Přejít na obsah

Zhaslá přístrojovka


Guest Netolish

Doporučené příspěvky

Guest Netolish

Pěkný den všem.

 

Mám Octávii II 2008 před faceliftem. Dnes přijdu otočím klíčkem a žádná

kontrolka se nerozsvítila. Nastartuju, světla svítí, rádio hraje, auto

jede - jen ta přístrojovka je mrtvá. Budíky se ani nehnout, kontrolka

nevítí žádná. Na display je správě čas, teplota, celkové kilometry.

Co je zvláštní, je že počítadlo ujetých km, to co se dá nulovat, začínalo

od nuly ačkoliv vím, že v sobotu večer kdy vše fungovalo normálně na něm

bylo cca 50km.

 

Teď už je tma, nechám to na víkend. Do té doby, máte prosím nějaký tip

na co se podívat? Do elektroniky trochu vidím i čínským VAG-COMem

jsem vybaven :-)

 

Dík Jirka

Odkaz ke komentáři

Stalo se mi to stejný, akorát, že první, když jsem nastartoval, tak to hned vzdechlo. Tak jsem zkontroloval pojistky, vytáhl jsem pojistku přístrojovky a prasklá nebyla. Když jsem ji dal zpět, tak mi to už šlo nastartovat a dělalo mi úplně to stejné co popisuješ. Zajel jsem s tím do škodovky, tam to napíchli na VAG a řekli, že nejspíš odešly budíky. Tak jsem se objednal s tím, že další týden tam přijedu. Jenomže o víkendu se budíky samy rozběhly, tak jsem se poptal na to a vypadá, že to byl jenom studený kontakt, teď už fungují bez problémů. Samo přišlo, samo odešlo - Bohu díky. Doporučoval bych vymontovat budíky a dát je zpět. Možná to je taky jenom studeňák podle toho popisu naprosto stejný jako jsem měl já - prý se to děje běžně u octávek. Ale pokud ne tak Ti odešly ty budíky, ale spíš bych řekl 1. varianta

 

mě se to akorát stalo v těch mrazech jak bylo pořád -15

Odkaz ke komentáři
Guest Netolish

Dneska jsem přístrojovou desku vymonotoval, rozbral prohlédl.

Bohužel žádné problematické součástky jako se objevují na deskách

z jedničkové Oktávky jsem neviděl. Zřejmě se ve škodovce poučili

a místo přehřivajícího se lineárního stabilizátoru použili spínaný

zdroj.

Každopádně po pokusném připojení zpět a zapnutí zapalování se

kontrolky rozsvítili a vypadá to, že přístrojovka žije. Asi to

byl opravdu jen špatný kontakt. Zvláštní, že za těch velkých mrazů

kdy se kovy smršťují vše fungovalo. Projevilo se to až teď ve středu

kdy byli plus 4st. Ještě tam teď svítí kontrolka airbagu - snad to je

jen zmatený procesor po připojení napájení. Zítra na to juknu VAG-COM

 

Dík za tip. Jirka

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
Guest miroslav65

Stalo se mi to stejný, akorát, že první, když jsem nastartoval, tak to hned vzdechlo. Tak jsem zkontroloval pojistky, vytáhl jsem pojistku přístrojovky a prasklá nebyla. Když jsem ji dal zpět, tak mi to už šlo nastartovat a dělalo mi úplně to stejné co popisuješ. Zajel jsem s tím do škodovky, tam to napíchli na VAG a řekli, že nejspíš odešly budíky. Tak jsem se objednal s tím, že další týden tam přijedu. Jenomže o víkendu se budíky samy rozběhly, tak jsem se poptal na to a vypadá, že to byl jenom studený kontakt, teď už fungují bez problémů. Samo přišlo, samo odešlo - Bohu díky. Doporučoval bych vymontovat budíky a dát je zpět. Možná to je taky jenom studeňák podle toho popisu naprosto stejný jako jsem měl já - prý se to děje běžně u octávek. Ale pokud ne tak Ti odešly ty budíky, ale spíš bych řekl 1. varianta

 

mě se to akorát stalo v těch mrazech jak bylo pořád -15

 

lojzo mal si od vtedy poruchu na tych budikoch?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...