Přejít na obsah

Pavel001

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Pavel001's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, díky za odpověď, mám 5q , v servisu auto kelly mi řekli , že cena výměny spojkové sady včetně materiáli bude okolo 10k. Ale pořád mi vrtá hlavou ten setrvačník. Nabídka autorizáku: Servis výměna oleje včetně materiálu a práce vychází řádově na 6500,- Výměna spojky , jen materiál je cca 25000,- a cca 6000,- práce, seřízení geometrie 2000,- Přední brzdy materiál 9000,- , práce cca 2500,- včetně vyčištění promazání třmenů. Opravu náprav – zde bych nechal nacenění po ohledání vozu, dílů na výměnu tam může být mnoho a taky třeba ne. Kontrola podvozku 2000,- bez geometrie , geometrie po opravě 2000,- + to co najdeme a na čem se dohodneme. Rozvodový řemen u našeho modelu je předepsaný ve 210 000 km. Jestli nevykazuje hluky není je třeba měnit. Jinak materiál včetně vodního čerpadla vychází na 17000,- a cca 5500,- Servis výměna oleje včetně materiálu a práce vychází řádově na 65000,- Výměna spojky , jen materiál je cca 25000,- a cca 6000,- práce bez seřízení geometrie, ale ta se bude stejně dělat při opravě náprav, cenově jí zahrnu k bodu 4 Přední brzdy materiál 9000,- , práce cca 2500,- včetně vyčištění promazání třmenů. Opravu náprav – zde bych nechal nacenění po ohledání vozu, dílů na výměnu tam může být mnoho a taky třeba ne. Kontrola podvozku 2000,- bez geometrie , geometrie po opravě 2000,- + to co najdeme a na čem se dohodneme. Rozvodový řemen u našeho modelu je předepsaný ve 210 000 km. Jestli nevykazuje hluky není je třeba měnit. Jinak materiál včetně vodního čerpadla vychází na 17000,- a cca 5500,-
  2. Pavel001

    Setrvačník

    1.6 TDI 85 kW opravdu tam je tato motorizace ? A nebo ne, co myslíš. Jinak díky za vyčerpávající odpověď získáváš jednoho bludišťáka.
  3. Zdravím , když mám zahřátý motor po dliuhé cestě ,a chci se na semaforu rozjet , tak proklouzne spojka . Ale jen na té 1 při rozjezdu. Takže jsem se informoval ve značkovém servisu a tam mi sdělili cenu 25000.- materiál a 6000.- práce. Bylo mi řečeno , že se mění i jednohmotnostní setrvačník , proto je ta cena tak vysoká. Říkali , že v 170 000 km ještě neviděli , že by byl v pořádku. Jaké s tím máte zkušenosti . Jedná se o motor 1.6 TDI 85 kW
  4. Zdravím , když mám zahřátý motor po dliuhé cestě ,a chci se na semaforu rozjet , tak proklouzne spojka . Ale jen na té 1 při rozjezdu. Takže jsem se informoval ve značkovém servisu a tam mi sdělili cenu 25000.- materiál a 6000.- práce. Bylo mi řečeno , že se mění i jednohmotnostní setrvačník , proto je ta cena tak vysoká. Říkali , že v 170 000 km ještě neviděli , že by byl v pořádku. Jaké s tím máte zkušenosti .
  5. Tady o tom hezky píšou. https://www.autodily-na-skodu.cz/Jak-na-zkroucene-brzdove-kotouce-nejen-u-Skoda-Octavia-b759.htm
  6. Tak to nepoznám , protože po městě to patrné není a ve vyšší rychlosti při brždění se rozvibruje celé auto. Díky za rady dám to do servisu. Hezký večer.
  7. Takže ty kotouče jsou na výměnu ? Ty vibrace při brždění jsou od prohnutých kotoučů ? Předpokládám , že když ty zadní jsou měněné před 7500 km tak prohlé by být neměli.
  8. Měl jsem za to , že brzdové destičky brzdí celou plochou uz od začátku , tady jsou v horní části ošoupané podstatně víc než v části spodní . Zadní kotouče jsou měněné spočně s deskami . Přední jsou původní. Měněno v servisu auto Škvor Rudná u Prahy. Zadní destičky jsou sjeté rovnoměrně .
  9. Ahoj, před necelými 4 měsíci a 7500 km jsem nechával měnit všechny brzdové destičky . Při jízde po městě to není znát , ale když brzdím v rychlosti vyšší jak 70 km/h tak se auto rozvibruje . Je mi divné že přední destičky vypadají jak vypadají po takovém nájezdu a jsou nerovnoměrně sjeté . Ty původní před výměnou byli sjeté rovnoměrně. Po výměně a 7500 km vypadají viz foto . Čím to může být , popřípadě kde se stala chyba děkuji. Na obrázcích je leva a prava strana fotka prave strany je otočená.
×
×
  • Vytvořit...