Přejít na obsah

ŠimonOOO

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ŠimonOOO's Achievements

1

Popularita

  1. Rád bych otevřel toto téma, začalo mi dělat to samé, na rozvodové sadě mám najeto nějakých 26 tis km, byly dělané od 271tis, já mám 297tis. Nevím, jestli to má souvislost, ale klesají mi občas otáčky, když je auto zahřáté. Ty zvuky mi dělají jak pánovi, jen když se zahřeje auto... Mám koupit novou celou sadu ? Nevím si s tím rady, dříve mi to také dělalo, asi na jaře, ale pak to přestalo. Děkuji moc
  2. Ukazuje, nakonec to byla ta zapalovaci jednotka... Delalo mi to na plyn bordel,ale pak se to zhorsilo a jezdilo to blbe i na benzin, tak jsem hned ten den koupil novou a vse prestalo
  3. Zdravim, nezna nekdo nekoho z Ostravy a okoli, kdo by umel prendat budiky z jine oktavky (Mam rok 1999 1.6 74 kw a "nove" budiky jsou z roku 98) ? Mam od novych budiku vin, ale sam se do toho poustet radeji nebudu, nemam tuseni totiz, co delat. Hledal jsem na internetu a take na forech a sehnal jsem jen nekoho z Plzne a to mi pan rekl, ze se jeste musi nakodovat klice, bohuzel s autem kazdy den jezdim, takze to nikam posilat nemohu. Jestli by ale nekdo vedel cely navod jak na zjisteni toho pinu u budiku a jaky vag koupit, protoze jich je x, tak muzete, ale jsem uplne neznaly, jen vim, ze se tam maji nastavit nejake kanaly pro komunikaci. (Jinak panum viz nahore jsem psal a neodpovidaji, proto pisi tady, protoze to je uz doba, co tu nekdo psal)
  4. Já to vyměnil rovnou za nové a dělá to furt stejně. Zas na plyn při rozjezdech tragické, při benzínu OK. Ale při volnoběhu to zase jaksi škytá, při benzínu méně a při plynu více. Zkusím to dát na diagnostiku na plyn, ale nejde mi do hlavy, proč to tedy škytá i na ten benzín...
  5. Zítra zkusím zjistit ty teploty, posledně jsem se na to nedíval, jak byla napíchnutá. Díky moc za vše a dám vědět
  6. Jo takhle, děkuji za vysvětlení. Dočetl jsem se, že není jedno jaké tam dám. V příručce, kterou jsem si kdysi stáhl je napsané, že se termostat úplně roztáhne při 98 stupních. Mám na to brát ohled nebo se bere ohled na jinou teplotu ? Někde jsem totiž četl, že se na 1.6 74 kw dává čidlo, které má maximum 105 stupňů, tak proto teď nevím...
  7. Nejsem v autech žádný expert, takže možná budu mít blbou otázku a odpověď. Když mi teplota ukazuje na palubovce teplotu uprostřed a drží se tam ( Při zahřátém motoru), tak bude špatné ? Nebo jak bych to poznal ? A děkuji za rychlou odpověď
  8. Zdravím, nevím si už vůbec rady, tak zkusím napsat tady. Mám Octavii 1.6 74 Kw motor AKL rok 1999 s LPG a má už něco naježděné. Pravidelné výměny, prostě vše. V zimě jsem zapozoroval, že motor nedrží své otáčky kolem 700-1000 a pak jede jak traktor na tři válce. (Na volnoběh) Toto se děje při plynu a na benzín jeden prvně pěkně a potom tak jednou za čas škytne, občas to je častější, ale někdy vůbec. Mám problém s LPG, motor musím vytáčet více, aby mi auto jelo a nechcípalo. Když přeřadím třeba z dvojky na trojku a mám otáčky kolem 3800, tak začne motor cukat a když přidám plyn, tak chvilku nejede a pak vystřelí. Ale když jedu na ty vyšší otáčky, tak to jede nádherně. Problém je ten, že když jsem někde v zácpě, tak nemůžu jezdit na plyn, protože to je něco nehorázného... Diagnostika mi v autě nic nehlásí, na palubovce nic nesvítí. Někde jsem se dočetl, že se LPG zapaluje hůř, tak mě napadla zapalovací cívka ? Víc budete asi vědět Vy... Měněna lambda, svíčky, zapalovací kabely, čištěná klapka,..., už moc nevím, myslím si, že za chvíli vyměním celý motor 😂 Nemá s tímhle někdo zkušenosti ?
×
×
  • Vytvořit...