Přejít na obsah

Hrozne žerie olej


Guest Torquemada

Doporučené příspěvky

Guest Torquemada

Zdravím Vás. Mám O II 1.9 TDI 77 kw r.v.2006, 216000 km, pravidelný servis na long life 30000km, momentálne si neviem rady s motorom. Motoricky ide auto v pohode, má ťah a necítiť žiaden problém. Urobil som na ňom 1500 km a zožral mi 3 litre oleja :o( a v kuse mi svieti kontrolka chladenia. V servise mi povedali že našli olej v chladiacej kvapaline, a vodu v saní. Hlava išla dole na pretlakovanie z výsledkom že nemá žiadne vady ani praskliny, tesnenie pod ňou vyzeralo byť dobré, ale nevylučuje sa jeho vada. Moja otázka znie: Odkiaľ sa mohli nabrať kvapky vody v saní? Kadiaľ sa ešte može tratiť olej do chladiacej sústavy okrem hlavy valcov, prípadne kde by som mal hľadať chybu? Za každú odpoveď Vám vopred ďakujem.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Vodu v sani ako pises som spozoroval aj ja ked som menil rozvody. Jedine co mi z toho vychadza je ze kondenzuje voda v chladici stlaceneho vzduchu (lebo ako sa to nazyva). Ine vysvetlenie mi nenapada ale mozem sa aj mylit.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

zdravim mam najete asi 220 000 a nejake drobne menim kazdych 15 000 olej a filtry a od posledni vymeny jsem nenajel ani celych 15 000 a rozla se mi kontrolka oleje zkontroloval jsem merku a bylo to pod minimem ....kde se to muze ztracet? O2 2005 BJB motor

 

Já jsem tedy ještě v životě neměl auto,které by nespotřebovávalo olej....

Co mám známé kolem sebe s PD motory (v různých znáčkách)tak dolévá olej úplně každý a to od 0.5-1,5 l na 15tkm a to se jedná o auta,která mají o mnoho méně najeto než tvoje.

Sundej hadici u intercooleru a mrkni jestli se ti v něm nehromadí olej...pokud ne jezdi a nelam si s tím hlavu.Kup si 1l oleje a nech si ho v kufru..může se hodit.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Když jsem jezdil na LL interval a olej Shell, tak jsem po každý dálniční jízdě (140 tempomatových) doléval od 0,3-0,6l oleje :wallbash: pak jsem si nechal změnit interval na 15.000km a od té doby jsem nedolil ani ťuk. A co jsem přešel na olej Castrol EDGE tak mám dokonce pocit, že je motor tišší. :palec:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

Když jsem jezdil na LL interval a olej Shell, tak jsem po každý dálniční jízdě (140 tempomatových) doléval od 0,3-0,6l oleje :wallbash: pak jsem si nechal změnit interval na 15.000km a od té doby jsem nedolil ani ťuk. A co jsem přešel na olej Castrol EDGE tak mám dokonce pocit, že je motor tišší. :palec:

Placebo efekt . . .

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...