Přejít na obsah

BRZDY - rozdil mezi RS TDI a 2.0 TDI


Ol@f

Doporučené příspěvky

ja mam z fabriky rezervu 16" a 17 s 225/50 jsem tam nezkousel dat... Ale taky to musim poresit,protoze jezdim cely rok prave na tech 17" s 50 profilem...btw. Tys uvazoval o jakem rozmeru zimni gumy? 225/50 jako ma Scout nebo 215/50 co ma treba Sup II?

 

Uvazoval jsem o 225/50 nakonec se mi podarilo sehnat 225/45 takze na dve zimy mam asi totok, nakonec jsem ty 50 nekoupil pac ty 225/45 jsou jedine z pohledu VTP legalni pneu, az zapisu 225/40R18 tak bych si treba dalsi 225/50R17 dal rict.

 

Takze Vorlito zkus to az budes na konci Rijna prezouvat jestli se to tam vleze, ale asi az prijdou na radu predni kotouce dam tam nejake lepsi nez co jsou seriove na RSu, jedak tim zvetsim prumer kotouce a kdyz bude nejak perforovanej tak se bude snad lip chladit a desky jak clovek pozna lepsi desky ?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ja jste tady řešili, jestli se do prostoru pro rezervu vejde 17" kolo, tak jsem to kdysi zkoušel a zcela jistě nevede. 16" kolo s šířkou pneu 205 se vejde.

Nejde o průměr, protože ten je u všech rozměrů stejný (jen SCOUT je trochu exot LOL), ale o to, že 17" a 18" kola mají šířku pneu 225 a ta už se nevejde. Odstává podlaha kufru. Kdo něvěří, ať to zkusí.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Na 2.0TDi das 15zimaky ma 288 brzdy 15" .. RS ma 312 16" a zadek 280" ale uz v ramci uspor oproti ORS1 ma sice vetsi, ale obycejne-nechlazene.. jinak lepsi placky nebo desky to nezachrani, plocha bude porad stejna.. ale na slabsi motorizace 2.0FSi a TDi by mela stacit serie.. osobne jsem taky zvazoval z CupryR nebo R32 17" ale vzhledem k zimakum, kde je u nas 17" nesmysl sem to zavrhl..

Upraveno uživatelem JasteR
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

tak jsem tu zase, porad to resim, jELDA porovnal podle VIN moje 2.0TDI s TDI RS, tehlice stejne, trmeny jsou jine. Je to protoze RS je ma lakovane nebo protoze jsou opravdu uspusobene na vetsi kotouce ? Nerikam ze chci za kazdou cenu pouzit trmeny z 288 na 312 kotouce ale jestli je rozdil jen v lakovani tak preci nedam 4000 za nove trmeny to by byla kokotina. Dokaze nekdo tohle tajemstvi rozklicovat ?

Odkaz ke komentáři

Nej jednodussi reseni jsem udelal dneska kolem poledne, rozhodl jsem se vys*at na upgrade brzd, nechtelo se mi to uz resit pak jsem si rikal ze kdyz panove ze skoda auto vyvyjeli navrhli to na nejakej pomer brzdne sily mezi predkem a zadkem. Vymena pouze predku by ten pomer narusila. Tak jsem objednal ATE desky a necham to v serii.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

tak vychazi to cece pokud vezmu vzorec na objem valce, a pocitam ze kotouc je idelane plnej ve vsech pripadech (jinak by to byl voser spocitat tak pomer objemu 345*30 a 312*25 je cca 1.5653 a pokud teda udelam tvych 11kg / 1.5653 dostavame se na nejakych 7kg coz zhruba odpovida

Odkaz ke komentáři

No vidíš jak jsme dobrý.... No ale teď vážně k čemu ti to všechno je? Rozhoduješ se jestli do toho jít nebo ne a tímto si pomáháš? Já bych do toho šel znova. I třeba Chipman ti řekne, že když si půjčí moje auto, že jeho 312mm oproti tomu nebrzdí. A nebo pak je ještě varianta jako to udělal Vašek a Bazy, ale tam už je to na 18" zimáky no. A to já nechtěl

Odkaz ke komentáři

jo snazim se rozhodnout se, jako je mi jasny ze ten posun z tech 312 na 345 je pomerne evidentni, ale prijde mi ze z 288 na 312 ani tak ne uz treba jen diky te stejne plose desticek. Navic se mi do toho motaji km toho meho vozitka.

 

Kdyz to shrnu a budu mit stesti s odprodejem svych starych brzd tak me ta legrace ve finale prijde na reknu treba 3000 Kc coz je uplne stejna castka navic jako kdyz u jeldy az bude potreba predek objednam Brembo HighPerformance kotouce a lepsi desky navic uz mam doma ready zadni brembo 260mm + desky. Jako to by se dalo prodat o tom zande je to nerozbalene.

 

Chtelo by to fakt nekoho objektivniho kdo se posnul z brzd pro 103kW na 125kW respektive z 118kW na 147kW

Odkaz ke komentáři

jo snazim se rozhodnout se, jako je mi jasny ze ten posun z tech 312 na 345 je pomerne evidentni, ale prijde mi ze z 288 na 312 ani tak ne uz treba jen diky te stejne plose desticek. Navic se mi do toho motaji km toho meho vozitka.

 

Kdyz to shrnu a budu mit stesti s odprodejem svych starych brzd tak me ta legrace ve finale prijde na reknu treba 3000 Kc coz je uplne stejna castka navic jako kdyz u jeldy az bude potreba predek objednam Brembo HighPerformance kotouce a lepsi desky navic uz mam doma ready zadni brembo 260mm + desky. Jako to by se dalo prodat o tom zande je to nerozbalene.

 

Chtelo by to fakt nekoho objektivniho kdo se posnul z brzd pro 103kW na 125kW respektive z 118kW na 147kW

 

Tak on přechod z 288 na 312 je na páce o 24 mm, kdežto z 312 na 345 je to víc, takže to musí bát i víc znát,

kup pořádný kotouče a k tomu desky origo průměr a bude to dobrý palec.gif

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...