Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF 135 kW

Sign in to follow this  

Vše o motorech 2.0 TDI CR DPF 135 kW v Octavia 3

22 topics in this forum

  1. spotreba oleje

    • 26 replies
    • 7 971 views
    • 5 replies
    • 1 025 views
    • 3 replies
    • 490 views
    • 2 replies
    • 2 207 views
  2. chipTuning :-)

    • 12 replies
    • 4 231 views
    • 8 replies
    • 6 078 views
  3. DPF

    • 6 replies
    • 1 090 views
    • 1 reply
    • 454 views
    • 0 replies
    • 883 views
    • 0 replies
    • 1 033 views
    • 7 replies
    • 3 867 views
  4. rozvody RS

    • 2 replies
    • 3 219 views
  5. chladící kapalina

    • 19 replies
    • 5 459 views
    • 0 replies
    • 1 362 views
    • 6 replies
    • 3 988 views
  6. olej pro 2.0 TDi 135kW

    • 6 replies
    • 5 001 views
  7. Výměna oleje

    • 5 replies
    • 3 178 views
  8. plynový pedál

    • 3 replies
    • 2 110 views
  9. startovanie / kessy

    • 9 replies
    • 3 638 views
  10. Výkon na brzdě

    • 13 replies
    • 5 227 views
  11. Spotřeba

    • 19 replies
    • 5 856 views
    • 1 reply
    • 2 019 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím.
    • Hlavně s pojišťovnou když by se něco stalo. A určitě ten vyšší profil nemají octavia 1. Vyšší profil vy taky mohl pak dělat problémy při zatčení, nevejit se k tlumici atd... 
×
×
  • Create New...