nemam to ted u sebe je to ta klasicka co se davala bezne do plnejch paleb Octavia 1, superb1, dokonce i do fordu. blaupunkt dx mfd nebo tak neco.. nafotim zitra...
pisu tam snad neco jinyho? A uz vubec nebudu vysvetlovat co se stane kdyz si skrtnes plusem z baterky o kostru. Nevim co si o tom komentari myslet mozna ze je psanej pod vlivem podle casoveho kodu...
sedozluty vodic by mel jit na pin 8 sedmnactipinoveho konektoru spinace svetel... pin 11 ma co docineni s ostrikem svetel pokud se nemylim a to asi nemas a tvuj kamos jo. takze jen pripojit pin 8 a cajk. kabelaz pro kontrolku prednich mlhovek by tam mela byt pripravena ovsem nevim jestli je osazena zarovicka nebo led (ted nevim co tam je) v pristrojovce.. jednoduche vyzkouseni te kontrolky a pak i tech mlhovych svetel az je tam budes mit je ze na ten sedozluty privedes +12V(samozrejme jeste ho nebudes mit zapojeny ve vypinaci) treba z baterky nebo pojistkove skrine hlavne si neskrtnout o kostru.. nejlepe to zkouset pres pojistku...
ja jsem to udelal jednoduse objedna jsem tyto dva kabliky spojil je a zapojil misto zasuvkove pojistky a druhy konec misto pojistky ktera je spinana klickem... zde obrazek ktery je z netu. na obrazku jsou dva stejne pojistkove konce ale pojistka pro zasuvku je klasicka velka takze pri objednavani pozor..
kombi mam ale kdyz jsem je nechaval kitovat a prestrikavat tak jsem to ani nemeril a pak jsem to nalepil podle sebe a neni to vubec blby samozrejme jsem nedaval original napis ale z dvojky libi se mi vic nez z trojky. pro info sterac tez neni original ten je osklivy :)