Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Falkon02

Uživatelé
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. No právě těch 5 stupňů se mi taky pořád nějak motalo... Moc se mi to roztlacet nechce, protože pak už bych v případě nouze auto nevyvezl zpátky (blbá poloha baráku :-D ) furt mi není jasné, proč to nechce chytnout, když ta nafta tam podle všeho jde... Dá se nějak oblbnout ŘJ tak, aby si myslela, že je třeba 0°C a tím pádem dala větší startovací dávku paliva a zhavicky zhavily? Zkoušel jsem odpojit čidlo teploty chladicí kapaliny a stejně jsem se zhaveni nedočkal (koukal jsem rovnou na svíce), takže nejjednodušší způsob asi nefunguje... Nebo že bych měl vadnou kabeláž..? Popřípadě odpoledne dovezu VAG...
  2. Aktualizace: Nafta do vstříků jde (do každého zvlášť - pozorovali jsme rovnou zdali se dostane až do válce), ale auto stále nenastartuje, takže jsem šel po žhavení - tam jsem objevil, že 3 žhavičky jsou úplně KO a ta 1 měla vysoký odpor, ale alespoň občas žhavila - test na baterce... Můj dotaz zní, opravdu ten diesel nepotřebuje v letním počasí k "prvotnímu zážehu" ani trochu nažhavit? Protože jsem zkoušel, zdali mi žhaví nové žhavičky v liště (samozřejmě jsem je i ukostřil) a ono nic a fakt už začínám být bezradný, co tomu může být... Při otočení klíčku spirálka problikne, což považuji, že je ok, ale netuším, kam se dále podívat nebo co vyzkoušet. Díky moc všem a především Košinovi...
  3. No všichni se shodují na tom, že to bude zavzdušněné, tak snad no🤔
  4. Dneska jsem konečně vyměnil těsnění vstřiků+šrouby a auto vůbec nenaskoči, jak kdyby tam nešlo palivo, do časování jsem nestoural, vstriky jsem dal tak jak byly, gumičky jsem namazal aby se nepokroutily, nenapadá někoho, čím to může být? Díky moc
  5. Včera jsem mrknul k tomu palivovému filtru a ono je opravdu po stranách nějaký černý divný maglajz, který jde setřít palcem, takže ok, půjdu po vstřikovačích. Díky Košine
  6. Zdravím, mám octu s motorem BKD ještě bez dpf... Popis závady: Při studeném motoru strašně dlouho točí než chytne, po asi 10-15s nastartování se vyvalí solidní modrobílý kouř z výfuku, kdy auto škube a jede jakoby na 3 válce, po asi 10 sekundách je klid, volnoběh se ustálí a auto jede naprosto normálně... Jakmile se začne prohřívat na provozní teplotu (zhruba od 70 stupňů) při prudkém přidání plynu cuká ve spektru otáček cca 1300-1600 poté cca od 1800-2500 od 2500 jede normálně... Při plně zahřátém motoru na volnoběh chvilku běží normálně, chvilku se jakoby "hádá" a cuká to s celým autem... Ze začátku diag psala, že je na snímači vačkové hřídele (G40) sporadická chyba a že na snímači kliky (G28) je chyba klasická - trvalá => nechápu, protože podle mě by auto bez signálu od kliky vůbec nemělo nastartovat, ale ok, neřešil jsem a koupil snímač kliky Bosch, ať mám jistotu... Po vykurvování konstruktérů se snímač vyměnil, ale auto jezdí stále těžce na..... Aby toho nebylo málo, řj pro změnu napsala pár chyb, které tam ještě cca před 3 týdny dny nebyly viz. níže... Moje otázka zní, je možné, že pokud ŘJ nemá signál od vačky, tak to napíše takovou spousty chyb a nebo to nemá moc společného a bude asi zapotřebí řešit vstřiky atd..? Čidlo samozřejmě hned kupuji nové, jen bych rád věděl, co mě popřípadě čeká dále. Díky. Výpis... ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Labely: User\03G-906-016-BKD.clb Řídící jednotka SW: 03G 906 016 HF HW: 028 101 139 1 Díl: R4 2,0L EDC G010SG 8658 Revize: 12345678 Seriové číslo: SKZ7Z0D2668495 Kódování: 0000072 Dílna #: WSC 27570 401 87836 VCID: 6ED654BD79D1663223-803A 8 závad nalezeno. 16687 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu P0303 - 000 - - Sporadická info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 36.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.21 V Množ.vstřik.pal.: 1.27 mg/str Teplota: 46.8*C bez jednotek: 0.0 16618 - regulace plniciho tlaku P0234 - 000 - meze regulace prekroceny info o závadě: Otáčky: 3171 /min Kroutící moment: 332.0 Nm Rychlost: 109.0 km/h Výkon/klapka: 100.0 % Napětí: 14.14 V Provozní stav: 00101000 Tlak: 2223.6 mbar Tlak: 2590.8 mbar 16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu P0302 - 000 - - Sporadická info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 28.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.29 V Množ.vstřik.pal.: 2.96 mg/str Teplota: 48.6*C bez jednotek: 0.0 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12) P0673 - 000 - chybna funkce info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 78.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.14 V Provozní stav: 00101000 Teplota: 15.3*C Provozní stav: 10110000 17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13) P0674 - 000 - chybna funkce info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 78.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.14 V Provozní stav: 00101000 Teplota: 15.3*C Provozní stav: 10110000 19558 - motor klapky saciho potrubi (V157) P3102 - 000 - zadny signal - Sporadická info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 122.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.46 V Provozní stav: 00101100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 160.0 Nm 19557 - motor klapky saciho potrubi (V157) P3101 - 000 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 122.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.39 V Provozní stav: 00101100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 160.0 Nm 19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal P3007 - 000 - info o závadě: Otáčky: 168 /min Kroutící moment: 82.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 10.79 V Provozní stav: 00101111 Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW bez jednotek: 32.0 Readiness: 0 2 0 0 0
  7. Zdravím chlapi, mohl by někdo poradit? Kamarád mi napíchl Octu (kod motoru BKD) a vyjeli prapodivné hlášky... Jsem zvyklý, že vyjedou vždycky hlášky ve stylu Pxxxx a toto je pro mě novinka, má nějakou Delphi, pokud to pomůže. Nebo pokud je nějaký "převodník" kódu... Díky všem za rady.
×
×
  • Create New...