Jump to content

Adam4897

Uživatelé
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Adam4897's Achievements

1

Reputation

  1. Zkusil bych upustit trocha oleje z převodovky, jesi je žlutý jak chcanky je to dobrý jesi je tmavě hnědý je to špatný. Udělá to dost, fofrklacek omládne když se vymění olej 🙂 nemusíš ho tam mít třeba dost proto se ti tak špatně řadí
  2. Může to být dávka paliva, motor dává jinou dávku paliva na studena a za tepla. Tohle je poměrně častý problém že nechytá za tepla, většinou to kluci řeší že tu dávku prostě zvednou přes diagnostiku
  3. Težko říct, zkusil bych váhu vzduchu.
  4. Tohle se mi dělo taky, nakonec to nebyl motorový prostor ale byla to ta prostřední mřížka která je na ofuk skla. Byl to bizár já furt štrachal v motoru jesi něco není volný ale prostě se jen uvolnila mřížka a z nějakýho důvodu to vibrovalo jen při určitých otáčkách. než začneš stresovat pořadně vošmatej všechny plasty a kabely. můžeš mít volný kryt motoru nebo tak
  5. Jesi máš KO motor katalizátor nepomůže, já emisema prošel i bez katalizátoru mám jen rouru od turba, auto nezakouří ani když nemá katalizátor, je fakt že auto nešetřím a do auta se lejou od jakživa aditiva od VIF
  6. Dělají to zatuhlé lopatky turba, když dřou a uplně se nezavřou tak to udě "pouu" zvuk je to pro někoho sice hezký ale značí to že turbo je před smrtí pokud je turbo v základu. Někdo si dává větší turbo a dává "čip" kterým zvyšuje tlak takže to tenhle zvuk dělá taky, a někdy až moc brutálně nahlas. Zdravé turbo by tenhle zvuk dělat nemělo, co se týče holé roury a poškození turba je to nesmysl, jediný co ho může poškodit je když je výfuk zbastlený a špatně drží. Jinak průchozí výfuk by turbu měl teoreticky spíš prospět než ho poškodit.
  7. https://streamable.com/okmewb Zde je nahrávka motoru poté co auto stálo venku v dešti přes noc. Auto jsem nastartoval a ujel cca 500 metrů 😅 žádné teploty není auto ukazovalo 11c
  8. To nevadí, jak říkám můžete kdekoliv 😅 klidně venku, já si pak poslechnu svůj někde venku kde není taková rezonance zvuku 😁
  9. Budete hodný, já natáčel video uvnitř garáže takže zvuk velmi rezonoval. Ale zkusím poslechnout a porovnat v podobném prostředí jako vy
  10. Děkuji za odpověď, za studena cvaká určitě víc ale většinou do minuty motor změní zvuk a cvakání přestane být slyšet. Všichni známí mají verzi s 66 kW a mají trošku odlišný zvuk. Tak jsem právě paranoidní jesi to je kvůli tomu že můj motor je "jiný" a verze s 81 kW má maličko jiný zvuk nebo v mém motoru není něco v pořádku. Ale co co jsem se poptával mechaniků potvrdili mi že motory s 66 kW mají odlišné kódové označení a mají maličko odlišný zvuk. Auto si hýčkám, olej dostává každých 10 tis kvalitní podle normy. Motor nevytáčím za studena. Filtry měním. Občas ho za tepla protáhnu kvůli turbodmychadlu, auto nepodtáčím. Mrzelo by mě kdyby bylo něco v nepořádku😅 Co nejdříve přidám nahrávku se studeným startem
  11. Zdravím jsem paranoidní.. a nedokážu posoudit jesi už mi cvakaj hydroštely nebo se mi to prostě jen zdá. Zde mám nahrávku. Někdo z vás má určitě odborné ucho a pozná správný zvuk. Auto má 245 tisíc najeto motor 81 kW Video: https://streamable.com/1y61k5
  12. Kdy si měnil palivový filtr? Dělo se mi to stejný po výměně filtru to přestalo
  13. Nebude pasovat, a jesi to nastartuje tak je párkát a ještě to strhne zuby
  14. To bude čidlem teploty, mě se auto nezahřívalo a sahara běžěla i na 60C a to jsem ujel třeba 30km a furt jsem měl 60C Vyměnil jsem čidlo a termostat a auto se začlo zahřívat a sahara už běží když je fakt vedro chvilinku po chcípnutí.
  15. To bude led páskem, při chcíplém motoru ti neběží alternátor. to může taky něco dělat. Řekl bych že to bude vadný kus nebo prostě čína. Taky jsem jich pár měl a každý funguje jinak, auto od auta
×
×
  • Create New...