Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Martin Kostrhoun

Uživatelé
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hmm, tak můj problém byl opravdu stejný jako psali výše. díky vysvětlení jsem se tím přestal zaobírat a jezdil dál .. po jednom takovém startu (kdy jsem minutu čekal, než se otáčky uklidnily) ale začla blikat oranžová kontrolka kontroly emisí .. tak jsem vypnul motor a nastartoval znovu, kontrolka byla zhaslá .. tak jsem jedzil .. vzal jsem to do servisu a řekl jim o té kontrolce .. na diagnostice jim to vyhodilo chybu zapalování na 2. válci a že to bude na výměnu cívky .. vyměnili a od té doby (je to 4 dny) se mi ty otáčky při startu nestaly zatím nikdy (což se obyčejně v teplotách nad 18 stupňů právě dělo v jednom z cca 4 startů) .. tak že by to skutečně bylo vadnými cívkami? 🙂 pokud se to znovu objeví, dám vědět 🙂 EDIT: tak problém se starty přetrvává, asi je to fakt "přirozený"
  2. Díky za odpovědi. Ještě se zeptám - jakto, že při otáčení adaptéru v zapalovači se adaptér v 4 určitých polohách při otáčení "cvakne" tak nějak pevněji? Měl by tedy adaptér být v těch "zacvaknutých" polohách? Myslel jsem, že zdířce zapalovače je to jedno, jak v ní adaptér usadím (jak pootočený) - tomu také nasvědčuje neustálý proud do usb-c k nabíjení - tam je evidentně úplně jedno, jak je adaptér otočený, protože pořád nabíjí. K čemu teda ty "zacvaknutí" ve 4 různých polohách (vždy po 90°)? Díky 🙂
  3. Ahojte, koupil jsem adaptér do zapalovače, který má usb-c výstup a usb-a výstup. Z usb-c vede kabel do mé bezdrátové nabíječky k nabíjení mobilu a usb-a používám jako šťávu pro můj bluetooth, který dál směřuje do výstupu AUX (pod loketní opěrkou). A právě s tím mám problém. Nabíjení přes usb-c výstup funguje bezproblémově a pořád, ale šťáva pro bluetooth přes usb-a ne - přijde mi, jako by záleželo, jak je adaptér v zapalovači otočen. Při koupi mi fungoval bluetooth hned. Potom začlo vypadávat a fungovalo jen v určité poloze adaptéru. Teď ani v té. Kolikrát musím otáčet adaptérem v zapalovači po celých 360° abych našel polohu, ve které se usb-a s bluetoothem "chytne" a začne přijímat signál (z mobilu s hudbou). Potom v nějaké poloze "chytne" a jede. A to klidně i v té poloze, ve které nefungoval, když sem ho do ní původně nastavil 😄 no prostě je to takový random. Bluetooth usbčkem to není - zkoušel jsem do toho usb-a dát i jiný usb než bluetooth, např. klasický nabíjecí kabel k mobilu, a ten má stejný problém, v určité poloze funguje, když zrovna ne, musím pootáčet až najdu tu, ve které funguje. Je to otravný... Asi bude chyba v tom adaptéru do zapalovače nebo v kontaktech v té samotné zdířce zapalovače. Nevíte, jak funguje ta zdířka? Jakto, že nabíjení mobilu přes usb-c výstup adaptéru funguje stále bez ohledu na polohu adaptéru ve zdířce zapalovače, kdežto bluetooth strčené do usb-a výstupu jen v určité poloze a má s tím problémy? Myslel jsem, že adaptér jako celek buď dostává šťávu z auta nebo ne. Ale evidentně ji usb-c dostává pořád a usb-a ne. Že by byl vadný ten adaptér? Je úplně nový... Nebo vás napadá i jiná vada, např. té samotné zdířky zapalovače, ve které by to mohlo tkvít? 🙂 Dííky
  4. Ahojte, nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tu. Mám čerstvě O2FL (2012) 1.4 TSI 90 KW, najeto 105 000, rozvody měněny tak v 100 000, nyní čerstvě po servisní prohlídce, měněny mj. i svíčky. Podle popisu se zdá, že mám stejný problém, jako je popsán výše. Občas se mi stane, že auto po nastartování točí cca 1200-1300 ot./min. a celý chod je daleko hlučnější, nějak tak "chrčí" to auto, když zkusím přidat plyn, tak taky. Navíc se mi zdá, že to nejde vůbec z motoru (kapotu jsem otevřel a tam se mi zvuk zdá normální), ale že to jde někde z podvozku (převodovka?), slyším to když otevřu dveře řidiče tak jakoby zespod. Opravdu se mi nezdá, že by to šlo od motoru - naopak když otevřu kapotu a stoupnu si k ní, tak to přes (ten normální) zvuk motoru ani neslyším, jakmile jdu zpět ke dveřím tak z podvozku opět. Jak dlouho to trvá a kdy otáčky zase samy spadnou jsem nezkoušel, chvíli (30 vteřin?) jsem čekal a pak se rozjel. Na první křižovatce (minuta jízdy) už při volnoběhu byly otáčky v normě a hluk žádný. Je to to stejné nebo bych se měl víc znepokojovat? Přijde mi divné, že to nejde od toho motoru, ale někde zespod... Díky 🙂
  5. Super, díky. Zítra jedu měnit olej tak je to nechám nacvaknout 🙂
  6. Ahojte, mám OIIFL, včera jsem trefil zajíce, schytala to mřížka předního nárazníku pod RZ, trochu nakřaplá, to je v poho, nějak to nechám vyměnit. Ale dneska jsem si všiml, že za tou mřížkou (před chladičem klimy) plandá jakejsi konektor. Nevíte někdo od čeho to je? Jestli to bylo i před střetem se zajícem, to nevim (auto mám týden). Díky 🙂
×
×
  • Create New...