Přejít na obsah

otmen

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    94
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

823 zobrazení profilu

otmen's Achievements

0

Popularita

  1. Sundat přední podběh, odpojit trubku a kouknout do IC kolik má v sobě oleje. Změřit tlak turba přes VAG - EDIT - pokud dava turbo 1610 mBar, mělo by to být ok Změřit kompresní tlaky ve válcích Kolik se ztrácí oleje?
  2. Jen přikládám foto, jak můžou vypadat dráty v průchodce po 15ti letech. Výsledek? Nefunkční zamykání 5tých dveří, samovolné pouštění zadního stěrače, při puštěném výhřevu zadního okna samovolné pouštění předních stěračů. Nemluvě o občas spálených pojistkách. Tohle doporučuju i preventivně prohlídnout, spolu s konektory v 5 tých dveřích a konektory v levé kapse kufru, kde hned vedle těch konektorů vede hadice ostřikovače se spojkou :wallbash:
  3. Taky doporučuju tam sekundár nechat, pokud nedělá problémy. Já před lety kuchal a pak už jen koukal na rozsvícenou kontrolku motoru. Pak jsem se tloukl do čela, protože jsem mezitím součástky vyhodil a nebylo cesty zpět. No a jelikož v vloni v zimě nebylo co dělat, upravil jsem si ŘJ a mám klid. Na STK letos vyčítali Readness a vše ok.
  4. otmen

    Silentbloky ramen

    A co vsechno krome zadniho ulozeni a brzd mas na naprave delany?
  5. otmen

    Silentbloky ramen

    Lemforder mam uz na jedny strane a zatim vypada o.k. kazdopadne pri kazdy vymene kol bude radna kontrola B-)
  6. otmen

    Silentbloky ramen

    FEBI po 2 letech na fotce.... druha strana odesla po roce, ale uplne jinak, oddelil se stredovy cep od gumy...
  7. Celý den se snažím dovolat na reklamační a nic. I na obchodním mi ráno slíbili, že pánovi řeknou. To mě fakt štve :(
  8. Je potřeba zkontolovat VŠECHNY hadice, hlavně ty co jdou zespoda do sání. Já měl volnou (spuchřelou) hadičku, která vede ze sání do regulátoru tlaku paliva. Po opravě auto hrabe i na dvojku :)
  9. no mě to spíš jakoby neslyšitelně luplo pod nohou, možná máš úplně jiný problém.
  10. jj, za polovinou cvaklo, dělalo to furt stejně v jedné poloze. Při našlapání už nevím, ale je možný, že to dělalo stejně jak Tobě. Ty zadní brzdy jsou problém, ideálka je garáž....
  11. mě už to nedělá byly to kompletně zaseklé zadní brzdy ;) vzal jsem majzl, odsekal promazal vodící čepy a hurá, už to nedělá
  12. otmen

    Silentbloky ramen

    dík za info, teď jsi mě trošku uklidnil
  13. nejprve bych začal škrtící klapkou,sprey a vyčistit, poté provést základní nastavení... pročti starší témata,je tu toho mnoho
  14. otmen

    Silentbloky ramen

    Tak po 2 letech (najeto do 10 tis.km) FEBI plné silenbloky kaput. Jeden utržený skoro celý a na druhým už jsou trhliny, takže výměna mě nemine. Teď jsem tam dal Lemforder, uvidíme co vydrží. Ještě bych chtěl varovat před kvalitou TRW, prakticky všechno co jsem měl od této značky na autě mi do 3 let odešlo. Zadní kotouče + desky - po letošní zimě uplně rezavé - u destičky rzí odskočilo obložení od desky, kotouče, prakticky vše na výměnu. Spodní čepy na ramenech po třech letech uplně popraskané a steřelé ochranné manžety. Původní zadní silenbloky ramen od TRW byly na výměnu hned, na STK mi řekli, že jsou jak po 100 tis. km a přitom byly nové. Tak mám zase letos co dělat :) jo, koupíš levně koupíš dvakrát, né-li třikrát. TRW a FEBI už mi nesmí do baráku
×
×
  • Vytvořit...