Přejít na obsah

crucinal1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

crucinal1's Achievements

0

Popularita

  1. díky za postreh. ak by sa ešte niekto našiel, rád by som vedel akú máte spotrebu. ešte doplním že auto je 2009, najazdené 250 tisíc, combi po FL.
  2. Ahoj, pôvodne som mal O2 1.6 TDi CAYC, ktorú som ale vymenil za 1.9 TDi BXE. Čo ma prekvapilo, je vyššia spotreba na 1.9. Logicky som myslel, keďže je to väčší obsah, že spotreba bude nižšia. Napr. Jazda cca 15km z dediny do mesta, pri 1.6 som vedel spraviť aj za 3.5l, s 1.9-nou sa pri veľkom snažení dostanem na 4.8-4.9l. Diaľnica 180km, rýchlosť rovnaká (130 na tacho, tempomat), 1.6 TDi = 5.3l, 1.9 TDi = 6.3-6.5l. Čo som si všimol, tak 1.9 má vyššiu spotrebu na voľnobehu - studený motor 0.5-0.6l/h, zohriaty motor 0.7l/h. Pokiaľ viem, táto hodnota by mala byť nižšia, môžu byť zle nastavené rozvody (menené pred 60k, 5 rokmi)? Na 1.9 doteraz jazdil otec prevažne kratšie trasy, trochu sa bojím aj zaneseného EGR - môže mať toto vplyv na vyššiu spotrebu paliva? Dík
  3. díky, kuknem to. ten reproduktor je nejaký všeobecný neduh oktávií? keď ma pesnička len o niečo vyššie basy, tak už to búcha - plechový zvuk a to nie som žiadny audiofill ale proste znie to akokeby 3 z 5 nitov odpadlo a celé to tam nejako rezonovalo...
  4. Zdravím, tlmil si niekto v poslednej dobe predné dvere? Ide mi to zníženie hluku na diaľnici + ľavý predný reproduktor divne "drnčí", tak asi by som to spojil aj s výmenou repro. Aké materiály sa momentálne najviac oplatia? Nechcem do toho dávať extra veľa peňazí, keďže sa jedná o 15 ročné auto. Díky
  5. ja som potreboval len inštalačný súbor pre známeho, o verziu mi až tak nešlo. už som to ale vyriešil...
  6. Vie prosím niekto nahrať najnovšiu odomknutú verziu pre Android? Linky z ulozto už nefungujú. VĎaka
  7. Tak to je zaujímavé, teraz neviem či je to zle alebo dobre, že to regeneruje "až" pri 100% 🙂. 90% času som na diaľnici, času pre regeneráciu je dostatok aj pri nižších %. Ešte laická otázka, ako preverujú EGR?
  8. Po dalsich 4229km hodnota Oil Ash Residue stupla z 38.19g na momentalnych 38.77g. Regenerujem pravidelne na dialnici, takmer vzdy po 550-560km (hodnota soor mass calc je vzdy okolo 24g). Je toto normalny vyvoj alebo sa to zaplna az moc rychlo? Pytam sa preto, lebo auto obcas zle startuje, trha/skace pri rozjazde na nizsom prevodovom stupni..ci nahodou nie je potreba menit EGR ventil, ktory by mohol sposobovat aj rychlejsie zaplnanie DPF. Vdaka
  9. Ahoj pani, v prvom rade diky za super robotu - zverejnovanie novych verzii aplikacie a takisto diky, ze sa snazite pomoct ludom. Co sa tyka aut, som uplny amater, pred nedavnom som kupil od "znameho" dovezenu Skoda Octavia II 1.6TDi (CAYC, 2011) z EU. Len tak som sa zacal zaujimat v akom stave mam DPF, po roznom hladani ako zistit ci sa regeneruje spravne atd, som natrafil na toto forum. Dnes sa mi podarilo vycitat udaje cez VAG DPF (posledna jazda bola vcera cca 180km dialnica, no poslednych 20-30km boli kolony tak som siel velmi pomaly). Prevazne jazdim dialnice 180km, niekedy par dni po sebe iba dedina - mesto (2x10km). Prosim, viete mi dat niekto kratku konzultaciu k vysledkom? Je to v poriadku? Je Oil Ash Residue hlavny ukazovatel stavu zdravia DPF filtra? Je natom ten moj zle? Auto ma najazdene 155K. Dakujem vopred za ochotu ✋
×
×
  • Vytvořit...