Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF 135 kW

Sign in to follow this  

Vše o motorech 2.0 TDI CR DPF 135 kW v Octavia 3

20 topics in this forum

    • 1 reply
    • 1 321 views
  1. DPF

    • 6 replies
    • 738 views
  2. spotreba oleje

    • 22 replies
    • 5 707 views
    • 1 reply
    • 295 views
  3. chipTuning :-)

    • 1 reply
    • 3 183 views
    • 0 replies
    • 653 views
    • 0 replies
    • 820 views
    • 7 replies
    • 3 527 views
  4. rozvody RS

    • 2 replies
    • 2 542 views
  5. chladící kapalina

    • 19 replies
    • 5 079 views
    • 0 replies
    • 1 084 views
    • 6 replies
    • 3 630 views
    • 7 replies
    • 4 906 views
  6. olej pro 2.0 TDi 135kW

    • 6 replies
    • 4 305 views
  7. Výměna oleje

    • 5 replies
    • 2 725 views
  8. plynový pedál

    • 3 replies
    • 1 996 views
  9. startovanie / kessy

    • 9 replies
    • 3 441 views
  10. Výkon na brzdě

    • 13 replies
    • 4 885 views
  11. Spotřeba

    • 19 replies
    • 5 195 views
    • 1 reply
    • 1 822 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...