Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

codek

Uživatelé
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Diagnostika napsala "4FA 00" Nechci do toho nijak investovat, je to vrak ale přitom moje hlavní auto 😕 . Zkusím to rozhýbat a když nepůjde tak nepůjde. Airbag na spolujezdci nevím jak poznám zda mám.
  2. Tak jsem sundal kabinový filtr a oddělal ten rámeček, zkusil mačkat tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu a nic, jsou tam řekl bych dvě "klapky" jedna ta horní na kterou dosáhnu rukou je spíš jen takové křídlo které usměrňuje tok vzduchu (řekl bych) protože nic neuzavírá, zkusil jsem s tím křídlem pohnout rukou a najednou se zespod zaklapla nějaká klapka, zkusil jsem to znova a spodní klapka už nechodí vůbec 😄 řekl bych že je v háji motorek te klapky vnitřní cirkulace, to je ta v71 ke které se leze přes kastlík a odpojuje se airbag? Takové opravy už se docela bojím, z airbagu mám respekt.
  3. Díky mrknu na to, na jakou klapku máš konkrétně podezření? Na tu pro vnitřní cirkulaci? To tlačítko by při správné funkci mělo řešit můj problém jestli správně chápu?
  4. Zdravím, mám dotaz. Mám O1 s Climatronic a když jedu po dálnici (prostě při vyšší rychlosti) fouká mi do auta vzduch i když mám klimu ve stavu OFF. Z části jsem na to přišel - Zapnu si ofuk a jak si nastavuju kam chci aby mi foukalo (sklo/palubovka/nohy) tak si nastavím jen sklo. Tím pádem se uzavře klapka na nohy a palubovku. Vypnu ofuk. Ale klapka na sklo zůstane otevřená a fouká mi tama vzduch protože ho to prostě propustí když jedu rychle. Přišel jsem teda pouze na to, že si můžu zvolit kudy mi do auta bude nežádoucně foukat ale nepřišel jsem na to jak zavřít všechny klapky najednou. Jelikož to funguje tak, že když nezvolím ani jednu kterou bych chtěl foukat, otevřou se automaticky všechny. Když dám tlačítko pro pouze vnitřní oběh tak beze změny.
  5. Zdravím ,mám jednoduchý dotaz, když stojím na místě na neutrál a střídavě tomu šlapu třeba na 3k otáček. Pohybuje se regulace turba - čili naklápí se lopatky? Nebo se reguluje pouze když je auto v tahu/zátěži, takže to zjistím pouze při jízdě? Potřebuji zjistit jestli nemám vadnou baňku tak jsem myslel jestli by to nešlo jednoduše ve dvou lidech že jeden by šlapal plyn a druhý pozoroval jestli se hýbe regulace a naklápí lopatky.
  6. Takže odmontovat baňku a zkusit jestli to chodí tak jako na videu.. Potom zjistit jak je na tom baňka (jestli chodí hezky). Provedu.
  7. Dnes jsem zkoušel regulaci turba, měl bych ji správně rozchodit prstem i když je zapojená hadička podtlaku a všechno tak jak má být? Nebo musím nejprve něco odpojit? Pohnula se možná o pár milimetrů ale víc ne. Viz video. Jak jí můžu pomoci?
  8. Zdravím, padá mi ovečka (Octavia AHF 81kw) do nouze když tomu dávám do kopce, kamarád mi to napíchnul, táhl jsem to na 4 do červených asi půl minuty a řekl, že mám slabý tlak do turba, nechci kecat ale jestli neřekl hodnotu 0,4 a řekl mi, abych si vyměnil hadičky co vedou od podtlaků. S řešením souhlasím ALE, nemohla by to být i zatuhlá regulace turba? Moc se nevyznám takže nevím jak mám regulované turbo. Váhu vzduchu vylučuji, mám tam diodu. Asi bych potřeboval poradit jak zjistím tu regulaci turba, na youtube nic, na fórech taky žádný obrázkový návod. Bez toho se asi nehnu. Zatím mám v plánu to řešit Zkontrolováním regulace turba->výměna hadiček od podtlak. ventilů->výměna podtlak. ventilů->..dál se uvidí.
  9. Zdravím, začali my svítit světla zpátečky když zařadím 2. a 4. stupeň. Video se nějak otočilo ale světlo v zrcátku vidět je. Řadím tam 1-2-3-4-5-N http://sendvid.com/hd3a1w3t Nedávno jsem mazal všechno co se hýbe pod řadící pákou ale je to namazané hezky, nemělo by to někde kápnout nebo tak. Taky jsem mazal řadící mechanismus a ty klouby v motorovém prostoru. Nedávno se mi taky stalo že mi nešlo zařadit nic nad 3 tak jsem to rozhýbával trochu natvrdo a doteď jde 5 trochu hůře možná jsem tam něčím pohnul. Vůbec nevím co zkusit, podle mě to nebude jen káblík nebo konektor když to takto hezky reaguje na zařazení. Kdyby to třeba svítilo pořád tak jo ale takto? Prozatím vymontuju světla zpátečky :D ale rád bych to opravil.
  10. Díky, maska jako mřížka?
  11. Potřebuji vyměnit kapotu, mám OC1 combi r.v 1999/2000 po faceliftu (81kw). Měl jsem nehodu a hledám levnou kapotu s panty a tak se ptám, jestli můžu vzít i ze sedanu a jestli tam bude pasovat i kapota z oktávky před faceliftem. Děkuji mooc.
  12. Tak vyřešeno, uletěla mi vzadu destička takže mi měnili obě zadní brzdy i oba brzdiče (souhlasil jsem aby mi tam šoupli čínu), celkem 13 000Kč (Praha). Při opravě mi i odvzdušnili brzdy a už je to ok. Jen tu cenu rozdýchávám ještě teď.
  13. Ano jen jedna strana, 2 fotky jsou ze zaseknuté pravé strany a ta jedna fotka otevřená je na levé, tak je v pohodě. Myslím že v ručce nebude problém, zkoušel jsem za jízdy zatáhnout a byl to jiný zvuk a jen slabý než jaký to vydává brzděním pedálem. Mám taky asi zavzdušněné brzdy nebo něco podobné, brzdí slabě a až skoro u podlahy a když šlápnu hned podruhé tak už správně od zhora a dobře. Ale myslím si, že to na to vliv nemá na to zaseknutí.
  14. Super, tak to do toho můžu vrazit. A můžu to prozatím nějak odkousnout? Než se dostanu do servisu tak ještě potřebuju jezdit, řekněme týden do práce. Že bych do toho z vnitřní strany zpoza kola klepnul?
  15. Kolik to bude investice? Celé auto jsem koupit za 40 na takové pojížďky do práce tak do toho nebudu cpát 10 za brzdy.
×
×
  • Create New...