Jump to content

Adam4897

Uživatelé
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To mi přijde normální, hodně oktávek to tak má mají už nějaký věk. Většinou stačí vteřinu dvě držet spojku a pak to jde bez zubů
  2. Díky tomu jak tento motor funguje, a hlavně turbo není možné nic takového instalovat
  3. Zdravím chtěl bych se zeptat jak to je s chipem a převodovkou. Původních 235 81kw na 100kw 295nm. Snese to nebo půjde do kytek? Vím že hodně z vás tu má mašiny určitě načipované, tak by mě zajímalo zda převodovka drží, a jakou máte zkušenost vy 😁
  4. Vyřešeno, konečně jsem se k tomu dostal, koupil jsem termostat Wahler vyměnil ho a zahřáto na 90 za 5km cesty. Termostat byl ještě originál. Za 20 let měl už docela právo bych řekl 😄
  5. Zdravím, jen bych se chtěl zeptat, jak dlouho vám trvá než se vám ohřeje motor? Kamarád mi říká že se mi auto zahřívá strašne dlouho. Včera jsem to pozoroval a po ujetí 16km jsem měl teplotu kolem 70-80C Teplota byla kolem nuly, možná pár stupňů nad, pršelo a snežilo. Teplota mi roste když auto stojí na volnoběh po ujetí těch 16km na konci trasy se zahřeje na 90C za pár minut i když topím. On to prý nastartuje chvíli stojí, ujede 2km po meště a už je na třeba na 65C na volnoběhu než k němu stačím dojít. Auto topí, žádný jiný závady nepozoruji. Climatronic nemám on jo já 81kW, a on 66
  6. Nakonec to byl palivový filtr😀
  7. Chtělo by to aspoň zakroužkovat co myslíte
  8. Zdravím, auto začalo škubat při přidání plynu kolem 2-3 tisíc otáček. Tankoval jsem prvně na daný benzíně, a začlo to škubat chvíli po natakování. Maličko se mi hýbe volnoběh 900-1000 (spíš tak 890 - 950 když budu přesnější) otáček, každopádně to může být zimou? Už tady mrzne.. Motor to je 1.9 TDI 81kw. Když přidávám pomalu tak neškube ale jakmile dám plnej tak si zaškube třeba kolem těch 3000. Ještě bych dodal že váha funguje spravně, a vzduchovy filtr byl měněn cca před 2 měsíci. Zbyva akorat palivovy filtr ktery jsem neměnil od doby co auto mam. Najeto mam skoro 230 tisic, a vlastnim auto r
  9. Tak to má být, teda aspoň u našich 3 oktávek to tak je. A nikdy nebyl s baterii problém.
  10. Koukl jsem na to, kabely jako nový. Žádný známky koroze, všechno je jak nový, ani žádnej vytrženej kabel jsem nenašel, nemůže to být tím relátkem nebo co to je? Ta krabička která cvaká.
  11. Zdravím mám takový problém, ne až tak problém jako mě to spíš irituje. Jdu rovnou k věci, mám Octavii 1 1.9TDI a má nějaký problém s výsražnýma světlama. Jedno prostě nebliká, přední, i v blatníku, i pravé zadní, ale to pitomé levé prostě nebliká. Ale teprve teď jdeme na to zábavný. Strčím klíč do zapalování a najednou blikají všechny, jako by ten blinkr potřeboval odemknout nebo co :D Při jízdě blikají všechny, není problém, problém prostě nastává jen když chci auto nechat někde u krajnice a zapnout výstražné, vytáhnu klíč a ten jeden mi přestane blikat. Jak je to možný? To je to napojený na
×
×
  • Create New...