Přejít na obsah

Test zimních pneu – Které jsou ty nejhorší?


Doporučené příspěvky

narazil jsem na článek s tabulkou nejhorších zimních pneu, tak sem dávám info https://www.ojeteauto.cz/clanky/2-dil-nejhure-hodnocene-zimni-pneumatiky-640/

Nejhorší výsledek zaznamenaly německé pneu značky Syron Everest 1*. Propadly především v testu na mokré vozovce, a až na opotřebení jsou slabé ve všech disciplínách (velmi hlučné).

Zimní pneumatiky vybírejte pečlivě a nepodceňujte ani správné skladování letního obutí vašeho vozu:

  • před sundáním pneumatik si poznačte místo jejich používání na podvozku (např.: PZ – pravá zadní)
  • pneumatiky skladujte v suchém prostředí
  • místnost by měla být dobře větraná a spíše chladnější (teplota by neměla přesáhnout běžnou pokojovou teplotu)
  • pneumatiky chraňte před přímým slunečním zářením
  • pneu by nemělo přijít do kontaktu s rozpouštědly, pohonnými hmotami, mazadly a chemikáliemi, ty způsobují ztrátu elasticity
  • dodržujte správnou polohu pneumatik (pneu neskladujte při plném tlaku, doporučené nahuštění je 100 kPa, správné polohy uskladnění pneumatik jsou zobrazené na obrázku)
Odkaz ke komentáři

V dnešní době se nedá moc koukat pouze na značku :) ať u gum,aut,elektra atd. Mám třeba ty Hankooky a dle testu na suchu a na mokru spatny.Za mě na suchu dobrý a na mokru taky když ve 140km/h tahla zatacka a držely pěkně :) uvidíme co na sněhu :) ale na ledu je jedno jaká je to zimní pneu.Jinač Dunlopy jsem měl 3 roky winter sport 3D a nikdy nezklamaly :)

Odkaz ke komentáři

Já teď jezdím náhradním autem na Savách a docela mě překvapují, vždy jsem je bral, že jsou více na sníh a oni jsou na mokru i suchu v nízkých teplotách dobrý, dokonce i drží dobře stopu v zatáčkách, každopádně pro mě milé překvapení,

taky jsem koukal na ty obrázky s uskladněním pneu, tak to asi dělám blbě, protože je skladuju s ráfkem nastojato v regálu huh.gif

Odkaz ke komentáři

A myslíš, že v nezatíženém stavu, tzn. jen svojí váhou se zdeformují? Co by musely dělat u aut, které stojí delší dobu např. měsíc a dýl, když na ně působí váha auta? :)

 

PS: po roce stání jsem vyjel škodovkou po dědovi a žádný deformace na pneumatikách jsem nepocítil... :)

Odkaz ke komentáři

..tyhle testy bych bral s rezervou, vetsinou kdo vice zaplati ten se lepe umisti, i kdyz pneu nemuze byt vylezene shitova.... ja napr. jezdim na pirelli snowsport a jsou to nejlepsi pneu zimni ci jsem mel (barum,matador, continental,bridgestone) uz jsem koupil druhou sadu, a napr. v testu snowcontrol skoro propadli.. to me prijde blbost..

Odkaz ke komentáři

A myslíš, že v nezatíženém stavu, tzn. jen svojí váhou se zdeformují? Co by musely dělat u aut, které stojí delší dobu např. měsíc a dýl, když na ně působí váha auta? :)

 

PS: po roce stání jsem vyjel škodovkou po dědovi a žádný deformace na pneumatikách jsem nepocítil... :)

Věř nebo nevěř, ale deformují se i vlastní vahou. Ty jsi si nikdy nevšimnul, že když delší dobu s autem nejezdíš, že prvních několik km až desítek km se auto chová jako s nevyváženými pneu?

Odkaz ke komentáři

A myslíš, že v nezatíženém stavu, tzn. jen svojí váhou se zdeformují? Co by musely dělat u aut, které stojí delší dobu např. měsíc a dýl, když na ně působí váha auta? :)

 

PS: po roce stání jsem vyjel škodovkou po dědovi a žádný deformace na pneumatikách jsem nepocítil... :)

ty vogo vidíš, to mě nikdy nenapadlo. pravdou ale je, že celá váha vozu není jen na gumách, ale taky na pérách a tlumičích.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...