Přejít na obsah

nové nebo repasované turbo?


Guest fall999

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

odešlo mi turbo na oct 1.9 81 kw, zvažuji jestli koupit nové z druhovýroby Garett nebo repasované. Cena za nové z druhovýroby je 12500,- repas za 6900,- (12 měs. záruka). Poraďte, co je výhodnější popřípadě, zda-li již máte s repasem zkušenost. Díky

Odkaz ke komentáři

Většina lidí doporučují nové.Jelikož Garett neprodává orig. náhradní díly, takže repase je vlastně z neoriginálních dílů. Já jsem dal za repas skoro jako za nové a turbo jsem repasoval před dvěma roky a zatím musím zaklepat paráda.

Takže to už je nakaždém jak se rozhodně, ale pokud to bude dobrý repas a budeš vědět že už to tam někdo před tebou dělal a byl spokojený, tak bych se toho moc nebál, pokud u tebe hrají velkou roli peníze....ale v dnešní době hrají skoro u každýho žejo a ještě před Vánocama. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravím pánové, mě také odešlo turbo 81 Kw. Bylo už čištěné a do nouzáku to padá častěji než dřív. Když prošlápnu plyn, tak při klesání otáček chrastí. Máte někdo tip, kde sehnat repasované? Popřípadě se podělte o vlastní zkušenosti. Děkuji

Odkaz ke komentáři

Zdravím pánové, mě také odešlo turbo 81 Kw. Bylo už čištěné a do nouzáku to padá častěji než dřív. Když prošlápnu plyn, tak při klesání otáček chrastí. Máte někdo tip, kde sehnat repasované? Popřípadě se podělte o vlastní zkušenosti. Děkuji

 

Kup novy od Jeldy. Velikej repas stoji taky hodne penez, to uz se ti vyplati vzit novy se zarukou 2 roky. Ja to udelal stejne.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o měsíc později...

hmm..tak sem volal znamymu co se mi stara o auto, jestli nasel unik oleje..a je to z turba, pry je v haji, netesni...takze sem tu spravne..repas nebo nove:-) vzhledem k poctu km 320tis to vidim na repas. Akorat se trochu bojim to nechat udelat leckoho. zaruka je asi vsude, ale hadam, ze je lepsi volit nekoho osvedcenyho, kdo se zabyva treba jenom tim, co? Ta Velka Bites vypada dobre, akorat je to docela daleko na vylet jen tak:/

kdyz tu ctu, jak nekomu pada do nouzaku, netahne, chrasti, piska...tak si rikam, sakra dyt me jenom prochcava olej, to to nejde jednoduse opravit?:-):(

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...