Přejít na obsah

Oktavia 81kw

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oktavia 81kw's Achievements

0

Popularita

  1. Ted jsem udelal konektory s zjistil jsem ze obs vetraky jsou funkcni, ale pouze na druhou rychlost na prvni rychlost nereaguji. Ze by byli oba spatne?
  2. Tak ted jsem zkousel zapnout klimu vlezt pod auto a poslouchat. Kdyz zapnu klimu cca za 7s sepnou oba ventilatory a za 3s se prestanou tocit. Takze dobry zprava ventilatory jsou funkci. Zkousel jsem rozpojit konektory k oboum ventilatorum a pripojit je naprimo na 12v jsk z autonabijecky tak z baterky ale to se nic nestalo. Jeste musim musim zkusit rozpojit ten termospinac. Co dal ? Bojim ze to jednou v kolone uvarim dekuji za posty
  3. Dobrá tedy, to vyzkouším. Zatím jsem pouze zkoušel to že jsem rukou zkusil strčit do toho vetšího, ten jde v pořádku nic ho nedrží není zarezlý či co, o vejkend na to mrknu, jsem el. slaboproud, tak to nejakam asi dam. Kde se prosím nachází ten předřadný odpor? Ještě jsem se dočetl že nekde pod baterkou je jakási krabička a má neco společného saharou, není tam třeba pojistka? Děkuji za post
  4. Ahoj, mám 1.9 tdi 81kw AHF rv. 2000 jeden z posledních před face kousků. Naj. 226k. Auto má klimu. Řeším to že auto budu v srpnu vlastnit rok, a zatím jsem neviděl ani neslyšel běžet saharu. Jde mě o to jestli je vůbec funkční. jel jsem ted o víkend asi 150km v kuse auto se nepřehřívá, teplota na 90 topí chladí teplota nekolísá drží na 90 funkční a voda se neztrácí. Jde mě to že -- Kdy by měla sepnout sahara? Když zapnu klimu, tak se cca za 7s zapne klimový větrák (a to když sepne klesnou otačky z cca 950 na cca 750 a ihned vyzkouči na 950 toto se opakuje při každém zapnutí toto větráku) běží asi 3s a pak se vypne takhle to funguje pořád bez změny. Je toto správná funkce? Klima by měla byt naplněna měnil se výparník co je před chladičovou stěnou. Poté se plnila klima, podle servisu prý neutíká. Ohledně termostatu - Horní hadice od chladiče je na omak teplejší nez spodní hadice. Je toto správná funkce termostatu? Dale jaké je řešení? Výměna termostatu + termospínače ventilátoru? + musím vyzkoušet připojit saharu přímo na baterku. Děkuji za rady
  5. Cvakání je dobrá funkčnost, na prvních AGR cváká pořád.
  6. Po vycisteni vstrikovacu v ultrazvuku vymena trysek nastaveni predvstriku a cerpadla auto nekouri absolutne vubec. Pre timto ukonem provedena vymena oleje 5w40 shell helix s filtrem mann do oleje pridan wynns super charge. Dalsi vymena bude za 10w40. Auto ma po techto ukonech celkove tiší chod. Sranda za 13000. DieselPower mohu doporucit. Auto je takova moje kasička.
  7. V uterý jdu nechat vyměnit trysky v ultrazvuku vyčistit vstřiky, seřídit předvstřik startovací dávku volnoběžnou dávku čerpadlo, tdi graf a ještě kouknu na rozvod. Pokud to bude dělat ten modrej kouř tak překroužkuju a hlavu komplet no už se teším. Snad to dá DieselPower dohromady😄
  8. Ještě prosím vás nevíte čím by mohlo být to že když s autem stojím třeba na červený zkrátka na volnoběh ukazuje pal PC spotřebu okolo 5l? A různě to skáče normalně by tam melo být cca od 0.6 do 0.9 L na 100 nebo za H když auto stojí, já tam mám někdy klídně i 7L Je to zahada
  9. To bohuzel nepoznam jedine co ze me z toho boli hlava. Rozchodil jsem diagnostiku. Chlasi chyby 17656 - pocatek vstriku sporadicky dale pak rj zablokovana pak signal klicku velmi slabe, proto to kvuli immo zablokovalo rj co jsem se docetl. Zkratka obcas musim 2x vyndat zandat klicek abych mohl odjet. Musim se dostat k serizeni predvstriku mozna dam zbrusu nove vstrikovace. Chyby jsem vymazal zitra ji projedu a nactu znova uvidime jestli to tam bude zas. Menil jsem palivak kvuli bublinkam z toho mozna vznikl ten 17656, kontroloval jsem olej nakonec jsem ho nemenil rekl bych ze nic neubylo. Jeste me napada jestli ten modrej kour nemuze delat nejak Katalizator. Protoze jsem tam nalil oleje asi 5,1l tak jestli ho to nedojebalo no
  10. Dobry den,chystam se tepovat sedacky tak ze je nastrikam chemii smichanou s vodou a pak vodnim vysavacen vysaju. Jde me o to jesli voda neposkodi nejak el. vyhrev prednich sedacek? Nebo staci jen odpojit konektor pod sedackou a je to v pohode? Dekuji za odpoved.
  11. V čerpadle se jedná teplotní snímač teploty paliva G81, je pod hlavičkou čerpadla ale je na to potřeba profesionální BOSCH vercajk
  12. Predpokladam ze mas problem se starty bud studenejma nebo teplejma Zaklad je Dobre zhavice dobry starter a dobra baterka potom pokud je vse OK nastavit startovaci davku a predvstrik. Jeste je teplotni cidlo v cerpadle pod tou hlavickou. Ale vsechno se tu uz psalo staci hledat
  13. Oktavce jsem dal co proto protahl jsem ji zahratou do cervejch na dalnici a uz nekouri zejtra vymenim olej a filtr pridam wynns suppee charge tu si chvali cela ulice ty co maji stare auta je mozne ze to udelal to modre koureni delsi stani a jiny olej driv tam byl shell helix 5w40 ja tam ted dal castrol edge 5w40 samozrejme vse spravna olejova norma auto taha paradne skoda pres tyden stoji kdyz jsem dostal sluzebni a prodat ho je me lito uz jsem do nej mnoho proinvestoval vag nemam bohuzel
  14. 27000 za go je jeste moc slusna cena jak je to dlouho co to mas po go? Mezi vymenama musis dolejvat?
  15. Kolik stala go motoru a jak je to dlouho? Mel jsem na meraku rozsah 20 ohm bylo tam 07 tak to nebylo 7 ale 0.7 ohm. Ja myslim ty gufera ze to stece z ventil deklu do valce a pak se to spalí jen me jeste nikdo neodpovedel na otazku je mozne ze to zpusobuje spatny vstrik nebo protykajici vstrik?nebo spatne nastavene davky paliva volnobezna predvstrik? Diky moc
×
×
  • Vytvořit...