Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF 135 kW

Sign in to follow this  

Vše o motorech 2.0 TDI CR DPF 135 kW v Octavia 3

20 topics in this forum

    • 2 replies
    • 1 822 views
  1. chipTuning :-)

    • 12 replies
    • 3 845 views
    • 8 replies
    • 5 632 views
  2. DPF

    • 6 replies
    • 877 views
  3. spotreba oleje

    • 22 replies
    • 6 283 views
    • 1 reply
    • 350 views
    • 0 replies
    • 736 views
    • 0 replies
    • 894 views
    • 7 replies
    • 3 643 views
  4. rozvody RS

    • 2 replies
    • 2 822 views
  5. chladící kapalina

    • 19 replies
    • 5 246 views
    • 0 replies
    • 1 224 views
    • 6 replies
    • 3 768 views
  6. olej pro 2.0 TDi 135kW

    • 6 replies
    • 4 580 views
  7. Výměna oleje

    • 5 replies
    • 2 903 views
  8. plynový pedál

    • 3 replies
    • 2 037 views
  9. startovanie / kessy

    • 9 replies
    • 3 517 views
  10. Výkon na brzdě

    • 13 replies
    • 5 024 views
  11. Spotřeba

    • 19 replies
    • 5 341 views
    • 1 reply
    • 1 894 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...