Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF 135 kW

Sign in to follow this  

Vše o motorech 2.0 TDI CR DPF 135 kW v Octavia 3

20 topics in this forum

  1. chipTuning :-)

    • 12 replies
    • 3 668 views
    • 8 replies
    • 5 455 views
    • 1 reply
    • 1 440 views
  2. DPF

    • 6 replies
    • 821 views
  3. spotreba oleje

    • 22 replies
    • 5 992 views
    • 1 reply
    • 318 views
    • 0 replies
    • 698 views
    • 0 replies
    • 857 views
    • 7 replies
    • 3 590 views
  4. rozvody RS

    • 2 replies
    • 2 667 views
  5. chladící kapalina

    • 19 replies
    • 5 152 views
    • 0 replies
    • 1 173 views
    • 6 replies
    • 3 695 views
  6. olej pro 2.0 TDi 135kW

    • 6 replies
    • 4 449 views
  7. Výměna oleje

    • 5 replies
    • 2 793 views
  8. plynový pedál

    • 3 replies
    • 2 016 views
  9. startovanie / kessy

    • 9 replies
    • 3 493 views
  10. Výkon na brzdě

    • 13 replies
    • 4 954 views
  11. Spotřeba

    • 19 replies
    • 5 261 views
    • 1 reply
    • 1 853 views
Sign in to follow this  
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 19 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...