokud se to klepe/vibruje při zátěži, tak asi nezapaluje. Podpálený ventil, vadné cívky, vada na vstřiku, poškozený píst... a takhle by se asi dalo pokračovat do nekonečna. Může to být hloupost ale taky nový motor, máš na něj?
  11. Určitě jde. Výbrus tu před léty prováděl uživatel garny. I výbrusové písty se daly sehnat. Zkusil bych se obrátit na něj. Povrchová úprava nevím, o tom každý říká něco jiného..
  12. Doporučím kouknout sem https://forum.skodahome.cz/topic/134955-kontrola-verze-napínáku-a-vytahání-řetězu-u-s2-18-tsi/ Je tam i pdf příloha, kde je popis, co je limitní. U novějších napínáků to bude vysunutí na 6.-7. zub.
  13. No není zač, ale než uvažovat co s potkaným motorem, tak radši řešit jak ho nepotkat. Na stav rozvodů se dá nahlédnout kontrolním okénkem, stejně tak zjistit diagnosticky. Životnost bývá různá, ale po 100kkm bych se už ptal, jaký je stav. Rozhodně bych s tím nezkoušel najet dalších 100.
  14. V prvé řadě bych zkusil jiný autorizák. Nevím, jestli se všude skokově zdražilo o 100%, ale co jsem vídával faktury za rozvody, tak u 1.8 TSi to bylo vždycky tak za 15kKč a to měnily všechny řetězy, kluznice a snad i stavěč vačky a další věci. Tahle cena mi přijde přestřelená. Co se nových motorů týče - různě repasovaných celých, anebo necelých kusů bylo na internetu dost - cca za 2000-3000€. Tzn v takových relacích uvažovat. Nový motor nevím, ale za 300 docela mazec.
  15. No při dvou desetinách na 1000 km už docela papá.. A co se teploty týká - pod motorem máš velký kryt, anebo normální? Osobně jsem olej rozpálil nad cca 110°C jen jednou a to bylo na D1 v kopci nad Brnem právě s tím velkým krytem, ale to bylo venku 30+.
×
×
  • Create New...