Přejít na obsah

Montáž tempomatu Superb II


cosby

Doporučené příspěvky

Tak jak možná víte,pořídil jsem si zase na chvíli Superb II,je to sice Ambition,ale výbava víc než dobrá(kůže,maxidot,park.pomocníci oba+ automat.parkování,el.šíbr,orig.BT-HF Nokia Premium atd atd),ale na tempomat kluci zapoměli,tak jsem se do toho pustil.

Bohužel Ambitiony nemají připravený Drát z ECU a žádná mezistěna s konektory tam není,tak drát se tahá z podvolantovky do Ecu motoru.

Montáž je klasika-Sundat volant,potom plasty kolem ať se dostaneme k páčkám.Sejmout kroužek,spustit dole podvolantovku a vyjmout starou páčku a nahradit novou.Přesvědčit se,jestli je v konektoru T20a na pozici 13 drát,vedoucído Ecu motoru.pokud né,je potřeba jej natáhnout.

Otevřít kapotu,sejmout stěrače,sundat torpédo(plast pod stěrači),vymontovat mechanismus stěračů a přes otvor ve stěně přetáhnout drát z podvolantovky do motor.prostoru až k ŘJ motoru.Do většího konektoru na ŘJ motoru(konektor T94a)napinovat drát.Pozice najdete v DP,liší se od motorizace.Poté vše poskládat,nakódovat podvolantovku a motor a je to.

post-49-1249756691_thumb.jpg

post-49-1249756699_thumb.jpg

post-49-1249756706_thumb.jpg

post-49-1249756760_thumb.jpg

post-49-1249756777_thumb.jpg

post-49-1249756796_thumb.jpg

post-49-1249756813_thumb.jpg

post-49-1249756818_thumb.jpg

post-49-1249756824_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...