Přejít na obsah

woller

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

woller's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, ja jsem svuj problem vyresil. Jen byl spatny predradny odpor.
  2. Ahoj kluci, mám ten stejný problém jen mi A/C sepne na 1,2,3 stupen, ale ventilátor nejede a na 4 stupen nejede A/C, ale ventilátor funguje? Mám MAN klimu, Je to nejaký relé nebo řídící jednotka klimy? Prosím o radu. Tomáš
  3. woller

    Green Devil

    Ahoj moc chválím, ale zajímalo by mě, odkud máš ty potahy na sedadla jsou vážně dobrý.
  4. Baterka by ti dělal problémy při startu a né při běhu motoru...možná se pletu, ale nevidím žádný vliv baterky na chod motoru. Sundej řemen nastartuj a když se nic nebude chvět, tak dej jinej napínák.
  5. Je to hodně zajimavé, protože drážkový řemen od alternátoru a vše ostatní, aby ti až tak škubly s motorem se mi nechce věřit. Podle mě pokud ti i v té kladce lupe jak jsi psal a tak moc vibruje, tak bude na ní něco v nepořádku. Zkusil bych nastartovat se sundaným řemenem co to bude dělat. A pokud ti to dělá od té doby co jsi dělal rozvody, tak bych se mrknul jestli jsou správně nastaveny rozvody i čerpadlo. A zkušenost s neoriginálníma dílama né jen u aut mám takovou, že od jisté doby na mé oktávce není ani šroubeček neoriginální. Pak dej vědět jak jsi dopadl.... Já jsem ten napínák pořádně promazal a zatím jsem nic neslyšel, ale uvidím nebo uslyším až bude chladný, vlhký ráno.
  6. Předpokládám, že jsi měnil i řemen! Jinak podle mého názoru máš špatný tlumič, protože tlumič nebo celkový napínací element funguje hlavně při startu a potom je v klidu a nenápadně dopíná při semnutí klimatizace nebo při velké zátěži alternátoru. Pokud se razantně hýbe i při volnoběhu tak je tlumič špatný, ale zkus demontovat tlumič a v rukách jestli funguje. Je to můj názor, možná pravdu nemám.
  7. Díky, už jsem to taky našel jedině od milotecu. Za 950,- jsem sehnal všechny čtyři v carbonu. Barva mi byla jedno protože to chci dát do klavírové černé i se středovým panelem. Pak sem hodím foto až to budu mít hotový. Jinak lišty pasují přesně jak mají pasovat a vypadají suprově.
  8. Dvakrát po dvou dnech jsem to pořádně promazal bez demontáže a zatím i v 6:00 ráno když je vlhko a rosa tak nic už nepíská, ale uvidíme až bude chladněji aspon pod 10°C. Když se to znovu ozve tak to demontuju a jak se píše nahoře promažu to v ruce. Ale spíš doufám, že to pomohlo.
  9. Chci se zeptat dá se někde sehnat tato lišta dveří interiéru? viz obr. Děkuji
  10. Jestli to je mezi ty dva hliníkové díly, tak bych to mohl namazat i na autě, mám bílou vazelínu ve spreji s hadičkou a jěště dva různé spreje, tak vyzkouším.
  11. Dobře, demontuji jak budu mít chvilku a pak napíšu jestli pomohlo.
  12. Tak například kod bude 9999....jak zapneš rádio jsou tam 0000, První nula znamená tlačítko 1, druhá nula znamená tlačítko 2 atd..Budeš postupně mačkat na ty tlačitka až si navolíš svůj kod tedy můj příklad budu mačka všechny tlačítka postupně až se objeví číslo 9 a potvrdíš to přidržením tlačítka >> a hraješ, kdyby byla chyba tak mě opravte.
  13. Tak to ti moc děkuji, přesně jak jsi popsal aji ty to dělá. Tu minutu to vrže pak je klid. Já s tím bojuju už od lonského podzimu a myslel jsem, že to je řemenem, tak jsem ho tam nechal přes zimu a na jaře vyměnil za nový a ona to je nejspíš ta kladka. Jen se zeptát musím ji demontovat z auta nebo to jde promazat i bez demontáže třeba jen při sundání řemene. Jestli by třeba nebyla nějaká fotka kde to máznout. Jěště jednou ti vážně děkuji, nemám totiž rád když něco vrže nebo se děje něco podobnýho i když to nějak funguje.
  14. Ahoj, nechci zakládat nové téma, tak doufám, že se vlezu sem. Můj dotaz: Z rána při nezahřátém motoru mi pískal drážkový řemen alternátoru tak jsem ho v zimě nastříkal sprejem na řemeny, nepomohlo, pak zkusil mýdlem, taky nepomohlo jen se to na chvilku zmírnilo, ale hned se zvuk vrátil zpět, a tak jsem se před měsícem naštval a vyměnil ho za nový originál, ale když je ráno chladno tak pískání se ozývá znovu a čím větší chladno tím hlasitější a dýl to píská než se prostě motor zahřeje. Zajímalo by mě co to může být, jestli nějaká kladka nebo ložisko, volnoběžká funguje v pořádku, klimatizace taky i posílovač, napínací element je taky v pořádku, tak nevím co může tak pískat. Zkuste prosím poradit. Ten zvuk mi dost vadí.
  15. Ahoj, mám dotaz ohledně snímaču teploty chladící kapaliny G62, už jsem ho dvakrát vyměnil i reklamoval, fungoval tak půl roku a zase se mi objevila tato chyba viz. obrázek a nevím co s tím, že by znovu odešel snímač, mám ho zkusit znovu vyměnit? Nebo jestli mi někdo poradí jak proměřit odporem jestli je kabeláž v pořádku nebo porušená a hlavně jak na to. Kábeláž se mi vizuálně nezdá porušená. Jěště doplním když je motor studený a přídávám plyn do otáček tak cvakne nějaký relé při každým přidáním plynu a jěště jeden poznatek, když motor je zahřátý na provozní teplotu, vypnu ho, a znovu zapnu zapalování tak svítí dlouho kontrolka žhavení( nejspíš hlasí chybu elektroniky motoru) Teplota na budících ukazuje správně a tak to dělalo i u předešlého snímače. Prosím o radu a pomoc, jsem z Brna. Octavia combi 2002 ALH 1.9 TDi 66kW
×
×
  • Vytvořit...