Přejít na obsah

KUTIL PIM

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia III

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

KUTIL PIM's Achievements

1

Popularita

  1. Mně to dělalo taky. Muselo být něco s olejovým ventilem přestavovače vaček. Pokud ti to dělá hlavně, po nějaké delší cestě, nebo když je hodně ohřátý olej a až cca 20h po odstavení auta, tak bych to viděl na ten ventil. Mně pomohl dvoufázový výplach od BG 109 a BG 120 a následně olej Castrol DPF 5W40.
  2. Primárně za velkou spotřebu oleje, můžou jednodílný stírací snížený kroužky, s vrtanými otvory laserem. Ty malé otvory se zanesou karbonem, za který můžou hlavně úžasné 30000km výměny oleje. Začne to žrát olej, hodně se motor zakarbonovává a začíná se víc vydírat. Takže pokud to nezachrání proplach, tak asi víš a možná máš tohle na mysli, že se upraví drážky v pístech na kroužky o tlouštce 3mm a použijí se kroužky ze staršího typu motoru. My jsme to propláchli BG109 následně BG120 a po 2000km znovu. Před tím mi to žralo 1l oleje na 2000km teď se to zlepšilo na 1l na 7000km. Najezdím cca 7000 ročně, takže doufám, že to pár let vydrží a potom se uvidí. Jinak proplach BG 109 budu už dělat každý rok.
  3. Mám Scouta 2017 konec roku, jezdilo to před tím jen do autorizáku, takže rok výroby auta a IC na to podle mě nemá vliv. Přepaluje se jízdou na dálnici, kdy je IC nejvíc zatěžovanej. Myslel jsem, že se to změnou kapaliny vyřešilo, jak psali header009 a marfan. Ještě to před zimou jednou propláchneme destilkou a dáme tam to G12 evo, víc pro to už asi udělat nemůžu...
  4. Co tam teď leješ za kapalinu? My jsme to propláchli, takže radiátor zase funguje, ale G13 jsme tam dali znovu.
  5. Já to už koupil takhle zku... tak jsem právě udělal to video, aby si ostatní dali pozor... Už jsem to vyřešil, dvojitým dvoufázovým proplachem a výměnou filtru DPF. Povedlo se mi sehnat novej za 10000kč, tak to byla lepší varianta, než li nechat čistit. OK kouknu na to, zkusim si udělat to vlákno o mém autu.
  6. O tom bych chtěl taky natočit video, dneska jsem se vrátil z úpravy softwaru DSG. Konečně to řadí jako normální auto 🙂
  7. Tak ty jsi to evidentně ještě řešit nemusel. Já mám s tim Scoutem tolik problémů, že budu vydávat videa ještě rok. Vysoká spotřeba oleje, tím pádem plný DPF, problémy s DSG atd atd. na videu neni nic, co by ostatním nepomohlo, tak netuším co máš za problém.
  8. Tady je odkaz na mé video, ohledně topení OCTAVIA III NETOPÍ POLOVINA PŘÍSTROJOVÉ DESKY, KALIBRACE KLAPEK CLIMATRONICU - YouTube
  9. Ahoj, třeba to někomu pomůže, natočil jsem krátké video, proč se mi ztrácela kapalina a tlakovala mi expanzní nádobka a jak jsme to vyřešili. UNIKÁ VÁM Z EXPANZNÍ NÁDOBKY KAPALINA PŘEPADEM? - YouTube
×
×
  • Vytvořit...