Jump to content

Pawouk01

OctaviaClub
  • Posts

    1,181
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Octavia III

Recent Profile Visitors

4,052 profile views

Pawouk01's Achievements

27

Reputation

  1. Nic takového pro škodovky neexistuje.
  2. Neexistuje na něj žádný předepsaný výměnný interval.
  3. Auto čerstvě po třetí STK - kromě jedné závady typu A (ťuklé přední sklo) bez dalších problémů. Na tacháči 129 500 km. To to letí...
  4. Nekontroloval jsi náhodou od výměny oleje jeho hladinu? Nafta v oleji obecně přibývá při častých regeneracích DPF, když se jezdí časté krátké trasy. Jinak těžko říct.
  5. Máš čerstvě po výměně oleje? Nebo jsi olej doplňoval?
  6. A co máš za problém - jenom tu hlášku, nebo je tam opravdu víc oleje? Podrobnosti nenapíšeš, tak co chceš za odpovědi?
  7. Tohle jsi zkusila? Synchronizace dálkového ovládání Pokud byla tlačítka na klíči vícekrát stisknutá mimo dosah dálkového ovládání nebo vyměněná baterie v klíči a vozidlo není možné otevřít dálkovým ovládáním (pokud nebude možné po výměně baterie vozidlo odemknout/zamknout), je nutné klíč synchronizovatje třeba klíč synchronizovat. › Stiskněte libovolné tlačítko na klíči s dálkovým ovládáním. › Do jedné minuty od stisknutí tlačítka odemkněte dveře klíčem přes vložku zámku.
  8. Tohle se ale týkalo motoru 1.2 TSI EA111 (první generace TSI). Jak je to u tvého motoru nevím. Nicméně u těch 1.2 TSI to vesele dál klepe stovky tisíc km a nic se neděje. Vložením podložky se totiž spíš řešil problém s padáním do nouzového stavu - sám jsem to několikrát zažil a ty podložky byly minimálně dvě o různé tloušťce. Pokud tedy píšeš, že na to je řešení, proč ho tedy nepoužiješ? Nespekuluj, stojí to pár korun a tvůj motor není raketoplán.
  9. Pawouk01

    Srazíky

    Oprava (jsem se přepsal) - těch minimálně 249 bylo v roce 2016. Tady se píše, že konenčný stav byl 276.
  10. Pawouk01

    Srazíky

    Je pro doplnění informací o počtech aut - v Žamberku v roce 2015 jsem měl pořadové číslo číslo 225, a v roce 2016 dokonce 249. A to si myslím, že určitě ještě nějaká auta po mně přijela.
  11. Motor 103 kW je pouze EU5, 110 kW má emisní normu EU6. Alespoň tak se to píše v dílenské příručce. Jestli jsou rozdíly v mechanických dílech netuším.
  12. Při volnoběhu není hlučné? Jak to myslíš? Za jízdy, když vyřadíš rychlost?
×
×
  • Create New...