Jump to content

Martin Kostrhoun

Uživatelé
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. běžné chování u tsi, viz příspěvěk nade mnou
  2. hmm, tak můj problém byl opravdu stejný jako psali výše. díky vysvětlení jsem se tím přestal zaobírat a jezdil dál .. po jednom takovém startu (kdy jsem minutu čekal, než se otáčky uklidnily) ale začla blikat oranžová kontrolka kontroly emisí .. tak jsem vypnul motor a nastartoval znovu, kontrolka byla zhaslá .. tak jsem jedzil .. vzal jsem to do servisu a řekl jim o té kontrolce .. na diagnostice jim to vyhodilo chybu zapalování na 2. válci a že to bude na výměnu cívky .. vyměnili a od té doby (je to 4 dny) se mi ty otáčky při startu nestaly zatím nikdy (což se obyčejně v teplotách n
  3. Díky za odpovědi. Ještě se zeptám - jakto, že při otáčení adaptéru v zapalovači se adaptér v 4 určitých polohách při otáčení "cvakne" tak nějak pevněji? Měl by tedy adaptér být v těch "zacvaknutých" polohách? Myslel jsem, že zdířce zapalovače je to jedno, jak v ní adaptér usadím (jak pootočený) - tomu také nasvědčuje neustálý proud do usb-c k nabíjení - tam je evidentně úplně jedno, jak je adaptér otočený, protože pořád nabíjí. K čemu teda ty "zacvaknutí" ve 4 různých polohách (vždy po 90°)? Díky 🙂
  4. Ahojte, koupil jsem adaptér do zapalovače, který má usb-c výstup a usb-a výstup. Z usb-c vede kabel do mé bezdrátové nabíječky k nabíjení mobilu a usb-a používám jako šťávu pro můj bluetooth, který dál směřuje do výstupu AUX (pod loketní opěrkou). A právě s tím mám problém. Nabíjení přes usb-c výstup funguje bezproblémově a pořád, ale šťáva pro bluetooth přes usb-a ne - přijde mi, jako by záleželo, jak je adaptér v zapalovači otočen. Při koupi mi fungoval bluetooth hned. Potom začlo vypadávat a fungovalo jen v určité poloze adaptéru. Teď ani v té. Kolikrát musím otáčet adaptérem v zapalov
  5. Ahojte, nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tu. Mám čerstvě O2FL (2012) 1.4 TSI 90 KW, najeto 105 000, rozvody měněny tak v 100 000, nyní čerstvě po servisní prohlídce, měněny mj. i svíčky. Podle popisu se zdá, že mám stejný problém, jako je popsán výše. Občas se mi stane, že auto po nastartování točí cca 1200-1300 ot./min. a celý chod je daleko hlučnější, nějak tak "chrčí" to auto, když zkusím přidat plyn, tak taky. Navíc se mi zdá, že to nejde vůbec z motoru (kapotu jsem otevřel a tam se mi zvuk zdá normální), ale že to jde někde z podvozku (převodovka?), slyším to když otevřu
  6. Super, díky. Zítra jedu měnit olej tak je to nechám nacvaknout 🙂
  7. Ahojte, mám OIIFL, včera jsem trefil zajíce, schytala to mřížka předního nárazníku pod RZ, trochu nakřaplá, to je v poho, nějak to nechám vyměnit. Ale dneska jsem si všiml, že za tou mřížkou (před chladičem klimy) plandá jakejsi konektor. Nevíte někdo od čeho to je? Jestli to bylo i před střetem se zajícem, to nevim (auto mám týden). Díky 🙂
×
×
  • Create New...