Jump to content

Pajaskoda

OctaviaClub
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

654 profile views
  1. Mě Toto dělalo čerpadlo paliva v nádrži, dávalo nízký tlak. Po výměně čerpadla vše ok.🛠️
  2. Mám 1,8 T ARX a již asi 6 měsíců od doby, co jsem auto koupil, má jeden problém, který se mi zatím nepodařilo vyřešit. Auto při prvním startu startuje cca 5-6 sekund než motor chytne, pak už vše běží standartně. Další starty jsou OK. Není to závislé na teplotě okolí. Starty jsou stále stejné ať je venku 5°C, nebo 38°C. Druhý start je vždy okamžitý i když jej provedu hned po tom prvním třeba po 2 sekundách. Co jsem zatím udělal? Výměna zapalovacích svíček za nové, výměna zapalovacích modulů z jiného auta, výměna teplotního čidla u bloku motoru z jiného auta, kontrola tlaku paliva a regulátoru
  3. Tak nakonec jsem to vyřešil demontáží kabelů na vrakovišti z origo svazku k řídící jednotce, ale na zapojení nových kabelů do ŘJ jsem si už netroufl a objednal se k autoelektrikáři.
  4. Možná jsem puntíčkář, ale rád bych použil origo barvy kabelů, co tam mají být a ještě jsem nekoukal kam to zapojit do sběrnice u řídící jednotky motoru. Jsou tam dvě jedna větší a jedna menší.
  5. Omlouvám se za pozdní reakci, nechodím na net denně. Mám ARX bez lanka výroba 12/2002
  6. Zdravím na fóru, namontoval jsem si páčku tempomatu do Octavie 1.8 T r.v. 2002 včetně kabelového svazku od páčky a zjistil jsem, že mi chybí kabely od svorkovnice v meziprostoru před př. oknem k motoru. Teď čtu, že musí být ještě další svazek kabelů na propojení mezistěna /motorová jednotka pro tento motor. Kde se dá tento svazek koupit, nebo jak jej jinak sehnat/vyrobit?
×
×
  • Create New...