Přejít na obsah

Nouzový režim


Tbob1

Doporučené příspěvky

Čau mechanici. Asi tak 3týdny jezdí na nouzový režim. (1.6FSi / 85kW)

 

Na palubce mi svítí:

Chyba motoru, EPC a pak chyba ESP a tlaku v pneumatikach.

Vypnu zapalovaní, zhasne EPC. Znova vypnu/zapnu kliček a zhasnou ostatní kontrolky. Rozjedu se a hned se všechny rozsvíti a je to v nouzáku. :-/

 

VAG vypsal:

G188 - snímač uhlu 2 pro škrtící klapku

G69 - potenciometr škrtící klapky

J 338 - řídící jednotka škrtící klapky

 

Zkusil jsem:

- Nalít 100oktanovej benzín

- Vyčistit klapku a udělat základní nastavení

- Vyčistit potenciometr na klapce

- Proměřit kabel od klapky k řídící jednotce

- Odpojit baterku

 

Nic nezabralo a všechno se tváří dobře.

 

Včera mi to začlo ještě ke všemu blbnout. Mělo to neklidny chod na volnobech (kolísání). Nešlo to vytočit víc jak na 1500ot/min . Takže jsem jen a 4ku asi 30km/h. Ted to zase jede do 3000ot/min.

 

 

Zítra se chystám koupit škrtící klapku za 4000Kč, ale nejsem si jist zda to zabere.

 

Nápady a rady?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...