Přejít na obsah

Cukání!!!!


Doporučené příspěvky

Ahoj všem, mám na Vás prosbu. Mám Octávii I RS (kód AUQ) a začala se mě cukat pokusím se to popsat... ->

 

Začalo to cca před 2 měsíci, kdy na volnoběh lehce klesají otáčky, ale pokud se na to člověk nezaměřil, tak to v podstatě nebylo poznat.

 

Cca před 14 dny jsem ráno nastartoval a najednou nefungovalo turbo (auto nijak nečoudilo), ale chovalo se jako atmosférický motor. Jel jsem na diagnostika (na přístrojovce se nic nerozsvítilo) a řekli mě, že je chudá směs. Když jsem vyjížděl ze servisu, tak se najednou turbo zase rozběhlo a jako by se nic nedělo běželo vše v pohodě až do teď.

 

Vracel jsem se po dálnici a z ničeho nic se rozsvítil oranžový/žlutý motůrek na přístrojovce a auto se začalo cukat (při sešlápnutí plynu jako by se hádalo turbo)

 

Nyní ať je auto ohřáté nebo studené blbne turbo a mě to přijde jakoby nasávalo třeba málo vzduchu (někde díra) ale nevím zda je to možné (ohledně funkčnosti) nebo kamarád povídal něco o nějakém ventilu...

 

A ještě jedna věc - Při ranním nastartováním je auto strašně hlučné (možná sytič) a po chvilce si něco jako odpískne a ztiší se...

 

Nemá s tím někdo nějaké zkušenosti??? Za všechny rady moc děkuji!!!

Odkaz ke komentáři

Sekundární vzduchové čerpadlo - ryze normální věc...

Jinak je vidět, že tomu motoru moc nerozumíš = dej to do servisu....

 

 

Díky za odpověď. Myslíš že to sekundární vzduchové čerpadlo dělá ten šílený zvuk při nastartování nebo to má spojitost i s celkovým cukáním při jízdě? Díky

Odkaz ke komentáři

Mě osobně to vzduchové čerpadlo hučelo dost silně, pak jsem to nervově nevydržel a dal ho pryč. Odstranění je ale docela složitá věc, musí se udělat mechanické práce + úprava (deaktivace) v ECU. S cukáním to nesouvisí.

Cukání může mít několik příčin.

V prvním kroku to dej na diagnostiku a dodej výpis závad z ECU.

Upraveno uživatelem otmen
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...