Přejít na obsah

Gocek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Gocek's Achievements

0

Popularita

  1. Gocek

    Klimatizace

    Zdravím,klima vyřešená ,byla to zaoxidovaná 30 A pojistka na poj.boxu akumulátoru(S164).Mrša jedna při měření je dobrá,ale právě,jak už někdo psal výše byla zapečena,stačí očistit ,zaškrábat kontakty.
  2. Gocek

    Klimatizace

    Zdravím,dnes v těch hicech přestala klima (manual) fachčit.Snažil jsem se tomu nějak pomoci,ale bezvýsledně.Jen teplý vzdoušek.Prozvonil jsem vodiče od kompresoru k ŘJ (J293) T14a/10-T2r/1 a T14a/6-T2r/2 zdají se být v pořádku.Když,ale na nich měřím napětí při nakoplé klímě ukazuje se na měřáku 0 V.Odpojím-li svorkovnici od kompresoru naměřím bez zátěže jen cca 9V.Zkusil jsem i natvrdo připojit napětí z baterky cca 14 V a kompresor tlačil a chladil.Jaké napětí by tam mělo jít?Jsou ještě nějaké další prvky k regulaci?Teď mě napadlo ještě zaoxidované svorkovnice.Má někdo ještě nějaké rady co dál?
  3. DĂ­ky za nezištnou pomoc ,člověk se musĂ­ neustále učit a hlavně,jak je od koho

  4. Gocek

    DO original

    Diky,pomohlo nakodování a dokonce i druhý klíč,který ležel 4roky v šuplíku ten třetí jsem už nenašel.Tenkrát asi potřebovali ve nejmenovanem zn.servisu vydělat.No ještě nejde safe dioda,ale to doufám už bude jen dratařina.
  5. Zdravím, Octavia 1,9 Tdi 5/2000 SLX ,nefunguje v pořadí už třetí klíč.Nevím zda to souvisí,zkusím popsat sled událostí.Někdy vlétě demontáž zámku u řidiče a výměna mikrospinače V4NCT7 Burgess (nešla zvuková signalizace zaplého blinkru a světel+proletování tišťáku-závada odstraněna)DO ještě fungovalo.V září výměna zadní levé stahovačky nové.(prasklý plast -namotané lanko)A tento týden v pondělí mi spadlo při manipulaci opět zadní levé okno. DO ještě fungovalo.V úterý ráno během jízdy se najednou rožlo stropní světlo , tak jsem ho vypnul do nulové polohy. Po vystoupeni jsem DO zamknul,ale po asi 10-ti sek. čudle vyskočily a spustil se alarm.Zámky přestaly reagovat na DO. Okno nebylo ještě opravené jen zaklíněné klackem.Zámek na klíč mám jen vzadu v kufru a ten taky nefunkční ,čudle byly stále v otevřené poloze.Doma jsem se pustil do montáže stahovačky(sklo bylo vypadlé z úchytů)Pátý zámek začal fungovat, jde zamykat i odmyká.Nejde ještě dioda safe.Ještě předtím jsem zkoušel zamykání zevnitř a bylo to funkční jen PZ dveře šly zamknout na dvakrát,ale to dělalo i když DO bylo funkční.Dále při zkoušce světla vevnitř mi najednou zůstal knoflík v ruce.Byl vypadlý kontakt přepínače(opraveno),ten jezdec tam lítal jen tak a já se domníval,že tam je zakopaný pes.Zkoušeny byly i pojistky,ale prozvoňoval jsem je bez vytažení.Baterka v klíčku nová ,dioda po aktivaci polohy svítí jako vždy, napětí je 3 V.Diagnostika ukázala chybu 01133-napájení příliš nízké a 00934 motor V26-žádné- nespr. nastavení.Po opravě stahovačky a výmazu chyb okno funguje,ale ta dálka stále nic.Včera mi nešlo nastartovat ,až po nabití cca 1/2 hod.AKB je už na nabíječce a bude až do rána.Nejvíce mě .ere,že odemknu přes kufr a než nastoupím spustí se alarm,než klíč zasunu do spínačky.Dnes jsem kouknul na 5-ty zamek a zjistil,že dost zadrhává(WDečko to opravilo).To je tak k popisu asi vše a včil babo raď.Najde se lék?Tento odkaz mám i ve starém foru,doufám,že jsem nic neporušil.
×
×
  • Vytvořit...