Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF 135 kW

Sign in to follow this  

Tuto sekci sponzoruje www.HotHatchShop.cz

20 topics in this forum

  1. spotreba oleje

    • 22 replies
    • 5 001 views
    • 1 reply
    • 221 views
  2. DPF

    • 0 replies
    • 292 views
  3. chipTuning :-)

    • 1 reply
    • 2 942 views
    • 0 replies
    • 530 views
    • 0 replies
    • 1 070 views
    • 0 replies
    • 731 views
    • 7 replies
    • 3 365 views
  4. rozvody RS

    • 2 replies
    • 2 193 views
  5. chladící kapalina

    • 19 replies
    • 4 854 views
    • 0 replies
    • 933 views
    • 6 replies
    • 3 455 views
    • 7 replies
    • 4 569 views
  6. olej pro 2.0 TDi 135kW

    • 6 replies
    • 4 005 views
  7. Výměna oleje

    • 5 replies
    • 2 534 views
  8. plynový pedál

    • 3 replies
    • 1 928 views
  9. startovanie / kessy

    • 9 replies
    • 3 346 views
  10. Výkon na brzdě

    • 13 replies
    • 4 729 views
  11. Spotřeba

    • 19 replies
    • 4 974 views
    • 1 reply
    • 1 719 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Pozor!!! Automotorevue- životnost motoru- TEORIE !!!! Nepodloženo praxí. Nastartuji a cca 15s stejně stojím,v mrazech i déle ( slyším zvuk motoru ),nejsem magor na motor,abych natočil a hned vystřelil. Ani vodu nevypumpuješ ihned 0,75m vysoko. Moje motory drží 650tis km.
    • Je to znát na celkových jízdních vlastnostech. Zkrátka,je to těžší,větší setvák,těžko do otáček. Je to o ničem. Napíšem,co si myslíme a víme a stejně si to každý musí zhodnotit sám. 288 brzdí,vzadu 280jsou ještě lepší. To vše se vejde do 15",které nejsou těžké.
    • Myslíte že ten váhový rozdiel bude veľmi cítiť?  Chystám sa prerábať 256 na 288mm na 1.9 SDI. 
×
×
  • Create New...