p.dohny Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Řeším problém s chladící kapalinou u mé Škody Octavie. Přijdu k autu pod autem trocha chladící kapaliny, tak jsem se na to díval, bylo trochu i na tom plechu vevnitř v autě, tak jsem nechal vyměnit nádobku na chladící kapalinu (podle servisu prasklá nádobka), ale problém stále stejný. Dnes jsem dojel a měl jsem pocit, že auto je po záběru turba je na zrychlení trochu hluché místo, tak jsem to párkrát vyzkoušel a říkám si, že se podívám na chladící kapalinu. A přímo jsme viděl, jak je nádobka plná cca 2 cm od hrdla byla chladící kapalina, jak se rozpínala a chcalo to přímo ven. S tím záběrem nevím jestli to může nějak souviset, jen jsem chtěl popsat sled událostí. Foto v příloze. Co s tím může být? Chladící kapalina je za studena normálně na vrchní lajně. Chladící kapalina do auta (G12 / G13) Diky za tipy. 0 Quote Link to comment
PROCHY603 Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 :palec:Zaklad je aj napisat aky mas motor!!!! Prasknute tesnenie pod hlavou alebo hlava!!!;) 0 Quote Link to comment
p.dohny Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Sorry, Octavia combi rv. 2002, 1,9 TDi, 81 kW. 0 Quote Link to comment
p.dohny Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Tak to jsi mě moc nepotěšil. Měnil jste to někdo na této Octavii? Zajímala by mě cena včetně materiálu. Kdyby byla praskla hlava a nešlo to svařit, tak je to asi na odpis... :( 0 Quote Link to comment
PROCHY603 Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Cena opravy bude zalezat co vsetko sa bude MENIT +OPRAVOVAT.!!! 1.Mozno mas len prasknute tesnenie pod hlavou. 2. Prasknuta hlava. Cena opravy od 3000Kc do 8000Kc. Daj to do servisu. 0 Quote Link to comment
p.dohny Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Dá se nějak netěsnost změřit před tíž se sundá hlava? Díval jsem se, že tam je 1 300 těsnění, 2 000 šrouby, pak se musí nechat narovnat hlava... Je tu někdo kdo to řešil a má nějaké info k tomu? 0 Quote Link to comment
PROCHY603 Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Neviem co chces este zistovat!!!! Mas prasknute tesnienie alebo hlavu!!! Presne co je prasknute sa da zistit ked demontujes hlavu dole!!! :P 0 Quote Link to comment
Vojtus Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 zdarec chlapi..tak kdyz to tak ctu mam to samy.donedavna sem si jezdil jak vitr..ale pak mi parkrat vytekla kapalina, z ruznych duvodu,uniky sme nasli, opravili..bohuzel parkrat z nouze doslo k doplneni vody za jizdy = do zahrateho motoru. nedavno jsem menil olej a od te doby mi strasne mizi kapalina..za jednu jizdu (10km) pokad na to fakt slapu a otacky jdou k 4tis. jinak tolik ne.. pred vymenou oleje jsem si taky vsim pokles vykonu turba kolem 2700otacek na moment,preleze to jeden dilek a pak zas dobry.. motor 1.9 TDi, 2002 najeto 300tis km, olej davam do 15tis, 10W-40, 270tis vymena rozvodu. mate nejaky tip na Mostecku nebo v Praze,kolem Prahy na slusnyho mechanika, ktery to zvladne hlavne poctive, nechci to davat do standardniho servisu, kde jsou zvykly menit kus za kus a ne si s tim hrat.. 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.